Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Nowa strategia promocyjna marki HTC

Nowa strategia promocyjna marki HTC

LuiN 3 Kwietnia 2012 10:13

0 0

Pod koniec marca ruszyła nowa, zintegrowana kampania promocyjna HTC pod hasłem Rekomendowany przez…. W reklamach HTC zamiast gwiazd i celebrytów będziemy odtąd widzieć wyłącznie zwykłych użytkowników smartfonów poddających je testom w realnych warunkach.



htc photo htc photo htc photo htc photo

Na dobry początek ekipia HTC rolę skoczków i… fotografów pierwszej na świecie podniebnej sesji modowej uchwyconej telefonem komórkowym powierzyła amatorom. Ich przygoda stała się podstawą scenariusza filmu reklamowego najnowszych smartfonów z serii HTC One, które mogli dzięki temu niezwykłemu wyzwaniu przetestować w iście ekstremalnych warunkach.




Efektem podniebnych zmagań jest seria emocjonujących zdjęć wykonanych aparatem HTC One w trakcie swobodnego lotu z prędkością 200 km/h. Reklamę z udziałem foto-amatorów Nicka Jojola i Tony’ego Maca, dla których zarówno skok ze spadochronem, jak i profesjonalna foto-sesja modowa były pierwszymi tego typu doświadczeniami, obejrzą widzowie w 40 krajach świata. W Polsce zobaczymy ją od 3. kwietnia 2012 na ekranach kin oraz w Internecie i w mediach społecznościowych.

Zgodnie z nową strategią HTC "Rekomendowany przez…" będziemy zbierać i wykorzystywać rekomendacje osób opowiadających swoją przygodę z telefonem HTC. Testy i recenzje konsumenckie użyte w kampanii komunikacyjnej mają zainspirować konsumentów w 40 krajach do podzielenia się własnymi doświadczeniami z używania urządzeń HTC. W tym celu ponad tysiąc telefonów trafi w ręce fanów marki oraz zwykłych konsumentów - czytamy w komunikacie prasowym HTC.

Projekt ten nagłośniony zostanie poprzez kampanię internetową i działania PR. Szczęśliwcy, w których ręce trafią nowe telefony, proszeni będą o podzielenie się swoimi doświadczeniami z ich użytkowania poprzez media społecznościowe oraz o osobiste rekomendacje.

Źródło tekstu: HTC     

Dodaj do:
w sumie: 4
  • 0

    1. ~Colo  2012-04-03 11:09:42  host: aclj221.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Reklamy fajne ale HTC One X to już mistrzostwo. Takiego ekranu nie widziałem nawet w Galaxy Note, a do tego wykonanie i bardzo zgrabna konstrukcja (pomimo ekranu 4,7 ") to spory krok do przodu. Samsungowi trudno będzie przeskoczyć ten smartfon ze swoim SGS III, ale oczywiście czekamy na ten ruch :)

  • 0

    2. ~frd  2012-04-03 11:30:46  host: ip-78-30-104-168.free.aero2.net.pl

    co z tego ze fajne telefony skoro w rok po zakupie ( model sprzedawany do dziś i wciąż ok a nie szrot ) nie ma części usług które były w nim zaimplementowane ani możliwości wgrania nowego systemu, który spokojnie obsłuzy, tylko trzeba kupować wciąż nowe i nowe. to mnie drażni i przy następnym sie poważnie zastanowię zanim wydam 2 koła no cos co nie do końca działa tak jak miało.

  • 0

    3. ~mario  2012-04-03 20:13:01  host: dsk75.neoplus.adsl.tpnet.pl

    HTC sync nie działa z Windows XP SP3. Serwis HTC przyznał, że to masowy problem ale nie jest priorytetowy! Jeśli ktoś chce kupić HTC i mieć synchronizacje z outlookiem to niech zrezygnuje bo trzea za każdym razem deinstalować (nie wystarczy wyłączyć) jakikolwiek firewall jaki jest na kompie np Symantec albo ashampoo. Zgroza.

  • 0

    4. ~Artur Antonowicz  2012-04-03 20:30:06  host: 031011150053.warszawa.vectranet.pl

    Mario: Usługa HTC Sync zostaje wyłączona. Dane można pobrać do 30 kwietnia.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-145-232-99.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.