Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Nowa osoba wesprze marketing Play

Nowa osoba wesprze marketing Play

WitekT 2 Lutego 2010 12:41

0 0
Roman Jędrkowiak, ostatnio dyrektor marketingu ING, w ramach nowej działalności firmy CMO of the Year, będzie od lutego współpracował z P4. Jego zadaniem będzie wsparcie dla zespołu marketingu Play w obszarach strategii marketingowej i komunikacji.

Bardzo się cieszę, że świetny fachowiec pomoże nam zwiększyć dynamikę naszego rozwoju. Myślę, że Roman zapewni nam nowe, świeże spojrzenie na nasze działania i będzie istotnym wzmocnieniem dla zespołu - powiedział Bartosz Dobrzyński, członek zarządu P4 odpowiedzialny za marketing.


Źródło tekstu: blogplay.pl     

Dodaj do:
w sumie: 19
  • 0

    1. ~kokoszka  2010-02-02 12:40:11  host: dynamic-78-8-74-193.ssp.dialog.net.pl

    Dział marketingu jak widać rozwija się prężnie. Na pewno przełoży się to na jakość usług, na pewno ;)

  • 0

    2. ~kika  2010-02-02 12:55:22  host: glp250.internetdsl.tpnet.pl

    Panie Romanie, poprosimy o jak najmniej ściem. Troche tego jest za dużo w Playu. Może Pan coś zmieni.

  • 0

    3. ~GG  2010-02-02 12:57:28  host: 109.243.212.239

    Dofinansowanie PLAY, nowy członek zespołu do spraw marketingu- może będą szykować znowu jakąś wojnę cenową jak myślicie?

  • 0

    4. ~J  2010-02-02 13:07:47  host: yk170.internetdsl.tpnet.pl

    Z praktyki obserwuję, że prowadzi się wojnę cenową i wtedy nie potrzebny jest aż taki marketing, albo prowadzi się marketing i nie potrzebna jest wojna cenowa. Patrz: Orange - oferta najsłabsza na rynku ale dorobiona ideologia.

  • 0

    5. ~kokoszka  2010-02-02 13:18:16  host: dynamic-78-8-74-193.ssp.dialog.net.pl

    Będzie kolejna wojna cenowa - który marketingowiec ma wyższą pensję :D

  • 0

    6. ~andiw  2010-02-02 13:25:25  host: public-gprs25577.centertel.pl

    No tak, czas na kolejne dziwne spoty i czasowe promocję typu rabat na 3 miesiące

  • 0

    7. ~  2010-02-02 14:09:32  host: apn-77-112-229-59.dynamic.gprs.plus.pl

    Po czym poznać że redaktor Tomaszewski wrócił? Znów zalewają nas tematy dotyczące czegokolwiek związanego z Play:)))) Pod jego nieobecność nikt się specjalnie do tego nie kwapił.

  • 0

    8. ~derdak  2010-02-02 14:10:08  host: v07-16.opera-mini.net

    Najlepsza szkole marketingu i promocji ma Era zero nowych promocji tylko odgrzewanie znanych od miesiecy ofert.

  • 0

    9.  2010-02-02 14:56:33

    7: strasznie Cię to boli, co? Oj, jak mi przykro - ale na przyszłość postaraj się rozmawiać merytorycznie, a nie stosować wycieczki osobiste.

  • 0

    10. ~  2010-02-02 14:58:05  host: gsl130.internetdsl.tpnet.pl

    #7: stęskniłeś się, co?

  • 0

    11. ~  2010-02-02 15:35:42  host: apn-77-112-229-59.dynamic.gprs.plus.pl

    9@ nie boli, raczej wskazuje jak rozkładają się sympatie w Telepolis :) @10 Sraaasznie!!

  • 0

    12. ~gość na forum  2010-02-02 15:39:08  host: 94.78.129.190

    Potwierdza to tylko informacje, ze ING faktycznie idzie na dno. Ratuje sie kto moze. Mysle, ze PLAYowi odbije sie to czkawka :)

  • 0

    13. ~pabloki  2010-02-02 15:59:10  host: apn-95-40-177-80.dynamic.gprs.plus.pl

    bardzo dobrze opiniuje dzialania ing w zakresie komunikacji klientom takich produktow jak: konto direct, moja karta ing z wlasnym motywem, karta maestro pay pass, zblizak, bankujesz kupujesz. do tych produktow byly dorobione fajne reklamy jak i dzialania banku w zakresie tworzenia kampani wewnetrznych na stronach banku np. do maestro pay pass caly filmik dorobili. to fajne. weic pewnie w play beda teraz ocieplac wizerunek i sprawia ze ten brand stanie sie bardziej ludzki

  • 0

    14. ~fantomas  2010-02-02 16:08:12  host: public-gprs14724.centertel.pl

    Cóż, pewnie oznacz to wzmożeni działań PR. a to często nie idzie w parze z rozwojem usług, raczej próbą dobrego ich sprzedania. zobaczymy jak będzie

  • 0

    15. ~miko  2010-02-02 16:52:00  host: dpo16.neoplus.adsl.tpnet.pl

    moim zdaniem dobrze, ze play kogos zatrudnil, bo ostatnio wydaje sie, ze zostali troche w tyle. przynajmniej jak przylozyc do nich orange, ktore jest bardzo aktywne (nowe promocje, gadugadu, loteria itp).

  • 0

    16. ~radas  2010-02-02 18:13:24  host: 77-254-141-90.adsl.inetia.pl

    jak to koleś z ING to ja odchodze w ostatnich 3 latach zaniedbali strasznie moje pieniądze na OFE i zaczyna już sie kiepsko dziać w play ma zniknąć oferta darmowy numer. Po prostu trzeba wracać do byłej sieci.

  • 0

    17. ~nawet ciemny lud nie kupi Play  2010-02-03 12:47:04  host: 203.81.81.36

    Posiłki idą... Kolejny geniusz do wsparcia akcji 'ciemny lud to kupi'? Lud przestaje być ciemny i nie nabiera się na Play reklamy? A może czas zabrać się za jakość marnych połączeń i beznadziejną obsługę klienta zamiast marnować pieniądze na ściemniające reklamy?

  • 0

    18. ~  2010-02-04 13:37:51  host: apn-77-112-243-88.dynamic.gprs.plus.pl

    Dziwicie się? play idzie na handel więc zrobią wszystko żeby dobrze się wypozycjonować. Rozwój sieci nie przyniesie efektów szybko - w przeciwieństwie do akcji pr i marketingowych

  • 0

    19. ~martylkaa  2010-02-09 08:02:22  host: 212.160.172.70

    Idą po wsparcie do innych bo są zadłużeni, ludzie się łapią na kolorowe reklamy jakie maja telefony i w ogóle. Tylko zwróccie uwage jakie play daje przy najniższym abonamencie telefony, bez rewelacji podstawowe funkcje. Uważam że play nie ma dobrej oferty bo nie ma żadnych usług w ramach abonamentu, jak np. Orange prezenty. Play ma goły abonament, środki nie przechodzą i słaby zasięg. Klapa totalna

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-23-20-157-174.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.