Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Nokia zabiera się za konta poczty elektronicznej

Nokia zabiera się za konta poczty elektronicznej

WitekT 16 Września 2005 11:24

0 0
Polkomtel bierze udział w testach nowego systemu Nokii, który umożliwia korzystanie w telefonach komórkowych i komputerach kieszonkowych z poczty elektronicznej i innych aplikacji.

Jeżeli testy się powiodą, to Polkomtel zamierza dołączyć do swojego pakietu Mobilne biuro - usługi poczty elektronicznej, terminarza i zarządzania kontaktami.

O planach Nokii w kwestii firmowych kont poczty elektronicznej pisaliśmy w tej wiadomości.


Źródło tekstu: Rzeczpospolita, wł     

Dodaj do:
w sumie: 5
  • 0

    1. ~  2005-09-16 11:45:12  host: external.ciech.waw.pl

    Czyżby RIM czy inne DejaVu ?

  • 0

    2.  2005-09-16 11:45:48

    RIM: nieee... Raczej coś innego... Tak mi się wydaje, głowy nie dam.

  • 0

    3. ~  2005-09-16 11:53:32  host: external.ciech.waw.pl

    A nie uważasz, że najprościej byłoby dla Nokii kupić odpowiednią licencję od RIM i sprzedawać samodzielnie w swoich kanałach?

  • 0

    4.  2005-09-16 11:54:51

    RIM wcale nie jest takie cudowne... Trzeba pamiętać, że do poprawnego działania w korporacji potrzebny jest serwer Exchange, który ciut kosztuje...

  • 0

    5.  2005-09-16 13:42:57

    Blackberry?

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-224-68-56.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.