DAJ CYNK

Nowa strona korporacyjna T-Mobile

WitekT

Wydarzenia

Od dzisiaj funkcjonuje nowy serwis korporacyjny T-Mobile Polska, będący interaktywną wizytówką firmy. Portal zaprojektowany i zbudowany został zgodnie z nową identyfikacją wizualną marki, a optymalizację pod kątem urządzeń mobilnych zapewniono poprzez oparcie koncepcji portalu o zasady Responsive Web Design. To drugi, wśród polskich operatorów telekomunikacyjnych serwis stworzony w oparciu o RWD - po stronie nju mobile.

Od dzisiaj funkcjonuje nowy serwis korporacyjny T-Mobile Polska, będący interaktywną wizytówką firmy. Portal zaprojektowany i zbudowany został zgodnie z nową identyfikacją wizualną marki, a optymalizację pod kątem urządzeń mobilnych zapewniono poprzez oparcie koncepcji portalu o zasady Responsive Web Design. To drugi, wśród polskich operatorów telekomunikacyjnych serwis stworzony w oparciu o RWD - po stronie nju mobile.

Nowy serwis dostępny jest pod adresem firma.t-mobile.pl.

Tworząc nowy portal skupiliśmy się na łatwości dostępu użytkowników do informacji o T-Mobile na dowolnym urządzeniu mobilnym nie tylko ze względu na nasz profil działalności, ale też dlatego, że chcemy by użytkownicy odwiedzali nas często i zawsze łatwo mogli znaleźć interesujące ich informacje. Nowa witryna kładzie akcent na główne wartości marki T-Mobile jakimi są: kompetencje, prostota i innowacje dając nam szerokie możliwości interakcji ze społecznościami, co jest dla nas priorytetowe. Liczę, że każdy znajdzie tu coś dla siebie a przybliżenie obszarów funkcjonowania T-Mobile pozwoli inaczej spojrzeć na zmieniające się dziś z dnia na dzień możliwości świata nowoczesnej i zaawansowanej technologicznie telekomunikacji - powiedziała Małgorzata Rybak-Dowżyk, dyrektor departamentu komunikacji korporacyjnej.

Istotnym elementem portalu było powiązanie go z platformami społecznościowymi. Oprócz klasycznych narzędzi pozwalających na udostępnianie treści w social mediach, użytkownicy mogą śledzić informacje, które pojawiają się o T-Mobile w Internecie, czy oglądać bez opuszczania portalu filmy z oficjalnych kanałów T-Mobile w YouTube. Bieżąca komunikacja korporacyjna firmy będzie prowadzona za pośrednictwem dedykowanej sekcji w centrum prasowym oraz uruchomionego w ubiegłym tygodniu profilu twitterowym. Bieżącą aktywność w tym medium społecznościowym można śledzić - oczywiście bez konieczności opuszczania serwisu - za pomocą odpowiedniego modułu na stronie głównej.

Za współprzygotowanie koncepcji, wdrożenie i obsługę serwisu odpowiedzialna jest agencja interaktywna Engine.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: T-Mobile