Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Nowa forma reklamy Idei w Internecie

Nowa forma reklamy Idei w Internecie

WitekT 24 Sierpnia 2004 20:50

0 0

Internauci odwiedzający niektóre witryny tematyczne sieci Ad.net (VAT, PIT, Parkiet, Expander, CIRE, EkoInfo, Brief, Infor) mają możliwość obejrzenia reklamówki telewizyjnej Idei, zaimplementowanej do form reklamy internetowej.

Jako nośniki streamingu wykorzystano dwa formaty - surround ad (jednoczesna ekspozycja poziomego billboardu i pionowego skyscrapera) oraz nowość - mega expand skyscraper (rozszerzający się do pełnego ekranu skyscraper emitowany na warstwie).




Różnica pomiędzy powszechnie używanymi rozwiązaniami streamingowymi, które pojawiały się już w kampaniach w polskim internecie, a rozwiązaniem oferowanym przez Ad.net, polega przede wszystkim na:
powszechności odbioru - brak konieczności posiadania przez internautów dodatkowych sterowników do poprawnego odbioru przekazu. Większość obecnie stosowanych rozwiązań bazuje na specjalnych doinstalowywanych sterownikach Windows Media Playera, RealPlayera, czy QuickTime Playera. Tego rodzaju rozwiązanie nie gwarantuje powszechności odbioru reklamy przez internautów. W rozwiązaniu Adnet wystarczy plug-in flasha, który posiada 99% użytkowników sieci,
jakości emisji - duża redukcja wagi pliku video (od 30 do 50%) bez utraty jakości wynikającej z nadmiernej kompresji,
płynności emisji - zastosowaniu algorytmu buforującego, zapewniającego płynność emisji przy zbyt wysokim wskaźniku bitrate względem szerokości pasma,
autodetekcji - bez dodatkowych zapytań i pakietów - kreacja samoczynnie bada szybkość połączenia, z jaką jest transmitowana, umożliwiając dobór pliku video pod względem jakości i długości, w celu zapewnienia optymalnego przekazu przy każdej szerokości pasma.

Źródło tekstu: Wirtualne Media     

Dodaj do:
w sumie: 2
  • 0

    1. ~Bartek  2004-08-25 01:34:00  host: router.dir.pl

    Moze jakis adresik, chetnie bym obejrzal ...

  • 0

    2. ~JT  2004-08-25 08:58:00  host: ip-213-17-228-241.netia.com.pl

    A ja bym w ogóle nie chciał takich śmieci oglądać. Niedługo już nie będzie można otworzyć żadnej strony WWW, aby najpierw się tona śmieci nie pchała na ekran. Współczuję użytkownikom GPRS-u. Na szczęście są programiki, pozwalające filtrować te wszystkie reklamowe śmieci.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-221-93-187.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.