Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Nowe Internetowe Centrum Obsługi Klienta Cyfrowego Polsatu

Nowe Internetowe Centrum Obsługi Klienta Cyfrowego Polsatu

sirmark 28 Marca 2014 18:17

6 3

Cyfrowy Polsat uruchomił nową wersję Internetowego Centrum Obsługi Klienta (ICOK), która pozwala na samodzielne zarządzanie kontem klienckim przez Internet w znacznie szerszym niż dotychczas zakresie i upraszcza proces realizowania płatności.

Klienci w prosty sposób sprawdzą stan swoich należności za telewizję, Internet, usługi VOD i online i zdecydują czy chcą realizować płatności za pojedynczą usługę, czy zbiorczo. Nowy serwis daje także możliwość opłaty abonamentu z góry za dowolną liczbę miesięcy - mówi Grzegorz Sandel, Dyrektor Zarządzający ds. Obsługi Klienta i Telekomunikacji, Cyfrowy Polsat.




Każdy użytkownik ICOK może zobaczyć w swoim panelu szczegóły wykupionych pakietów, informacje dotyczące sprzętu (numery seryjne, instrukcje obsługi), a w dziale "VOD, PPV i Serwisy Online" - dane materiałów wideo i pakietów wykupionych w ramach telewizji IPLA oraz platformy VOD Domowa Wypożyczalnia Filmowa, m.in. ilość wypożyczonych filmów i czas, jaki pozostał na ich obejrzenie. W dziale "Usługi/Wykorzystanie limitów" klienci sprawdzą, ile gigabajtów danych lub minut wykorzystali i czy mieszczą się w swoim miesięcznym limicie.

Zmiany mają docenić je przede wszystkim osoby, które korzystają z więcej niż jednej usługi Cyfrowego Polsatu. Otrzymają możliwość utworzenia własnej opisowej nazwy usługi zamiast skomplikowanego zwykle numeru karty dekodera czy usługi telekomunikacyjnej, np. "dekoder u babci" czy "Internet córki". Klient może także w każdej chwili sprawdzić i zmienić swoje dane kontaktowe, zapoznać się z warunkami posiadanej umowy oraz łatwo zmodyfikować posiadane pakiety i usługi. Nowy ICOK to także zmieniony wygląd oraz większa czytelność obsługi.

Źródło tekstu: Cyfrowy Polsat     

Dodaj do:

Tagi: bok | cyfrowy polsat

w sumie: 31
  • -1

    13. ~  2014-03-29 10:49:10  host: user-94-254-144-128.play-internet.pl

    @6, wyznawca jedynego słusznego nc+? To przypomnę Ci jak rok temu, zaraz po fuzji, próbowali was zrobić w bambus automatyczną migracją do droższych abonementów. Przypomnę Ci też, że sprawa tej zaawansowanej technologicznie firmy zakończyła się karą od UOKIK. Co do dekoderów, to Twój bałwochwalczy hołd nie uwzględnia braku tak podstawowej rzeczy jak możliwość swobodnego układania i sortowania listy - wciąż jesteś na łasce tego, jak prezesiki zdecydują posortować kanały.

  • -1

    14. ~  2014-03-29 10:51:27  host: user-94-254-144-128.play-internet.pl

    @6, natomiast Twoje homofobiczne, a nawet wręcz rasistowskie "sto lat za murzynami" o samym Tobie nie świadczy najlepiej: http://demotywatory.pl/1728548/100-lat-za-Murzynami . Wychwalanie swojego bożka pod artykułem o CP też nie.

  • -1

    15. ~  2014-03-29 10:52:12  host: user-94-254-144-128.play-internet.pl

    @12, dodaj do tego jeszcze, że zliczając kanały prezentują w płatnych pakietach kanały FTA. Gdy je odliczysz pakiet gwałtownie się kurczy i tylko wyjątkowo niekumaty klient poleci na takie cyferki.

  • 0

    16.  2014-03-29 14:29:58

    12 - w Polsacie takie rzeczy też mają miejsce.
    13-14-15 - nie jestem wyznawcą ani nawet klientem. Zwyczajnie w świecie przenoszę się tam, bo mam dość tego jak traktuje mnie Polsat. Przysłali mi w zeszłym roku powiadomienie o wszczęciu czynności windykacyjnych z powodu nieopłaconych rachunków. Sęk w tym, że zapłaciłem je dwa tygodnie przed terminem. Co za to miałem dostać w rekompensacie? Pakiet VOD na 2 tygodnie. Za to, że *** prawie mnie do BIK-u nie wpisali. Przez 10 lat miałem z nimi kilka sporów i mam już kur** maksymalnie dość. I wiesz co? Zanim coś pierdol*** to następnym razem przeczytaj wszystkie moje komentarze - jestem klientem Cyfrowego Polsatu do maja i właśnie piszę na temat. A co do prezentacji kanałów, to spójrz w ulotki Polsatu - SD i HD to dwa różne kanały wg nich. Sęk w tym, że nie oznacza to, że masz 2 razy więcej kanałów do obejrzenia. Tak samo walą w ch*** jak każdy inny operator.
    I na sam koniec - jak Was jeb*** Polsat to nic nie zrobicie w tej kwestii. Klienci NC+ przynajmniej ruszyli palcem i swoje wywalczyli.

  • 0

    17. ~  2014-03-29 16:36:28  host: n06-05-02.opera-mini.net

    a ja w ogóle nie oglądam tv bo ogłupiają ludzi

  • 0

    18. ~user_delete27  2014-03-29 19:45:46  host: 167-rev186.markomp.net.pl

    @16. nie wiem o co ci chodzi, w grudniu mozna bylo wypowiadac umowy bez konsekwencji ze wzgledu na usuniecie z oferty kanalu gwarantowanego, a ty mowisz ze do maja sie z nimi meczysz? Po co? Gdyby ci zalezalo na zerwaniu umowy to trzeba bylo to zrobic bez konsekwencji, a nie teraz placz i zgrzytanie zebow. Ja wypowiedzialem i otrzymalem oferte z umowa na 12 miesiecy w tym 5 za darmo i ipla w prezencie. Mnie to satysfakcjonuje ... i do nastepnego usuniecia kanalu ;D

  • 0

    20.  2014-03-29 22:03:53

    @dziadek - nic mi na ten temat nie wiadomo. Myślisz, że czekałbym jak idiota do końca umowy gdybym miał możliwość zakończenia wcześniej? Poinformowali Cię o tym listownie? Do mnie nic nie doszło poza smsami o walkach KSW, których rzekomo się nie da wyłączyć. Dało się. Trzeba tylko było postraszyć prezesem GIODO.
    @19 - spiąłem się, bo nie lubię jak ktoś pisze bzdury w komentarzach do mnie nie czytając dokładnie moich.

  • 0

    21. ~user_delete27  2014-03-29 22:36:59  host: n13-03-04.opera-mini.net

    Oczywiscie że nie informowali mnie listownie. Sledze forum satkuriera, tam jest watek o wypowiadaniu umow w przypadku braku kanalu gwarantowanego. Ja przedluzylem w maju 2013 na chyba 24 miesiace a w grudniu wypowiedzialem listownie. Pod koniec grudnia dzwonili z utrzymania klienta i wywalczylem to co opisalem powyzej. Zawsze po wyslaniu wypowiedzenia z koncem umowy mozna ugrac taka oferte.

  • 0

    22.  2014-03-29 22:42:45

    Nie śledzę forum satkuriera, bo nie mam zamiaru zawracać sobie głowy kolejnym forum tylko dlatego, że mam telewizję. Sprawy telekomunikacyjne i IT mnie interesują a satelita ma tylko dostarczać mi płytkiej rozrywki. A tak wogóle co zabrali i czy można na tej podstawie nadal wypowiadać umowę?

  • 0

    23. ~  2014-03-29 23:09:20  host: z86-10.opera-mini.net

    22, nie zawracaj sobie tym głowy, bo tylko niepotrzebnie będziesz zaśmiecał sobie umysł sprawami od płytkiej rozrywki.

  • 0

    24. ~  2014-03-29 23:11:08  host: z86-10.opera-mini.net

    @dziadek, ja także dzięki tamtemu forum za familijny HD +pakiet sport płacę średnio 18zł :)

  • 0

    26. ~  2014-03-30 09:39:49  host: apn-31-2-43-92.dynamic.gprs.plus.pl

    @22, w takim razie pozostajesz ignorantem, którego komentarzy nie warto czytać. Ale przyczepić bzdetów - owszem. Póki będziesz je wypisywał, póty ktoś Ci udowodni, że pitolisz :)

  • 0

    27.  2014-03-30 11:23:37

    @26 - ignorantem, bo nie czytam satkuriera? Jak kupię samochód to mam od razu zapisywać się do fanclubu? Jak podpiszę umowę z providerem na internet to mam od ręki na wszelki wypadek zakładać antyfanpage na facebooku lub takiego szukać? Nie tędy droga. Nie jestem typem człowieka, który śledzi fora tylko po to, żeby jakiś haczyk znaleźć na operatora. Czytam fora, których tematyka mnie interesuje a nie te dzięki którym mogę osiągnąć jakieś korzyści materialne. Przejrzałem 219 stronę tego wątku i komentarze wyglądają jak gadka sępów czyhających tylko na okazję, żeby wyrwać jakieś mięso. "Znając życie oddzwonią i zaproponują pewnie jakąś ciekawą ofertę z bonusami ;-D"

  • 0

    28. ~user_delete27  2014-03-30 11:28:59  host: 167-rev186.markomp.net.pl

    Hmmm gadka sepow? Od tego wlasnie sa takie fora - czyli mam rozumiec ze na forum telepolis o przedluzaniu umow tez sa sepy? No przestan, chodzi o to zeby byc swiadomym, a nie o to zeby pozniej psioczyc tak jak Ty.

  • 0

    29.  2014-03-30 11:44:14

    Świadomość w Twoim rozumieniu wygląda tak, że przeglądamy fora po to, żeby wiedzieć kiedy operator się potknął i natychmiast z tej okazji korzystać? Taki klient niczym nie różni się od operatora.

  • 0

    30. ~user_delete27  2014-03-30 12:26:48  host: 167-rev186.markomp.net.pl

    A przepraszam, czy klient powinien glaskac operatora ? Nie sadze. Jezeli operator jest dla mnie skurwielem to ja jestem dla niego taki sam. Nie wiem co w tym dziwnego, to ze Ty wolisz plakac w komentarzach ze jest ci zle w CP to twoja sprawa, ja natomiast wole dzialac i nie narzekac. Koncze ta dyskusje bo mocno odbiegla od tematu newsa.

  • 0

    31.  2014-03-30 12:36:22

    Napisałem dosłownie jeden komentarz (nr 16) na temat tego za co mam żal do CP. Jeśli Ty to uważasz za płacz, to faktycznie nie ma o czym gadać. Tak swoją drogą nie napisałeś dlaczego CP jest dla Ciebie skurwielem. Wyszło na to, że jesteś dla CP skurwielem, bo ten jest nim z definicji i zwyczajnie wysępiłeś lepszą ofertę. W innym przypadku wyrzuciłbyś dekoder i poszedłbyś do konkurencji. EOT

  • 0

    32. ~woody  2014-03-30 19:57:00  host: 89-70-106-241.dynamic.chello.pl

    Wiecie może kiedy w Orange będzie dostępny Sony Z1 Compact w kolorze czarnym. Czekam z założoną umową 2 tygodnie i na infolinii ciągle dostaję tę samą informację że czekają na dostawę tego modelu. Dziwne jest to o tyle że na stronie internetowej jest ponoć dostępny. Czy ktoś z was ma jakieś info. Dzięki za odpowiedź.

  • 0

    33.  2014-03-30 23:57:10

    woody - odkąd pamiętam Orange ma problem ze sprzętem Sony. Popyt jest a oni dają ciała z dostępnością.

  • 0

    34. ~Wiesiek  2014-04-14 16:08:52  host: 093105170142.bielskobiala.vectranet.pl

    Chciałem to gdzieś napisać, znalazłem temat na tej stronie, więc piszę. Bardzo przyjazny serwis do obsługi klienta. Przejrzyście, jasno i da się załatwić podstawowe sprawy (niesprawny dekoder) bez zbędnych problemów. Duży plus dla CP

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-163-173-253.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.