Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Nowa umowa Ericssona na utrzymanie sieci Netii

Nowa umowa Ericssona na utrzymanie sieci Netii

WitekT 12 Sierpnia 2010 13:35

0 0

12. sierpnia Netia i Ericsson podpisały nową, trzyletnią umowę serwisową na świadczenie usług utrzymania i zarządzania siecią telekomunikacyjną. Aktualizuje ona warunki kontraktu zawartego w 2006 roku.



W ramach współpracy Ericsson będzie też wspierał Netię w dostarczaniu usług dla klientów indywidualnych oraz biznesowych.




Zainicjowana umową z 2006 roku, a kontynuowana współpraca z Ericssonem daje Netii możliwość rozszerzenia zasięgu geograficznego działania Grupy bez zwiększania personelu działów zajmujących się utrzymaniem sieci i instalacjami abonenckimi i ponoszenia wydatków z tym związanych. Realizacja projektów inwestycyjnych podlega odpowiedzialności Grupy Netia, a utworzona infrastruktura i zainstalowane urządzenia będą stanowiły własność Netii.

Zakres nowej umowy serwisowej jest zgodny z umową z kwietnia 2006 roku, zawiera jednak modyfikacje wskaźników cenowych i operacyjnych, dotyczących świadczenia usług dla Grupy Netia przez Ericssona. Równocześnie z podpisaniem nowego porozumienia, poprzednia umowa serwisowa między stronami została rozwiązana.

Źródło tekstu: Ericsson     

Dodaj do:
w sumie: 0


Nikt jeszcze nie wyraził swojej opinii.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-211-148-181.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.