Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Nowa osoba w P4 odpowiedzialna za treści

Nowa osoba w P4 odpowiedzialna za treści

WitekT 19 Marca 2007 11:17

0 0
Mariusz Mistewicz, dotychczasowy kierownik ds. nowych mediów i aktywności kanałów sprzedaży w British-American Tobacco Polska, przeszedł do P4, gdzie objął stanowisko menedżera ds. multimediów i kontentu.

Jego zadaniem będzie zbudowanie zespołu, na początku trzyosobowego.

Mariusz Mistewicz ma 33 lata, jest żonaty, ukończył zarządzanie i marketing w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.


Źródło tekstu: Wirtualne Media     

Dodaj do:
w sumie: 5
  • 0

    1. ~  2007-03-19 13:11:25  host: w3cache2.icm.edu.pl

    Czy ta seria filmów ze "strzałem na dwie rury" to może był jego debiut? :D

  • 0

    2. ~tf  2007-03-19 13:36:29  host: ahq149.internetdsl.tpnet.pl

    zarabiscie facet jest zonaty... a ile ma dzieci i jakim jezdzi samochodem ? ;P

  • 0

    3. ~  2007-03-19 13:48:08  host: host81-157-57-10.range81-157.btcentralplus.com

    to zadanie zrobi chyba w tydzien...

  • 0

    4. ~jarekt  2007-03-19 13:52:39  host: eay155.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Hehehe - dobre :) Nie ma to jak postawic na multimedia i kontent i sprobowac sprzedac to klientom za jeydne 5 zl/MB. Pewnie sam "kontent" bedzie jeszcze platny dodatkowo

  • 0

    5. ~noname  2007-03-19 22:30:20  host: efb254.neoplus.adsl.tpnet.pl

    No to da popalić!

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-198-118-102.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.