Heyah zaprezentowała na specjalnej konferencji swoją nową ofertę. Prezentujemy jej szczegóły.
Szerzej o aplikacji Freeyah pisaliśmy w tej wiadomości. Aplikacja będzie dostępna od godziny 21:00 5. marca w Android Markecie. Wersja iOS przewidziana jest w późniejszym czasie.
Aplikację może ściągnąć każdy, nawet korzystający z usług innych sieci. Aktywacja usługi polega na wpisaniu swojego numeru telefonu, a następnie kodu otrzymanego SMS-em.
Użytkownicy Heyah, którzy mają wykupiony pakiet Non Stop L (600 MB za 15 zł - automatycznie odnawialny co 30 dni) lub Non Stop XL (1200 MB za 25 zł - automatycznie odnawialny co 30 dni), podczas korzystania z usługi nie będą płaciły za transmisję danych, ani dane nie będą pomniejszały pakietów.
Grzegorz Bors, członek zarządu PTC odpowiedzialny za sprzedaż i marketing, mówi, że Freeyah od innych aplikacji typu Viber, Skype i Fring różni się tym, że jest wprowadzane przez operatora, jest obsługiwana na polskich serwerach, nie pobiera danych z pakietu i pokazuje, kto jest online, a kto offline.
Heyah w 2012 roku chce pozyskać netto ponad milion aktywnych kart SIM. Nie zostały podane żadne dane dotyczące aktualnej ich liczby. W tym roku plany mówią też o pozyskaniu 300 tys. klientów Freeyah (także innych sieci).
Freeyah ma być wsparta dużą kampanią marketingową, która potrwa aż do końca maja.
Cenniki i oferta Heyah pozostają bez zmian.
Źródło tekstu: wł