DAJ CYNK

Nowa kampania wizerunkowa Plusa

WitekT

Wydarzenia

25. maja Plus rozpoczyna nową, multimedialną kampanię wizerunkową. Kampania składać się będzie z kilku etapów ukazujących kluczowe wartości tworzące wizję marki.

25. maja Plus rozpoczyna nową, multimedialną kampanię wizerunkową. Kampania składać się będzie z kilku etapów ukazujących kluczowe wartości tworzące wizję marki.

Kampanię zainicjują filmy reklamowe w telewizji. Towarzyszyć im będą utwory światowej sławy kompozytora muzyki filmowej, Ennio Morricone, doskonale znanego w Polsce między innymi z muzyki do filmu Misja i Nietykalni.

Każdy z etapów opowiada odrębną historię. Pierwszy film, który będzie można oglądać na antenach stacji ogólnopolskich od najbliższego piątku, podkreśla, jak ważną i czasami niedocenianą w codziennym życiu wartością jest bycie razem i poczucie wzajemnej bliskości.

Chcemy być liderem na rynku. Mając silne zaplecze technologiczne i długoletnie doświadczenie, wykorzystujemy je do tworzenia nowoczesnych usług mobilnych: głosowych, dostępu do Internetu, wszystkich usług dodanych i contentowych zapewniających ludziom poczucie bliskości. Chcemy być razem z ludźmi, ich sprawami i treściami, których potrzebują - podkreśla Piotr Gaweł, członek zarządu oraz dyrektor ds. marketingu i zarządzania relacjami z klientem w Polkomtelu.

Kampania jest jednocześnie zapowiedzią, że nowa wizja marki nie dotyczy jedynie działań z obszaru nowoczesnych technologii. Znajduje również coraz silniejsze odzwierciedlenie w obecnym i przyszłym społecznym zaangażowaniu spółki.

Chciałbym, aby nasze działania wizerunkowe w sposób pozytywny prowokowały do refleksji nad tym, co robimy, gdzie jesteśmy, dokąd zmierzamy i jak ważne w naszym życiu jest bycie razem - z rodziną, bliskimi, przyjaciółmi - dodaje Piotr Gaweł.

Nowa kampania stanowi element długofalowego planu działań wizerunkowych. Plus zamierza w sposób bardziej wyrazisty komunikować wartości marki, które znajdują odzwierciedlenie w aktywności sieci w ważnych społecznie obszarach życia Polaków, między innymi w szerokim programie współpracy z ochotniczymi służbami ratowniczymi WOPR, GOPR i TOPR, fundacjami oraz stowarzyszeniami działającymi na rzecz ochrony zdrowia, rozwoju edukacji, kultury i sportu w Polsce.

Kolejne odsłony kampanii będą prezentowane sukcesywnie. Poza telewizją realizowana ona będzie także w prasie, Internecie i na bilboardach. Towarzyszyć jej będą również działania z zakresu public realtions. Razem lepiej to pierwsza od pięciu lat kampania wizerunkowa marki Plus.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Plus