Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Nowa reklama iPhone'ów 7 i 7 Plus

Nowa reklama iPhone'ów 7 i 7 Plus

LuiN 2 Listopada 2016 23:19

3 9

Apple przygotował nową reklamę swoich flagowych smartfonów Apple iPhone 7 i 7 Plus.



W nowym spocie producent skupia się na dwóch nowościach, które przynosi 10. generacja smartfonów firmy: głośnikach stereo i wodoszczelnej obudowie.


Kwestią dyskusyjną pozostaje natomiast fakt reklamowania przez Apple'a czy Samsunga telefonów jako wodoszczelne, podczas gdy ich gwarancje nie obejmują uszkodzeń pod wpływem wody.


Zobacz: inne filmy z kategorii Reklamy


Źródło tekstu: Apple, wł     

w sumie: 13
  • -5

    1. ~Hotelarz  2016-11-03 00:26:44  host: apn-37-248-24-23.dynamic.gprs.plus.pl

    Szału nie ma Xiaomi też to potrafi.

  • 2

    2. ~  2016-11-03 04:24:36  host: user-94-254-129-249.play-internet.pl

    Szkoda tylko ze mi bateria w 6s wyłącza sie po roku na 40%, a dbałem

  • 3

    3. ~Kkk  2016-11-03 05:14:43  host: user-31-174-226-229.play-internet.pl

    ~2 apple wlasnie dba o takich klientow jak ty. Za kilka chwil bedzie nowy sprzecik ktory nie bedzie sie tak szybko wylaczal.

  • 2

    4. ~  2016-11-03 07:16:18  host: 8.37.225.50

    głośniki stereo..? przecież ja miałem głośniki stereo w Nokii 6233, więc apple z czym do ludzi?!
    :-D

  • 1

    5.  2016-11-03 07:56:05

    @1, Hotelarz - który Xiaomi ma głośniki stereo i jest wodoszczelny?

  • -4

    6.  2016-11-03 08:16:19

    Zajebista reklama Apple jak zwykle ładnie reklamuje swój produkt który niszczy konkurencje i pozostawia ja daleko z tyłu :) Brawo Apple!

  • 1

    7. ~  2016-11-03 08:49:17  host: 8.37.225.41

    6). niszczy, czy wyprzedza konkurencję..? Zdecyduj się
    :-P

  • 4

    8.  2016-11-03 08:54:10

    @6 Łykasz reklamy jak młody pelikan :-)

  • 3

    9. ~real  2016-11-03 09:00:22  host: v200.wat.edu.pl

    czyli apple to juz zlomik dla starych dziadkow

  • 1

    10.  2016-11-03 10:25:27

    Liquid damage not covered under waranty. Music dramatized.

  • 0

    11.  2016-11-03 10:31:07

    @6 osiągnąłęs najwyższe stadium, za w w w . l o j a l n y k l i e n t . p l :

    CYKL ROZWOJU LOJALNOŚCI:

    KLIENT – osoba do której kierujemy informację i która mogłaby nabyć produkt lub usługę firmy;
    KLIENT POTENCJALNY – osoba, która ma gotowość i jest świadoma potrzeby zakupu produktu lub usługi firmy ale nie miała takiej okazji;
    KLIENT NIEZAINTERESOWANY – osoba, która ma kompletne informacje jednakże świadomie rezygnuje z zakupu produktu lub usługi firmy. Im szybciej osoby takie zostaną wyeliminowane z systemu, tym lepiej dla firmy.
    KLIENT ZDEKLAROWANY – osoba, która na podstawie informacji świadomie zdecydowała się dokonać pierwszy raz zakupu produktu lub usługi firmy;
    KLIENT SYSTEMATYCZNY - osoba, która na podstawie informacji świadomie dokonała więcej niż jeden raz zakupu produktu lub usługi firmy. Częstotliwość zakupów oraz wysoka liczba produktów lub usług z jakich korzysta Klient podnosi prawdopodobieństwo jego zatrzymania. Przykład bank/
    KLIENT STAŁY – osoba, która regularnie korzysta z pełnej oferty produktów lub usług firmy. Ważne jest, że osoby te są odporne na działania konkurencji;
    KLIENT RZECZNIK – osoba, która regularnie korzysta z pełnej oferty produktów lub usług firmy. Wartością dodaną jest, że rozpowszechnia ona pochlebne informacje na temat produktów lub usług firmy oraz buduje jej pozytywny wizerunek wśród potencjalnych Klientów.

  • 0

    12. ~Hotelarz  2016-11-03 14:06:09  host: apn-46-215-68-222.dynamic.gprs.plus.pl

    Nie ma się co dziwić młodemu pelikankowi że łyka wszystko jak popadnie dzieci bogatych rodziców takie urojenie mają.

  • 0

    13. ~Centurion  2016-11-03 20:04:17  host: apn-37-249-32-209.dynamic.gprs.plus.pl

    ad 11. Dodaj jeszcze do tej listy:
    KLIENT POTENCJALNIE ZAINTERESOWANY - osoba, która byłaby zainteresowana produktem, ale producent ma tak wielkie ego i mniemanie o sobie (ewentualnie stroi fochy względem wybranych operatorów), że nie mieszczą się one w sklepach (ofercie operatora), gdzie dokonuje ona zakupów;
    KLIENT MARZYCIEL - osoba, która jak dorośnie to może zakupi produkt, a na razie o nim marzy, teoretyzuje, a nie rzadko udaje jego właściciela;
    KLIENT RZECZNIK - POZER (w skrócie PORZECZNIK) - osoba, która rozpowszechnia pochlebne informacje na temat produktów lub usług firmy oraz buduje jej pozytywny wizerunek wśród potencjalnych Klientów, ale nie posiada (z różnych względów) tych produktów, ani usług;
    KLIENT FANATYK - applefan_ ;-)

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-163-159-27.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.