Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Nowa reklama Play - o tym jak łatwo jest przenieść numer

Nowa reklama Play - o tym jak łatwo jest przenieść numer

LuiN 21 Września 2010 12:32

0 0
Play rozpoczął kolejną kampanię reklamową promującą przenośność numerów.

Nawet nie poczujesz jak przeniesiemy ciebie i całą twoją rodzinę do Play - takim hasłem sieć zachęca użytkowników innych sieci do wybrania oferty Play.



Warto w tym miejscu przypomnieć, że procedury przenoszenia numerów do poszczególnych sieci komórkowych są identyczne i tak samo jak można "nie poczuć" przeniesienia do Play, tak i "nie poczujemy" przeniesienia do Ery, Orange czy Plusa. Szerzej o zeszłorocznych zmianach w MNP pisaliśmy w tej wiadomości.




Źródło tekstu: blogplay.pl, wł     

Dodaj do:
w sumie: 138
  • 0

    121.  2010-09-21 23:05:50

    Hehe Witold alez ja nie prubuje was obrazic poprostu masz pewna opinie na moj temat i nawet kiedy was BRONIE piszac ze nieslusznie o was mowia ze sprzyjacie Play to ty uznajesz to za atak... Witku jak juz napisalem mimo iz procedury sa takie same to ich realizacja wyglada inaczej Plus robi problemy i to bynajmniej nie jest tylko moja opinia wiecej luzu tak na przyszlosc Pozdrawiam :))))

  • 0

    122.  2010-09-21 23:30:00

    Po pierwsze kara umowna jest czymś co obowiązuje obydwie strony zarówno operatora jaki i klienta. Jeżeli operator nie dotrzyma warunków też płaci karę. Po drugie kara umowna nie jest sumą aktywacji+rabatu w cenie telefonu, zawiera ona także rabat na usłudze jaki jest przyznawany po podpisaniu umowy na czas określony. Po trzecie jeśli ludzie słuchaliby co mówią do nich konsultanci w salonach to z przeniesieniami nie byłoby w ogóle problemów.

  • 0

    123.  2010-09-21 23:39:27

    Przyznaję również rację, że procedury wewnętrzne u operatorów są inne. Dla Play NMP to racja bytu więc wyspecjalizowali się w tym i faktycznie u nich zrobić to najłatwiej. Przenoszą np wszystko z każdego rodzaju usługi na każdą i to w trakcie jednej wizyty.

  • 0

    124. ~leon  2010-09-22 08:56:45  host: gw1.pfron.org.pl

    Kara 125 tys. zł dla Play za braki w regulaminach - jednak coś tam szwankuje

  • 0

    125. ~zdepko  2010-09-22 11:07:07  host: dpa226.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @124 w Play nie wszystko działa najlepiej, więc trzeba być na to przygotowanym. W przypadku przenoszenia numerów też czasem dzieją się niewyjaśnione rzeczy, chociaż to pewnie niewielka ilość przypadków. No ale na czymś każda sieć oszczędza po prostu.

  • 0

    126. ~  2010-09-22 11:46:06  host: 213-238-97-197.adsl.inetia.pl

    @115, swoją drogą tylko Play prowadzi kampanię nakłaniajacą do przeniesienia numeru, więc ogół społeczeństwa może myśleć, że to ichniejszy wynalazek. Poza Play, informacje o bonusach za przeniesienie pojawiają się czasem w reklamach Tak Tak, ale podobne bonusy można dostać po prostu kupując starter na wolnym rynku. Jeszcze tylko Orange ma jakąś ofertę bonusów za przeniesienie - 120 zł w sieci, ale nie reklamują bonusu, bo w obliczu 200zł w sieci z TT i 60zł do wszystkich w Play, bonus w Orange nie wypada najlepiej.

  • 0

    127. ~klf3am  2010-09-22 20:18:44  host: chello089076065206.chello.pl

    Issa: Nie wiem ile ta osoba pracuje w Plusie ale boję się pytać. Ja miesięcznie spisuję z klientami dużo takich umów reaktywacyjnych i chyba te info masz z nieba albo od pracownika POS...

  • 0

    128. ~hollymax  2010-09-22 20:46:30  host: h82-143-132-14-static.e-wro.net.pl

    a ja próbuje przenieść drugi numer firmowy do play, i dostaje informacje zwrotną, że pomiędzy przeniesieniami kolejnych numerów tego samego abonenta musi minąć 105 dni przerwy. Parodia. szczególnie, gdy firma ma 5 numerów podpisanym jednego dnia, to po skończeniu umowy dwuletniej przenosi jeden a ostatni po 525 dniach. czyli prawie dwa lata.. tragedia ? czy jak to nazwać ? co o tym myślicie ?

  • 0

    129.  2010-09-23 07:42:33

    klf3am , nie namowisz mnie na rozwiniecie tematu tej osoby , jest to ktos bardzo wiarygodny i to powinno wystarczyc. Co do meritum , Twoje komentarze sa bardzo chaotyczne , troche ich nie rozumiem. Spierasz sie ze mna a jednoczesnie piszesz , ze przychodza do Ciebie ludzie podpisywac umowy reaktywacyjne. W jakich okolicznosciach sa one podpisywane , to jest nastepstwem czego sa one dokonywane , jakiegos pisma , blokady telefonu przez Plusa? Co jest w tym pismie (wczesniejszym) , ewentualnie jakie sa warunki umowy reaktywacyjnej umozliwiajace unikniecie kary , slucham. Skonsultuje to z moim kolega i sie zastanawiam w czym to jest sprzeczne z tym co napisalem powyzej.

  • 0

    130. ~aaaa  2010-09-23 15:18:07  host: alo29.neoplus.adsl.tpnet.pl

    zaciekawił mnie wątek i rozległa wymiana zdań z issa... odnośnie umów reaktywacyjnych w mixplus. oczywiście jeżeli nie doładuje się konta połączenia wychodzące są blokowane(przychodzące działają normalnie), później przychodzi pismo z informacją do kiedy konto należy zasilić, jeżeli się tego nie zrobi po 2 miesiącach trzeba pojechać do salonu firmowego(ma się na to 57 dni od daty umieszczonej na piśmie). natomiast nie dotyczy to numeru abonamentowego, wtedy można zrobić to w każdym POS.

  • 0

    131. ~asior  2010-09-23 15:44:14  host: 193.19.165.109.osk.enformatic.pl

    Przeniosłem się dzisiaj z simplusa do play fresh (sam proces przenosin ok) i od razu play powoduje że zaczynam tego żałować: Po pierwsze jakaś zapowiedź po braku połączenia, okazuje się że to 'notka sms', trzeba szukać na goglach jak to *** wyłączyć żeby nie naciągać niewinnych ludzi. Dno! Po drugie poczta głosowa nie dała się w żaden sposób wyłączyć na play24 i kodem ##002# - dopiero zgłoszenie do obsługi play24 magicznie zadziałało. Jeżeli pójdzie tak dalej to wrócę do simplusa.

  • 0

    132.  2010-09-23 16:51:28

    aaa , zwroc uwage , ze pisalem wczesniej i podawalem jako przyklad , ze Plus nalicza kare juz po jednym dniu , ale bylo to naprawde lata temu i ze mozna odkrecic to jedynie w Salonie Firmowym. Jestem pewny , ze dobrze zapamietalem i pisze to co mowil mi kolega. Zwroc takze uwage co napisal mi kolega z Salonu , wysylaja noty , umowa reaktywacyjna ktora mozna podpisac tylko raz , nie sa juz tak restrykcyjni... Widze , ze po prostu podalem przyklad ktory nie jest juz aktualny i zwracam honor Plusowi.

  • 0

    134.  2010-09-24 09:09:28

    hollmax: musiałeś trafić na jakiś niemrawy punkt lub doradcę biznesowego. Co prawda faktycznie początkowo limit wynosi 2 aktywacje i jest odnawiany po 105 dniach lecz w przypadku firm istniejących od dłuższego czasu limit jest rozszerzany bez problemu.

  • 0

    135. ~mk  2010-09-25 11:00:27  host: 81.219.165.183

    Angemona: z czego wynika istnienie tego limitu, bo pierwsze słyszę żeby coś tak nielogicznego w ogóle istniało. To decyzja danego operatora, czy limit nakładany przez prawo?

  • 0

    136. ~sumix  2010-09-26 20:51:10  host: host168.160.2.83.blt.pl

    Wcale nie jest tak prosto przenieść numer do Playa. Najtrudniej przejsc do PFresh. Nigdy nie mają starterów :(

  • 0

    138.  2010-09-26 23:51:42

    To nie patrz, każę Ci kto?

  • 0

    139.  2010-09-28 09:37:31

    mk: to wewnętrzne rozwiązanie Playa chroniące moim zdaniem przed wyłudzeniami. Niestety naciągaczy nie brakuje, szukają zwłaszcza punktów, na których pracuje nowy konsultant niewyczulony na takie sytuacje. Nie jest jednak problemem zwiększenie limitu, w przypadku firmy istniejącej dłużej niż rok jest to tylko formalność, a klient indywidualny musi przedstawić drugi dokument typu rachunek od innego operatora czy zaświadczenie o zatrudnieniu.

  • 0

    140. ~mirekb  2010-09-28 21:30:47  host: user-109-243-250-45.play-internet.pl

    3mnp w ponad rok z plusa i raz z orange..nie żałuję bo na numerach wygladajacych jak w3 za 1 za2 było troche minut;=)pomijam fakt ze prefixy play mi sie nie podobają

  • 0

    141. ~Qar  2010-09-30 18:28:56  host: 178.183.239.4.dsl.dynamic.eranet.pl

    To chyba była najszybciej się rozwijająca. Ciekawe czy tak łatwo przeniosą mój numer z play do innej sieci. Bo jak słyszę o kolejnej "rewelacji" w play to krew mnie zalewa. I głupio mi teraz że polecałem play znajomym. Choć jak to było rok czy dwa temu to było warto. Teraz nie polecę póki co nikomu

  • 0

    142.  2010-10-01 00:16:20

    ale kiepska reklama!

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-23-20-193-33.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.