Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Nowa kampania wizerunkowa Plusa

Nowa kampania wizerunkowa Plusa

WitekT 24 Maja 2007 12:06

0 0

25. maja Plus rozpoczyna nową, multimedialną kampanię wizerunkową. Kampania składać się będzie z kilku etapów ukazujących kluczowe wartości tworzące wizję marki.



Kampanię zainicjują filmy reklamowe w telewizji. Towarzyszyć im będą utwory światowej sławy kompozytora muzyki filmowej, Ennio Morricone, doskonale znanego w Polsce między innymi z muzyki do filmu Misja i Nietykalni.

Każdy z etapów opowiada odrębną historię. Pierwszy film, który będzie można oglądać na antenach stacji ogólnopolskich od najbliższego piątku, podkreśla, jak ważną i czasami niedocenianą w codziennym życiu wartością jest bycie razem i poczucie wzajemnej bliskości.

Chcemy być liderem na rynku. Mając silne zaplecze technologiczne i długoletnie doświadczenie, wykorzystujemy je do tworzenia nowoczesnych usług mobilnych: głosowych, dostępu do Internetu, wszystkich usług dodanych i contentowych zapewniających ludziom poczucie bliskości. Chcemy być razem z ludźmi, ich sprawami i treściami, których potrzebują - podkreśla Piotr Gaweł, członek zarządu oraz dyrektor ds. marketingu i zarządzania relacjami z klientem w Polkomtelu.




Kampania jest jednocześnie zapowiedzią, że nowa wizja marki nie dotyczy jedynie działań z obszaru nowoczesnych technologii. Znajduje również coraz silniejsze odzwierciedlenie w obecnym i przyszłym społecznym zaangażowaniu spółki.

Chciałbym, aby nasze działania wizerunkowe w sposób pozytywny prowokowały do refleksji nad tym, co robimy, gdzie jesteśmy, dokąd zmierzamy i jak ważne w naszym życiu jest bycie razem - z rodziną, bliskimi, przyjaciółmi - dodaje Piotr Gaweł.

Nowa kampania stanowi element długofalowego planu działań wizerunkowych. Plus zamierza w sposób bardziej wyrazisty komunikować wartości marki, które znajdują odzwierciedlenie w aktywności sieci w ważnych społecznie obszarach życia Polaków, między innymi w szerokim programie współpracy z ochotniczymi służbami ratowniczymi WOPR, GOPR i TOPR, fundacjami oraz stowarzyszeniami działającymi na rzecz ochrony zdrowia, rozwoju edukacji, kultury i sportu w Polsce.

Kolejne odsłony kampanii będą prezentowane sukcesywnie. Poza telewizją realizowana ona będzie także w prasie, Internecie i na bilboardach. Towarzyszyć jej będą również działania z zakresu public realtions. Razem lepiej to pierwsza od pięciu lat kampania wizerunkowa marki Plus.

Źródło tekstu: Plus     

Dodaj do:
w sumie: 71
  • 0

    52. ~jojo  2007-05-24 23:11:51  host: egr2.neoplus.adsl.tpnet.pl

    44 "Szalony" - można ją sobie ściągnąc z YouTube (oto adres: http://www.youtube.com/watch?v=ojBFOdGqALM). Musisz miec np. VDownloadera.

  • 0

    53. ~Abuk  2007-05-24 23:23:38  host: bvj122.internetdsl.tpnet.pl

    Straszna ta reklama. "Rozmawiaj z ojcem przez telefon, bo umrze i będziesz żałował". Kula w płot!

  • 0

    54. ~Drugi_Szalony  2007-05-25 04:39:34  host: 195.116.35.23

    Już za cztery dni, za dni cztery Plusiarze dostaną wypowiedzenie iPlusa bo z neta nie można normalnie korzystać do cholery. Przy okazji w bazie numerów zostanie uwolniony jeszcze jeden 601.

  • 0

    55. ~katrin  2007-05-25 12:31:29  host: cir45.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Abuk: przecież tam w tej reklamie nie ma o rozmawianiu przez telefon; tylko o kontakcie z bliskimi; nie wiem jak dla Ciebie ale dla mnie jest to ważne

  • 0

    56. ~t-bag  2007-05-28 14:26:17  host: dpi221.neoplus.adsl.tpnet.pl

    przy tej reklamie to raczej chce sie plakac oraz nie tracic kontaktu z bliskimi poprzez spotykanie sie z nimi a nie gadac przez telefon

  • 0

    57. ~maxmin  2007-05-28 14:48:46  host: gjr90.internetdsl.tpnet.pl

    a ja po prostu po pierwszym obejrzeniu tej fajnej reklamy mocno sie nad soba i moja praca zastanowilem...bo temu tez ta reklama ma sluzyc,prawda?

  • 0

    58. ~koles  2007-05-28 15:25:58  host: acmw232.neoplus.adsl.tpnet.pl

    niech zmienia to dziadowska nazwe PLUS moze lepiej minus albo dodaj czy pierwiastek

  • 0

    59. ~aby  2007-05-28 16:11:06  host: alw145.internetdsl.tpnet.pl

    Plus jest OK

  • 0

    60.  2007-05-28 23:56:27

    Ostatni właśnie widziałem reklamę Plusa o synie i jego tacie, jak to syn jedzie do szpitala. To naprawdę dobra reklama dające do myślenia... No i syn jeździ Hondą Acord, a to dodatkowy plus dla plusa :D

  • 0

    61. ~Arek  2007-05-29 13:29:30  host: acqp210.neoplus.adsl.tpnet.pl

    hehe czyżby product placement?:) też widziałem tą reklamę. myślę, że teraz jak Era wprowadziła też ten młodzieżowy wizerunek i granie na skrzypcach to Plus musiał zareagować, żeby nie zostać w tyle. ale też widać, ze ma premierowe działania jak np. wprowadzenie/promowanie pierwszego w Polsce mobizodu "Winda". kilka nowych ofert też ma, telefony nowe i w miarę tanie więc jest ok:)

  • 0

    62. ~Plus  2007-05-29 19:04:08  host: proxy2.bsk.vectranet.pl

    Oranżadko, co ci się nie podoba w Mumio. Przynajmniej nie jest mdłe jak reklamy Orange.

  • 0

    63. ~marek  2007-05-30 21:53:08  host: acpa237.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @maxmin taka prawda, można się prawidziwie zastanowić nad tą reklamą:) fajna jest. mumio też lubie, są śmieszni, zawsze jakaś puenta na koniec, humorek. teraz Plus lansuje też nowe rzeczy - jak pisze Arek - mobizod. wygląda na śmieszny, ma ktoś może jakiegoś teasera? poprosiłbym bo nie wiem czy ściągać:) si ja

  • 0

    64. ~Karolinka  2007-05-31 23:27:44  host: acou148.neoplus.adsl.tpnet.pl

    a pewnie, mobizodzik fajna rzecz, mam kilka na komórce, są super, akcja cały czas się dzieje, dużo pomysłów i kto by się spodziewał tego co oni wymyślą żeby zrobić w danym momencie hehe, serialik 1 klasa!

  • 0

    65. ~chrysler  2007-06-05 19:19:16  host: djw142.neoplus.adsl.tpnet.pl

    era zawsze stara się dawać jakieś takie trendy reklamy. wg mnie strasznie kiczowato im to wychodzi. Plusik się całkiem fajnie popisał tą reklamą "Razem lepiej". A niedługo może i będzie dla tepsy konkurencją sporą :) tutaj kolejny Plusik ;)

  • 0

    66. ~Kamil  2007-06-14 22:31:35  host: acpu184.neoplus.adsl.tpnet.pl

    no to już kolejna odsłona kampanii sie ukazała- siatkarze pomagający ruszyć samochód. chciałbym żeby to prawda była hehe. ciekawe jakie jeszcze spoty zrobią. czekam ze zniecierpliwieniem.

  • 0

    67. ~bombonierka  2007-06-19 14:55:24  host: dlw25.neoplus.adsl.tpnet.pl

    hehe :) własnie zobaczyłam tę reklamę :) fajnie tak czasem zatrzymać się na torach :) no i dzieciak dostał piłkę :) bardzo fajna reklama :)

  • 0

    68. ~bomba  2007-06-19 18:55:48  host: acpi17.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Oj czy zatrzymać się na torach to nieraz fajnie to bym polemizował hehe ale nie będę polemizował że reklama jest fajna, naprawdę rusza (ojciec-syn)i wywołuje uśmiech, ciepło (siatkarze). Więcej takich reklam proszę, bedzie milej w TV

  • 0

    69. ~Mike  2007-06-22 12:29:47  host: dks38.neoplus.adsl.tpnet.pl

    wszystko zależy chyba od tego czy jedzie pociag czy też nie :D ale miło jak ktoś pomaga nieoczekiwanie w chwilach potrzeby. szkoda tylko, że tak rzadko się to dziś zdarza. też bym chciał żeby więcej takich reklam było w telewizji.

  • 0

    70. ~Ukasz  2007-06-22 17:08:40  host: acof254.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Bywa, takie życie, taki świat. Kampania jak dla mnie bardzo fajna. a co do oferty Plusa to z reklam na telepolis widzę ze dali fajny aparat do mixa, SE z kartą i możliwością zgrywania muzy i filmów. fajna rzecz:)

  • 0

    71. ~Robbie  2007-07-03 16:18:07  host: dln13.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ja jestem w simplusie, więc i tak nie ta branża ;) ale zgodzę się, że kampania bardzo fajna wyszła Plusowi. sporo ciekawych problemów. ciekawe ujęcie sytuacji. dobra muzyka.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-204-185-160.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.