Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Nowa kampania Virgin Mobile - "Daj się rozpieścić"

Nowa kampania Virgin Mobile - "Daj się rozpieścić"

orson_dzi 10 Lipca 2015 12:52

19 3

virgin mobile rozpieczanie Virgin Mobile rozpoczął nową kampanię dotyczącą swojego flagowego produktu - pakietu #BEZLIMITU za 29 zł, który został ulepszony o dodatkowe 3 GB Internetu. W nowej, reklamowej odsłonie motywem przewodnim jest rozpieszczanie. Jej koncepcja sugeruje, iż produkty marki zaczynają być kierowane do nieco szerszej grupy docelowej niż dotychczas.



Daj się rozpieścić - to slogan w najnowszym spocie Virgin Mobile odnoszącym się do obecnej promocji operatora, oferującej 5GB Internetu w pakiecie #BEZLIMITU za 29 zł. W filmie możemy zobaczyć symbol rozpieszczenia i altruizmu - babcię. Reklama sugeruje, że właśnie takie jest Virgin Mobile - dba o swoich klientów, dostarcza im jakościowe produkty, rozpieszcza.




W ujęciu grupy docelowej spot jest neutralny. Mocno młodzieżowy styl został zastąpiony formą i bohaterką, które mogą zaciekawić zarówno młodszych, jak i nieco starszych odbiorców. Kampania ta, to pierwszy efekt subtelnych zmian w sposobie komunikacji operatora.

Jesteśmy operatorem oferującym usługi prepaid, co nie oznacza, że powinniśmy kierować nasz produkt jedynie do młodszego konsumenta. Wszyscy doceniamy niezależność i lubimy korzystać z najwyższej jakości produktów, w dobrej cenie, niekoniecznie wiążąc się umowami. Ponadto Virgin Mobile to wyjątkowa marka, z którą warto być nie tylko dla samej oferty. Kryje się za nią pewien styl życia oraz sposób komunikacji, skierowany do szerszej grupy odbiorców. Poprzez szereg działań marketingowych, chcemy pokazać, że Virgin Mobile to operator dla wszystkich, ceniących sobie luz, szczerość i przynależność do fajnej społeczności - komentuje Grażyna Piotrowska-Oliwa, prezes Virgin Mobile Polska.

Zobacz: inne filmy z kategorii Reklamy

Źródło tekstu: Virgin Mobile     

Dodaj do:

Tagi: virgin mobile | #bezlimitu

w sumie: 66
  • 1

    52. ~popol  2015-07-10 19:39:25  host: 89-69-54-31.dynamic.chello.pl

    Mieć 5 Giga i wysyłać mmsy, hit!

  • -1

    53. ~Tele  2015-07-10 19:47:44  host: user-46-113-181-78.play-internet.pl

    @52 moj synek to bardzo lubi mms. Nawet Rozklady Jazdy Autobusowe, to mi kaze przysylac hi.hi.

  • -1

    54.  2015-07-10 20:01:38

    @52 Nie każdy ma duży pakiet internetowy w abonamencie, do tego konta pocztowe potrafią wygenerować całkiem niezłe opóźnienia (na równi z Orange). O chmurze nawet nie ma co wspominać.

  • -1

    55. ~marek  2015-07-10 21:25:29  host: google-proxy-66-249-93-195.google.com

    to ile w koncu 3 czy 5 giga?

  • -1

    56.  2015-07-10 22:21:38

    To już nie o sam fakt wysyłania MMS chodzi a o samo przełączanie w trakcie pisania SMS na MMS przy większej ilości słów i polskich znaków. Niepotrzebne koszty :/

  • 0

    57. ~mirekb  2015-07-10 22:52:10  host: user-94-254-198-206.play-internet.pl

    ciekawe kiedy GPO da ostro w cenniku znac o zmianach..oby nigdy ;-)ale serio-po tym co widze w ofertach to z glownym numerem z play trzeba bedzie migrowac do virgin.jesli oferta bedzie bez zmian to w lutym sie okaże

  • 3

    60.  2015-07-10 23:04:07

    @56 A to tak trudno wejść w wiadomości/ustawienia i to sobie ręcznie samemu wyłączyć? ;)

  • -2

    61. ~Jakub  2015-07-11 00:31:02  host: public-gprs359893.centertel.pl

    Gdyby nie zasięg, stacjonarne, mms :/ było by sztos, ale nie wiele droższe Nju tez daje rade ;) 6 zł to nic tam

  • 0

    62. ~Andy  2015-07-11 01:10:53  host: public-gprs516938.centertel.pl

    I think lady in the video is not a virgin anymore

  • -3

    63. ~  2015-07-11 06:05:27  host: n09-03-06.opera-mini.net

    oferta slaba. Nie ma mmsów a 5GB tylko do konca wakacji a pozniej znowu tylko 2GB.

  • 3

    65. ~  2015-07-11 07:02:52  host: user-46-113-212-95.play-internet.pl

    @55: 2GB masz w standardzie, a dodatkowe 3GB to bonus w promocji wakacyjnej. A jak wiemy 2GB + 3GB = 5GB :)

  • -3

    66. ~  2015-07-11 09:32:29  host: 89-70-148-253.dynamic.chello.pl

    Promocja wakacyjna dobiega konca

  • -1

    68.  2015-07-12 01:05:39

    Oferta cenowo dobra. Niestety w porównaniu do "no limitów" u innych brakuje mms, a wysyłam ich kilkadziesiąt miesięcznie.

  • -2

    69.  2015-07-12 13:57:31

    Czyli oferta virgin jest kierowana także do pań 50+ które nie dość że w życiu nie miały w ręku smartfona to jeszcze wiedzą tylko że w Polsce mamy 3 sieci i trzeba iść do salonu. No może niektóre wiedzą że są 4 sieci.
    Moim zdaniem ta kampania jest nietrafiona, nie każda osoba w tym wieku jest dinozaurem ale raczej osoby w tym wieku wybiorą droższą ofertę z możliwością pójścia do salonu stacjonarnego niż kombinacje przez internet z przeniesieniem numeru i potem ogarnianiem tych wszystkich pakietów. Taka prawda.

  • 0

    70.  2015-07-12 18:16:50

    @69: Osoby w tym wieku przeważnie mają dorosłe dzieci i na nie się zdają w sprawie wyboru telefonu lub oferty. Ze swojego doświadczenia wiem, że główną obawą dla nich jest, czy będą miały ten sam numer, żeby wszyscy znajomi i rodzina mogli się dodzwonić. Inne rzeczy są bez większego znaczenia.

  • 0

    71. ~wi  2015-07-12 21:41:03  host: google-proxy-66-249-81-248.google.com

    Ad68...zainstaluj vibera i za free wysyłasz zdjęcia, notatki głosowe, sms'y, a tak to bulisz kabze opowi...

  • 1

    72.  2015-07-12 23:01:34

    @69 Obudź się chłopie. 50+ najczęściej miała do czynienia z systemami informatycznymi w latach 90. To nie są JASKINIOWCY. Znają się z reguły bardzo dobrze na bankomatach, komputerach i komórkach. Telefonia komórkowa rozwijała się za ich młodości. Pomyliło ci się chyba z 60 i 70+ . Tam faktycznie może być z tym kiepsko.

  • 0

    73. ~PZI  2015-07-14 15:46:40  host: 193.59.89.99

    Bardzo dobra oferta obecnie chyba najlepsza na rynku

  • 0

    74. ~Calm7  2015-07-16 16:40:29  host: user-94-254-192-93.play-internet.pl

    wg. mnie ta oferta virgin to największa kupa na rynku telekomunikacyjnym.

  • 0

    75. ~Madak  2015-07-16 17:26:51  host: 217.153.182.70

    @74 jakieś argumenty?

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-147-238-62.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.