Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Nowa "kardiologiczna" reklama Netii

Nowa "kardiologiczna" reklama Netii

LuiN 15 Lipca 2010 15:02

0 0
Netia zaprezentowała kolejną odsłonę kampanii reklamowej usług dostępu do Internetu z Tomaszem Kotem w roli głównej. Tym razem dostajemy spot... kardiologiczny.

O kondycję trzeba dbać, szczególnie latem. Upały są jednak niebezpieczne dla zdrowia, czas na wizytę u kardiologa... :) - czytamy na Facebook'owym profilu Netii.






Źródło tekstu: Netia, wł     

Dodaj do:
w sumie: 11
  • 0

    1. ~  2010-07-15 15:21:06  host: f96-055.opera-mini.net

    Chyba zjadlo slowo "razem" po slowie "tym"

  • 0

    2. ~TG  2010-07-15 15:21:30  host: 83-145-148-70.cable-modem.tkk.net.pl

    Reklamy Netia poprawiła. To już nie jest propaganda dla przygłupów (nie mówię tu o Mumio, to inna liga). Ale nie musi to być dobre: w Potato Republic of Bolanda durniów na pęczki i co lepsze reklamy mogą do nich nie trafić...

  • 0

    3. ~r  2010-07-15 15:26:28  host: user-109-243-147-2.play-internet.pl

    mumio to było dobre ale kilka lat temu. Teraz to chyba już ich nie puszczają na wizję? A reklamy z Kotem są pierwsza klasa :)

  • 0

    4.  2010-07-15 15:30:10

    1: fixed, dzięki! :-)

  • -1

    5. ~Paweł  2010-07-15 15:59:24  host: systemy50.toya.net.pl

    Po moich doświadczeniach z netią to nawet Kot nie jest w stanie przekonać mnie do tej dziadoskiej firmy. Tepsa przy Netii to pierwsza klasa z ich Błękitną Linią :))

  • 0

    6.  2010-07-15 16:14:53

    Mam Netie od 3 lat i miałem zaledwie 2 awarie 1 z mojej winy :) Miła i profesjonalna obsługa awarie zostały usunięte przed 24 godzinami od chwili zgłoszenia. Telekompromitacje miałem natomiast 4 lata awari już nie liczyłem pamiętam tylko jedną jak panowie z "błękitnej lini" w końcu po 5 telefonach przyjeli moje zgłoszenie i serwis przyjechał po tygodniu (kabel między słupami się przerwał)

  • 0

    7. ~ja  2010-07-15 16:37:10  host: 77-254-30-49.adsl.inetia.pl

    A ja mam problemy same z netii ciągle nie działa potem działa i znowu tak samo a oni tylko przepraszają za awarie.

  • 0

    8.  2010-07-15 16:51:20

    Ja miałem w netii ostatnio awarie jak mi zwiększyli internet do 20 Bbit to przez dwa dni nie było, ale to była jakaś ogólna awaria w okolicy, ale zwrócili mi kase za dwa dni co nie było internetu. Choć i tak więcej niż 14Mbit nie lata net, ale płacę mniej niż wcześniej za 6 Mbit, więc nie narzekam, a ogólnie problemów z netią nie mam, wręcz jestem zadowolony. Według mnie lepiej niż w tpsa. Choć to jest moje zdanie.

  • 0

    9. ~  2010-07-15 16:54:07  host: 81-219-243-209.adsl.inetia.pl

    Ja natomiast mam netie od poczatku jej powstania i wlasciwie nigdy nie bylo problemow. Jesli cos nie dzialalo, zawsze rzeczowa odpowiedz z darmowego boku. Teraz za 35zl mam 20 mb i smiga mi u nich jak milo

  • 0

    10. ~Wezmyr  2010-07-15 23:22:53  host: dynamic-78-8-140-195.ssp.dialog.net.pl

    Nie lubię Kota (bo zniego taki aktor jak ze mnie baletnica) to i reklamy mi się nie podobają. Ale może taka forma przekazu to niektorych trafia...

  • 0

    11. ~zawiedziony  2010-07-29 21:05:13  host: apn-77-112-181-90.dynamic.gprs.plus.pl

    nie bylem uprzedzony do Netii...do czasu gdy zacząłem korzystac z uslug tej "firmy" ostrzegam wszystkich: nie podpisujcie z Netia ZADNEJ umowy.odkad mam telefon i net w Netii zaczely sie moje klopoty.nie jestem fanem tpsa ale wczesniej na tym samym laczu przez ok 20 lat byly moze ze dwie-trzy awarie.teraz gdy lacze przeszlo do Netii w ciagu trzech miesiecy od aktywacji (tj od 27 kwietnia, przynajmniej w teorii) mam same klopoty. samo podlaczenie trwalo dwa miesiace od podpisania umowy, a to z winy konsultanta ktory zle wpisal kierunkowy mojego telefonu w umowie.po podlaczeniu (w koncu!) radosc, ktora zaraz zmienia sie w zawod.mialem gluchy telefon i net tez nie dzialal!usuniecie awarii trwalo TRZY tygodnie.przez ten czas do dzis awarii bylo kilkanascie jedno badz kilkudniowych.ostatnio w jednym tygodniu we wtorek usuneli mi awarie telefonu a w niedziele tego samego tygodnia ZMIENILI MI NUMER TELEFONU z jakas nieznana mi kobieta bez naszej (i ich jak sie okazalo) wiedzy.gdy to zglosilem. nastepnego dnia....wylaczyli mi wszystko.i tak trwa to juz piaty dzien...pomimo codziennego dzwnonienia nikt nie usunal awarii.slysze tylko ze dzis, za przepraszaja.ludzie, ja tylko chce dzialajaca usluge za ktora zamierzam sumiennie placic...czy to duzo?przepisy w naszym kraju sa tak madrze skonstruowane ze nie moge rozwiazac umowy z niekompetentna firam bez placenia kary...jestem uziemiony jeszcze na ponad poltora roku...a internet i telefon jak nie dzialal tqk milczy-musialem mamie kupic komorke by nie byla bez telefonu. co do konsultantow to klamia, rozlaczaja rozmowe.ZAWSZE ZAPISIUJ ICH NAZWISKO I ZADAJ NUMERU ZGLOSZENIA.wielokrotnie zdarzylo sie ze dzwonilem mowiac o awarii a oni nie zapisywali zgloszenia co okazywalo sie przy nastepnym telefonie.odradzam te firme...przykro mi sie robi ze nic mi nie dziala a ja z winowajaca nie moge nic zrobic, i jeszcze musze im placic rachunki bo zostane ukarany. w koncu moja cierpliwosc sie skonczyla - napisalem skarge do UKE..

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-198-118-102.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.