DAJ CYNK

Nowa kampania komunikacyjna Sony Mobile

sirmark

Rozrywka

Sony Mobile rozpoczyna zintegrowaną kampanię "Everyday Extraordinary - Odkryj to, co niezwykłe każdego dnia z Xperią", prezentując nowe podejście komunikacyjne.

Sony Mobile rozpoczyna zintegrowaną kampanię "Everyday Extraordinary - Odkryj to, co niezwykłe każdego dnia z Xperią", prezentując nowe podejście komunikacyjne.

Kampania prezentować ma prawdziwych użytkowników urządzeń mobilnych Sony, ich emocje i dokonania. A motywem przewodnim jest motto I CAN. I CAN DO MORE. (Mogę więcej).



Prace nad przygotowaniem kampanii opierały się przede wszystkim na bardzo dokładnym przyjrzeniu się konsumentom w kanałach społecznościowych Facebook, Twitter, Instagram i YouTube. W ten sposób zidentyfikowano fanów Sony Mobile, którzy nie tylko publicznie wyrażali uznanie dla marki, ale też w praktyczny sposób wykorzystywali produkty Xperia jako narzędzia do realizacji własnych pasji. Kilkoro wybranych zostało zaproszonych do Barcelony na spotkanie z reżyserem Simonem Ratiganem, którego zdolności reżyserskie i filmowe będzie można ocenić oglądając filmy z udziałem bohaterów.

Komunikacja "Everyday Extraordinary" w zależności od kraju skupia się na outdoorze, punktach sprzedaży oraz przede wszystkim mediach online. Treść głównego filmu kampanii (80-sekundowe "Manifesto") to wizualna prezentacja cech produktów Sony Mobile, które umożliwiają każdemu z siedmiu prawdziwych użytkowników dowiedzieć się więcej o otaczającym ich świecie i zmieniać go.
Każdy z siedmiu bohaterów otrzyma także odrębną filmową opowieść. W pierwszym obejrzeć będzie można Briandę - blogerkę modową i DJ-kę z Madrytu, aktywną "dniami i nocami", wykorzystującą dwudniową żywotność baterii w smartfonach Xperia.
W kolejnym filmie będzie można zobaczyć jak dzięki urządzeniom Sony użytkownicy mogą "widzieć w ciemności" - uwagę widza przykuje obraz nocnego lotu sowy w zwolnionym tempie. W jeszcze innym główna bohaterka mówi: Wytrzymuję pod wodą - zobaczymy ją w podwodnym świecie, jednocześnie prezentowana będzie wodoodporności telefonu (IP 65/68).

Oprócz 80-sekundowego "Manifesto", siedem kolejnych filmów (o długości 20 sek) zostanie wykorzystanych jako pre-rolle. Pozostałe "cztery moce marki" współtworzące narrację w filmach to: Hi-res Audio, technologia SmartWear, śledząca osobiste cele fitness, Digital Noise Cancelling (cyfrowa eliminacja zewnętrznego hałasu przy słuchaniu muzyki i oglądaniu filmów) oraz PS4 Remote Play, pozwalający graczom na łączenie ich Xperii z PS4 przez domowe Wi-Fi i używanie bezprzewodowego kontrolera DualShock 4 Wireless Controller.



Polska odsłona nowej platformy komunikacyjnej Sony Mobile oparta została również na globalnym przesłaniu "Odkryj to, co niezwykłe każdego dnia". Sony Mobile w Polsce skupiło się na promocji rodziny Sony Xperia Z3. Kampania rusza już 2 kwietnia i potrwa do końca wakacji.

Sony Mobile w Polsce również poszukiwało fanów Xperia oraz pasjonatów, którzy niejeden raz rzucili wyzwanie produktom Xperia. Są wśród nich tacy ludzie, jak Krzysztof Adamek - młody fotograf, od dawna zakochany w Xperii, Andrzej Bargiel - ratownik TOPR, himalaista, człowiek, który zasłynął ekstremalnymi zjazdami na nartach z najwyższych szczytów świata. Jest dwoje kajakarzy-freestyle'owców: Zosia Tuła i Tomek Czaplicki, medaliści wielu mistrzostw na świecie i w Europie. W grupie znalazł się także Karol Werner - bloger, rowerzysta, podróżnik.

Dodatkowo z myślą o użytkownikach Sony Xperia Lounge - Sony rozpoczyna współpracę z serwisem Spotify! Dzięki tej współpracy od 2 kwietnia użytkownicy Xperia Lounge Gold i Xperia Lounge Silver będą mogli pobrać darmowy kod, umożliwiający korzystanie ze Spotify Premium przez 3 miesiące.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło zdjęć: Sony

Źródło tekstu: Sony