Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Nowe cenniki Tele2 dla klientów indywidualnych

Nowe cenniki Tele2 dla klientów indywidualnych

sirmark 9 Maja 2007 15:30

0 0

Oferta abonamentowa Tele2 dla klientów indywidualnych została poszerzona o dwa nowe cenniki sekundowe - Tele2 100 minut oraz Tele2 60 minut plus Darmowe Soboty.



Tele2 wprowadził do swojej oferty abonamentowej dla klientów indywidualnych dwa nowe cenniki sekundowe, zawierające jeszcze więcej darmowych połączeń niż w dotychczas oferowanych taryfach. Nowe cenniki kosztują 50 złotych brutto, czyli tyle ile plan TP 60 minut za darmo, jednak oferują klientom więcej korzyści.




W abonamencie Tele2 100 minut klient nie płaci za pierwszych 100 minut połączeń lokalnych, międzymiastowych lub dial-up przez numery dostępowe Tele2. Z kolei w cenniku Tele2 60 minut plus Darmowe Soboty nie są naliczane opłaty za pierwszą godzinę połączeń lokalnych, międzymiastowych i dial-up oraz za rozmowy lokalne w soboty przez cały okres trwania umowy. Dodatkowo płatne rozmowy lokalne, międzymiastowe, z klientami trzech największych sieci komórkowych oraz opłaty inicjacyjne są w cennikach Tele2 tańsze niż w cenniku TP 60 minut za darmo.

Choć cenniki posiadają datę 30 marca, oferta w sprzedaży dostępna jest dopiero od paru dni.

Zobacz: cennik Tele2 100 minut.
Zobacz: cennik Tele2 60 minut + darmowe soboty.

Źródło tekstu: Tele2     

Dodaj do:
w sumie: 14
  • 0

    1.  2007-05-09 15:39:03

    Ciekawa oferta, jednak nadal bardzo drogo. Szkoda, że jakość obsługi jest kiepska przez Tele 2. Mimo tego TELE2 >>> TPSA

  • 0

    2.  2007-05-09 17:12:12

    drogo? to nie tepsa, więc chyba tanio?

  • 0

    3.  2007-05-09 17:47:55

    Drogo, w sensie porównując do innych krajow UE

  • 0

    4.  2007-05-09 17:51:15

    hehhe żeby komórki były tańsze niż stacjonarny - tak tylko może być w Polsce

  • 0

    5.  2007-05-09 18:14:29

    zdecydowanie za drogo ;P kazdy kto umie liczyc wezmie sobie net + bramka voip (najlepszy voipdiscount.com). Tam za 45 na 4 mies masz 300min na tydzien

  • 0

    6.  2007-05-09 18:28:54

    Tele 2 o nie nie i jeszcze raz nie...

  • 0

    7.  2007-05-09 19:03:43

    archi: ale do tego to trzeba miec stabilny net. po drugie nie zawsze jakosc voipa jest dobra, nawet jak lokalny net jest dobry. a po trzecie swiadomosc co to voip jest bardzo niska.

  • 0

    8. ~haha  2007-05-09 19:12:28  host: chello084010069189.chello.pl

    karneT - a ile znasz podobnych ofert w innych krajach UE???

  • 0

    9. ~Zoom  2007-05-09 21:03:21  host: dkn177.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Żeby chociaż raz sami stworzyli jakąś ofertę... Kreatywność=0.

  • 0

    10. ~MZ  2007-05-09 21:33:28  host: ayo138.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Zgadzam się z Zoom. O ile pamiętam tepsa zamieściła kiedyś na swojej stronie (zakładka informacje prasowe)listę kilku projektów, które zablokowało UKE i był tam plan tp 100 minut za darmo (może nazwa była trochę inna). Nie dość, że pasożytują na sieci tepsy, chcą pasożytować na sieci PTC, to wygląda jakby jeszcze nie mieli własnych pomysłów.

  • 0

    11. ~Iki  2007-05-09 23:06:15  host: chello087207122033.chello.pl

    WiTek zapomniałeś dodać, że u nich w tym planie 100 minut jest rozliczanie impulsowe, a nie sekundowe jak w TP S.A. w planie za 50 zł.

  • 0

    12. ~Darox  2007-05-09 23:33:34  host: edp139.internetdsl.tpnet.pl

    Ja mam plan DWiW_29 ktorego nie ma juz w ofercie. co ciekawe minuta połączenia lokalnego kosztuje 10gr a miedzymiastowego 35gr. W nowych cennikach już jest 45gr. Сzyzby podwyzka? pzdr

  • 0

    13.  2007-05-10 08:39:28

    "W abonamencie Tele2 100 minut klient nie płaci za pierwszych 100 minut połączeń lokalnych" brzmi to znacznie lepiej i bardziej elegancko niż "dostaje 100 darmowych minut"...;)

  • 0

    14.  2007-05-10 11:07:43

    Nie polecam Tele2. Po kilkunastu miesiącach współpracy na płaszczyźnie biznesowej - oceniam jako DNO. Niski poziom obsługi klienta, żenująca jakość usług. Nawet wtedy, gdy w Krakowie burza zniszczyła im stację przekaźnikową potrafili wmówić, że z ich strony jest wszystko w porządku. Kasę "poleceniem zapłaty" pobierali juz w dacie wystawienia faktury, a nie z upływem terminu zapłaty. Każdy konsultant mówił coś innego. Usługę stałego radiowego dostępu do internetu w Krakowie zlikwidowali dosłownie z dnia na dzień. Począwszy od jakiegoś miesiąca, rozmowy wykonywane z 30 numerów stacjonarnych zaczęli bilingować pod pierwszym "z brzegu" numerem. DNO

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-204-185-160.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.