Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Nowa kampania reklamowa Era Tak Tak

Nowa kampania reklamowa Era Tak Tak

WitekT 24 Lutego 2005 10:55

0 0

25. lutego rusza nowa kampania reklamowa Era Tak Tak.

Reklama Pakietu Tanich Minut i SMS-ów emitowana będzie m.in. w TVP, Polsacie, TVN i TVN 7. Niebawem reklamy pojawią się również w prasie codziennej (m.in. w Gazecie Wyborczej, Fakcie, Super Ekspresie, Dzienniku Sportowym i Metrze); w magazynach ( m.in. w Komputer Świecie, Olivii, Pani Domu, Naj, Vivie) oraz w Internecie.

Wysyłając SMS-a w cenie 7 zł 32 gr z VAT , użytkownicy Era Tak Tak otrzymują minuty lub SMS-y do wykorzystania w sieci Era i w sieciach stacjonarnych:
25 minut (czyli 1 minuta kosztuje 29 groszy z VAT) ,
100 SMS-ów (czyli 1 SMS kosztuje 7 groszy z VAT).

Użytkownik może aktywować dowolną ilość pakietów, wysyłając SMS-a na specjalny numer 7625. Wykorzystanie pakietów nie jest określone limitem czasowym - można wykorzystać je w dowolnym momencie (pakiety nie przepadają). Oferta jest dostępna od 14 lutego. Do tej pory skorzystało z niej już prawie 100 tysięcy użytkowników Era Tak Tak.




Od 7. lutego użytkownicy Era Tak Tak, korzystający z taryfy Happy, mogą również wysyłać bezpłatne SMS-y na wybrany numer w sieci Era.

Kampania reklamowa oferty, zatytułowana Pół roku ESEMESOWEGO amoku, ruszyła w połowie lutego. Reklamy są obecne w telewizji, prasie, na bilboardach i w Internecie.

Obie kampanie przygotowała agencja Saatchi&Saatchi, media zaplanowało OMD.

Źródło tekstu: Era     

Dodaj do:
w sumie: 0


Nikt jeszcze nie wyraził swojej opinii.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-90-92-204.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.