Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Nowa kampania komunikacyjna Sony Mobile

Nowa kampania komunikacyjna Sony Mobile

sirmark 2 Kwietnia 2015 11:29

2 3

Sony Mobile rozpoczyna zintegrowaną kampanię "Everyday Extraordinary - Odkryj to, co niezwykłe każdego dnia z Xperią", prezentując nowe podejście komunikacyjne.



Kampania prezentować ma prawdziwych użytkowników urządzeń mobilnych Sony, ich emocje i dokonania. A motywem przewodnim jest motto I CAN. I CAN DO MORE. (Mogę więcej).

sony hero sony hero

Prace nad przygotowaniem kampanii opierały się przede wszystkim na bardzo dokładnym przyjrzeniu się konsumentom w kanałach społecznościowych Facebook, Twitter, Instagram i YouTube. W ten sposób zidentyfikowano fanów Sony Mobile, którzy nie tylko publicznie wyrażali uznanie dla marki, ale też w praktyczny sposób wykorzystywali produkty Xperia jako narzędzia do realizacji własnych pasji. Kilkoro wybranych zostało zaproszonych do Barcelony na spotkanie z reżyserem Simonem Ratiganem, którego zdolności reżyserskie i filmowe będzie można ocenić oglądając filmy z udziałem bohaterów.

Komunikacja "Everyday Extraordinary" w zależności od kraju skupia się na outdoorze, punktach sprzedaży oraz przede wszystkim mediach online. Treść głównego filmu kampanii (80-sekundowe "Manifesto") to wizualna prezentacja cech produktów Sony Mobile, które umożliwiają każdemu z siedmiu prawdziwych użytkowników dowiedzieć się więcej o otaczającym ich świecie i zmieniać go.
Każdy z siedmiu bohaterów otrzyma także odrębną filmową opowieść. W pierwszym obejrzeć będzie można Briandę - blogerkę modową i DJ-kę z Madrytu, aktywną "dniami i nocami", wykorzystującą dwudniową żywotność baterii w smartfonach Xperia.
W kolejnym filmie będzie można zobaczyć jak dzięki urządzeniom Sony użytkownicy mogą "widzieć w ciemności" - uwagę widza przykuje obraz nocnego lotu sowy w zwolnionym tempie. W jeszcze innym główna bohaterka mówi: Wytrzymuję pod wodą - zobaczymy ją w podwodnym świecie, jednocześnie prezentowana będzie wodoodporności telefonu (IP 65/68).




Oprócz 80-sekundowego "Manifesto", siedem kolejnych filmów (o długości 20 sek) zostanie wykorzystanych jako pre-rolle. Pozostałe "cztery moce marki" współtworzące narrację w filmach to: Hi-res Audio, technologia SmartWear, śledząca osobiste cele fitness, Digital Noise Cancelling (cyfrowa eliminacja zewnętrznego hałasu przy słuchaniu muzyki i oglądaniu filmów) oraz PS4 Remote Play, pozwalający graczom na łączenie ich Xperii z PS4 przez domowe Wi-Fi i używanie bezprzewodowego kontrolera DualShock 4 Wireless Controller.

Zobacz: inne filmy z kategorii Wydarzenia


Polska odsłona nowej platformy komunikacyjnej Sony Mobile oparta została również na globalnym przesłaniu "Odkryj to, co niezwykłe każdego dnia". Sony Mobile w Polsce skupiło się na promocji rodziny Sony Xperia Z3. Kampania rusza już 2 kwietnia i potrwa do końca wakacji.

Sony Mobile w Polsce również poszukiwało fanów Xperia oraz pasjonatów, którzy niejeden raz rzucili wyzwanie produktom Xperia. Są wśród nich tacy ludzie, jak Krzysztof Adamek - młody fotograf, od dawna zakochany w Xperii, Andrzej Bargiel - ratownik TOPR, himalaista, człowiek, który zasłynął ekstremalnymi zjazdami na nartach z najwyższych szczytów świata. Jest dwoje kajakarzy-freestyle'owców: Zosia Tuła i Tomek Czaplicki, medaliści wielu mistrzostw na świecie i w Europie. W grupie znalazł się także Karol Werner - bloger, rowerzysta, podróżnik.

Dodatkowo z myślą o użytkownikach Sony Xperia Lounge - Sony rozpoczyna współpracę z serwisem Spotify! Dzięki tej współpracy od 2 kwietnia użytkownicy Xperia Lounge Gold i Xperia Lounge Silver będą mogli pobrać darmowy kod, umożliwiający korzystanie ze Spotify Premium przez 3 miesiące.

Źródło tekstu: Sony     
Źródło zdjęć: Sony

Dodaj do:

Tagi: sony xperia z3 | sony

w sumie: 4
  • -1

    1.  2015-04-02 12:28:04

    sirmark - mały Orson Ci się wkradł "Kampania prezentować ma prawdziwych użytkowników urządzeń mobilnych Sony, ich emocje i dokowania." raczej dokonania ;-)

  • 0

    2. ~KaReS  2015-04-02 12:50:42  host: 212.160.172.85

    "Sony Mobile w Polsce skupiło się na promocji rodziny Sony Xperia Z3. Kampania rusza już 2 kwietnia i potrwa do końca wakacji." Można z tego wywnioskować przypuszczenie, że Z4 nie pojawi się przed końcem wakacji.

  • 0

    3.  2015-04-02 13:12:45

    @1 nie ma żadnego błędu, chodzi o pokazanie jak zwykli użytkownicy umieszczają swoje Xperie w stacjach dokujących. Ma to na celu spopularyzowanie tych urządzeń wśród ich klientów. Ma to być hit na miarę iWatcha Apple, który nadchodzi wielkimi krokami a Sony nie ma żadnego kontr produktu więc odwraca uwagę stacjami dokującymi.

  • 0

    4. ~Magda Ka  2015-04-03 19:41:16  host: apn-46-76-126-111.dynamic.gprs.plus.pl

    Szukacie ciekawego etui dla swojego telefonu? Wejdźcie na bewood pl - stronę największego europejskiego producenta drewnianych etui. Znajdziecie tam ponad 140 wyjątkowych drewnianych obudów. Między innymi na smartfony Sony.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-197-75-176.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Jak oceniasz nową ofertę Mix sieci Play?

Nowa oferta Mix sieci Play

 

Zobacz wynik | Opinie (6)

Archiwum Ankiet