Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Nowa oferta dla klientów indywidualnych w T-Mobile

Nowa oferta dla klientów indywidualnych w T-Mobile

sirmark 15 Października 2013 11:10

58 9

Od 16. października T-Mobile wprowadza nową ofertę dla klientów indywidualnych - trzy proste taryfy: Basic, Comfort i Premium.

Basic Comfort Premium
Abonament bez telefonu
umowa na 24 m-c
19,99 29,99 39,99
Abonament z telefonem
umowa na 24 m-c
39,99 59,99 79,99
Minuty do wszystkich sieci komórkowych i na stacjonarne 400 minut 800 minut -
Połączenia w T-Mobile - bez limitu bez limitu
Połączenia do wszystkich sieci komókowych w Polsce bez limitu za 20 zł bez limitu za 10 zł bez limitu
SMS / MMS (krajowe) do wszystkich bez limitu za 10 zł bez limitu za 5 zł bez limitu
Internet - w ofercie bez telefonu 0,5 GB za 10 zł 1 GB za 10 zł 2 GB za 10 zł
Internet - w ofercie z telefonem 0,5 GB za 0 zł 1 GB za 0 zł 2 GB za 0 zł

Poza abonamentem minuta połączenia kosztuje 0,30 zł, a SMS - 0,20 zł. Nie ma wymienialności minut na SMS-y. Podane kwoty abonamentu uwzględniają włączoną usługę F@ktura (bez tej usługi dodatkowe 5 zł).

Za dodatkowe 15 zł do abonamentu będzie oferowany tablet Prestigio z Wi-Fi.

Usługa MyBox w ofercie z internetem.
Taryfy z usługą MyBox Basic Comfort Premium
Opłata miesięczna - 24 m-c 54,99 74,99 94,99
Opłata miesięczna - 36 rat 44,99 64,99 84,99
Minuty do wszystkich sieci komórkowych i na stacjonarne 400 minut 800 minut -
Połączenia do wszystkich sieci komórkowych - - bez limitu
Połączenia w T-Mobile - bez limitu bez limitu
Bezpieczny Internet w abonamencie 0,5 GB 1 GB 2 GB

MyBox to usługa, która zapewnia łatwy i bezpieczny dostęp do najpopularniejszych aplikacji mobilnych, takich jak: iplex, Audioteka, Naviexpert, Sklep mp3, Supermemo, dostępnych w kategorii Hity.
Każda z nich jest dostępna na dwa sposoby:
1. W ramach nowej ofert T-Mobile MyBox (nowa oferta lub aneks na 24 lub 36 m-c):
  • przez pierwsze 30 dni klient może testować wszystkie dostępne aplikacje
  • przed upływem 30 dni klient decyduje, którą aplikację wybiera - będzie mógł z niej nadal korzystać w ramach podpisanej umowy, a z pozostałych aplikacji będzie korzystał w ramach dodatkowo płatnej subskrypcji
2. W ramach subskrypcji:
  • klient bez względu na posiadaną taryfę ma 30 dni na wypróbowanie każdej aplikacji
  • przed upływem 30 dni klient decyduje o dalszym płatnym korzystaniu lub rezygnuje
  • po 30 dniach próby, opłata za korzystanie z każdej aplikacji wynosi 7,90 zł

[Aktualizacja 16:15]
Dodaliśmy w drugiej tabelce informację, że w taryfie Premium połączenia bez limitu dotyczą tylko połączeń do sieci komórkowych. Błąd był w informacjach otrzymanych z T-Mobile.




[Aktualizacja 17.10 00:30]
Nowa oferta nie jest jednak nowym cennikiem. Nowe taryfy to po prostu nowe zestawy usług oparte o Taryfy Rodzinne.
Zobacz: Nowe promocje w T-mobile, w ramach nowych ofert Basic, Comfort i Premium.

Jak oceniasz ofertę T-Mobile z taryfami Basic, Comfort i Premium?

Bardzo atrakcyjna
22.39%
Atrakcyjna
22.45%
Nie wyróżnia się
15.42%
Mało atrakcyjna
14.93%
Bardzo mało atrakcyjna
22.14%
Nie mam zdania
2.67%

Wszystkich głosujących: 1608




Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:

Tagi: t-mobile

w sumie: 276
  • -1

    285. ~k  2013-10-21 14:56:02  host: 62.152.150.207.dsl.dynamic.t-mobile.pl

    Tez już widze nie macie na co narzekac tylko na brak minut na stacjonarne w NO LIMIT a ile w rzeczywistość z was dzwoni na stacjonarne? na pewno niewiele a nawet jeśli się zadzwoni to pewnie raz na pol roku i tyle z tego ze dojdzie wam do abonamentu 1zl raz na jakiś czas bez przesady bo jak zwykle polak na cos musi narzekac.

  • 1

    287. ~hmm  2013-10-21 19:07:33  host: c176-50.icpnet.pl

    @285 idąc tym tokiem myślenia skoro to taki niewielki koszt dla Kowalskiego to dla opa to pryszcz, więc dlaczego nie dadzą prawdziwego nolimit. Wbrew pozorom PSTN, czy ogólnie numer stacjonarny to nie relikt przeszłości, czy wymarły dinozaur tylko jeszcze dość popularna usługa.

  • 0

    289. ~  2013-10-22 13:48:11  host: gw.casus.com.pl

    Nie dopisałem,że w tym abo za 39,99 też są smsy no limit i umowa na 15 miesięcy a nie jak w t-mobile na 24..

  • 0

    290. ~XXX  2013-10-23 21:02:44  host: host-89-230-80-241.rzeszow.mm.pl

    No wlasnie, wczeseniej no limit byl do wszytskich lacznie ze stacjonarnymi; ja troche dzwonie na stacjonarne i musze przeniesc numer tam gdzie no limit obejmuje tez stacjonarne bo inaczej poszedlbym z torbami

  • 0

    291. ~  2013-10-24 14:22:33  host: gw.casus.com.pl

    @290 zawsze możesz dokupić za 10 zł na miesiąc no limit na stacjonarne, wtedy w play za 49,99 masz wszystko bez ograniczeń i umowe na 15 miesięcy..

  • 0

    292. ~zygmuntZ  2013-10-25 14:11:12  host: user-188-33-159-136.play-internet.pl

    Współpraca techniczna T-mobile z Orange oraz połączenie z Heyah spowodowało obniżenie jakości bałagan i brak szacunku dla klienta.Abonenci są zmuszani do dzwonienia do płatnego BOK 1zł za minutę aby odblokować doładowania internetu bo przecież jest "promocja" jakaś nowa.Celowo są wprowadzani w błąd i nie mogą wrócić do swojej taryfy.Są okradani znikają doładowania a po 60 godzinach od reklamacji dalej nie wiedzą co się dzieje w sieci.T-mobile dociągnął do "poziomu" Orange kompletne dno gdzie są instytucje nadzoru nad rynkiem telekomunikacyjnym i ochrony konsumenta jak zwykle nic nie wiedzą

  • 0

    294. ~krysia.  2013-11-02 17:27:59  host: 46.205.94.89.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Nie ma w nowych ofertach minut na polaczenia do nr stacjonornych!!! Na stronie Tmobile otwiera sie znaczek z pytajnikiem i pisze wyraznie - minuty do wszystkich sieci ina stacjonarne ALE !!! w krajach UE a nie w naszym kraju, czyli abonament nie bedzie staly. To nie jest prawda ze stacjonarne aparaty sa juz historia. Szpitale instytucje przychodnie urzedy sklepy poczty itd itd oraz duza nadal liczba ludzi starszych - niestety posiada telefony stacjonarne. Wszystkie konieczne polaczenia beda wyskakiwaly ponad abonament - a minutka juz 30gr. Jestem rozgoryczona. Jak mogli "oskubac" nas tak skrycie i podstepnie.

  • 0

    295. ~Piotr  2013-11-03 09:37:18  host: 89-71-9-26.dynamic.chello.pl

    Byłem od początku klientem T-Mobile (wczesniej Ery). Byłem. Wszystko bardzo dokładnie przemyślałem i obliczyłem. Już nie warto. Wprowadzili niby taryfę Premium. Śmiech! Brak połączeń do stacjonarnych. Umowa BEZ telefonu aż na 2 lata (!). I to już wystarczy. A jeszcze 1,5 roku temu podpisałem umowę bez telefonu tylko na rok i były w tym stacjonarne w ramach taryfy Frii 110. Oferta się pogorszyła. To, że jest tańsza to tylko pozory. Załatwiam masę różnych spraw i wierzcie mi - wbrew pozorom, tak jak to obok Krysia napisała, gros z tych połączeń odbywa się na telefony stacjonarne. Ostatnio czytałem w bodaj Dzienniku Gazecie Prawnej, że w III kwartale 2013 z T-Mobile odeszło ponad 100 tys. abonentów. I mnie już to nie dziwi. Niech ten T-Mobile się opamięta, póki co nie mam tam czego szukać...

  • 0

    296. ~Piotr  2013-11-03 09:45:55  host: 89-71-9-26.dynamic.chello.pl

    P.S. Obecnie dobra oferta to oferta zawierająca nielimitowane połaczenia do wszystkich operatorów (w tym stacjonarne!), nieograniczone smsy i mmsy oraz przyzwoity pakiet internetowy czyli minimum (!) 1GB z możliwością dokupienia więcej za parę złotych. Ewentualnie miło, jak dorzucą coś w ramach kontaktowania się w krajach UE. Wszystko co od tego odbiega jest obecnie kiepską propozycją... Pozdrawiam

  • 0

    297. ~krysia.  2013-11-03 11:06:06  host: 37.31.90.88.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Goraco wszystkich przepraszam za wprowadzenie w blad - ja zle zrozumialam opis dot.mimut. Dzis otrzymalam odpowiedz od sieci TM : WSZYSTKIE sieci krajowe to sa sieci nr komorkowych i nr STACJONARNYCH. Uf Uf Uf . Czytalam tez regulaminy ofert i uwazam ze nie sa zle. Pozdrawiam wszystkich.

  • 0

    298. ~Piotr (k)  2013-11-03 13:35:36  host: 89-76-104-169.dynamic.chello.pl

    Chyba znalazłem kruczek dotyczacy nowej oferty T-Mobile i nowych taryf. Ale potwierdzcie i sprawdzcie na swoich telefonach. Otóz napisane jest w regulaminie taryfa PREMIUM punkt:1.3.6 - "promocyjny pakiet 100000sms/mms. Przy czym mms do 100kB. Probowałem zrobic zdjecie telefonem w najgorszej rozdzielczosci i przewaznie zdjecie "waży" powyzej 100kB. a wiec nie załapiemy sie na wysłanie "darmowego" mms-a w ramach tych 100000 sztuk.Niestety T- Mobile obciaży nas kosztami. Zdjecia robilem Nokia e52 i prawie kazde jest powyzej 100kB. Ile waża wasze mms-y ? Pozdrawiam

  • 0

    299.  2013-11-03 18:43:09

    298: raczej "policzy" jako kilka MMS-ów. Inna sprawa, że telefon komopresuje zdjęcia przy wysyłce MMS-ów.

  • 0

    300. ~Piotr (k)  2013-11-04 10:19:33  host: 89-76-104-169.dynamic.chello.pl

    Zrobiłem eksperyment. Wysłalem mms-a (zdjecie) z tego telefonu e52 do innej nokii. Zdjecie miało 130kB.I o takiej samej "wadze" doszło do drugiego telefonu, Czyzby była kompresja zdjecia przy wyjsciu i potem dekompresja przy wejsciu do wysyłanego telefonu? A moze w starych taryfach prepaidowych przechodza zdjecia do 300kB a w nowych tylko do 100kB?

  • 0

    301.  2013-11-04 10:20:33

    300: zrób nowym telefonem... Tam zdjęcia są znacznie większe.

  • 0

    302. ~  2013-11-05 22:30:46  host: 89-74-85-208.dynamic.chello.pl

    I juz są tez nie limitowane na stacjonerne

  • 0

    303. ~  2013-12-05 21:13:52  host: 95-178-116-216.bydgoszcz.hypnet.pl

    I nikt nie doczytał, że ten mit 44640 minut przyznawany jest co miesiąc.

  • 0

    304. ~odradzam  2014-01-03 23:06:30  host: 178.183.133.164.dsl.dynamic.t-mobile.pl

    T-mobile bierze kasę, a usługi, które oferuje są tak marnej jakości, że po prostu brakuje słów. Czasem dostaję ponad 10(!) SMS-ów od nich w ciągu dnia. Zazwyczaj są ok. 3 dziennie. Dzisiaj mam już 4. Próbują naciągać na telefony, tablety i inne badziewia, a celem tego jest tylko ograbienie klienta z jego ciężko zapracowanych pieniędzy. Z kolei oferowany przez nich internet to dno dna! Zasięg co chwilę się gubi, prędkość była zamówiona 2 (teraz nie wiem Gb, Mb, czy Kb/s - gubię się w tym), ale internet wolno działał. Zapytałam o pomoc znajomego informatyka, który jakoś tam sprawdził prędkość łącza. W rzeczywistości prędkość internetu była ponad 2 razy mniejsza od wymienionej w umowie! Po wysłaniu do nich listu były oczywiście przeprosiny, a internet był dużo szybszy. Jednak ponad 3 miesiące płaciłam więcej za wolniejszy internet, a pieniędzy za to nie chcieli zwrócić. Teraz tylko czekam do końca umowy i wybieram Plusa, Orange, albo Play.

  • 0

    305. ~  2014-02-03 14:45:00  host: 178.182.96.61.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    T tyle jest bardzo miła obsługa i tez i w galerii bałtyckiej mi się kończy nie długo umowa w tym t mobile. I znowu wezme nowy telefon w t mobile mają lepsze oferty ja rozmawiałem to nie przerywa rozmowy może rozmawiać ja pociąg przyjeżdża na stacje to do tobrze słychać ma lepsze jakości niż plus

  • 0

    306. ~rafal  2014-07-27 12:19:18  host: dynamic-78-8-185-168.ssp.dialog.net.pl

    A teraz w promocyjnej taryfie JUMP za 30zl mamy 250minut, ktos od wizerunku w tmobile spi, albo sprawdzaja ile mozna wyciagnac od polakow kasy.mam teraz tmobile za 29zl 300minut,jak mi sie konczy umowa ide do nju mobile za 19zl. A tmobilr zycze powodzenia.

  • 0

    307.  2014-07-27 12:34:36

    ~Piotr (k) - a może najpierw sprawdź co cennik na to? Tam jest napisane na pewno jakiej maksymalnej wielkości ememesy są przesyłane. Co do "impulsu" - jak wszędzie tak i w Erze zapewne opłata czy ilość z pakietu dotyczy pojedynczego esemesa - zgodnego z "normą, podobnie ememesa - do 100 kB.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-161-8-205.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.