Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Nokia X7-00 - prezentacja wideo

Nokia X7-00 - prezentacja wideo

LuiN 11 Kwietnia 2011 18:51

0 0

Po kilku miesiącach od pierwszych przecieków, do sieci trafił film przygotowany przez brytyjską sieć Three prezentujący działanie Nokii X7 - nowego multimedialnego smartfonu Nokii.

Nokia pokaże światu nowe urządzenia i rozwiązania 12. kwietnia, już teraz jednak sieć Three UK umieściła w sieci krótką prezentację jednej z nowości - Nokii X7. Telefon pracuje w oparciu o Symbian^3 z nowym, odświeżonym interfejsem.

Praca na pulpitach jest teraz prostsza, dostajemy stworzoną od podstaw (wreszcie wygodną) klawiaturę QWERTY i przygotowaną na nowo przeglądarkę internetową - trzykrotnie szybszą od swojej poprzedniczki np. w Nokii N8.




Telefon oferuje 4-calowy ekran AMOLED wykonany w technologii ClearBlack, aż cztery głośniki i aparat fotograficzny 8 Mpix z diodową lampą i możliwością kręcenia filmów HD. Opływową i bardzo smukłą obudowę chroni z tyłu metalowa pokrywa baterii.



Źródło tekstu: engadget, wł     

Dodaj do:
w sumie: 33
  • 0

    15.  2011-04-11 22:03:34

    @13: mówisz masz 1.ilość aplikacji i możliwości ich wykorzystywania, Symbian ma mobilność Comodore, a nie współczesnych platform 2.stabilność systemu, Nokia N70, N73 i N95 które miałem wieszały się tygodniowo częściej niż iPhone w pół roku i Blackberry wogóle (bo BB nie wieszał mi się nigdy!!) 3.możliwości organizacyjne, Symbian daje tylko niewiele dróg wyboru danych rzeczy w telefonie, prosty wybór kontaktu w BB po nacisnieciu jakiegokolwiek przycisku przychodzi natychmiastowo, rozmawiając z kimś, mogę BŁYSKAWICZNIE przejść do kalendarza, zapisać coś tam, wpisać notatkę do połączenia i dopisać notatkę do połączenia, gdzie w Symbianie jest to strasznie zawiłe 4. wspomniany organizer i kalendarz, podstawowa funkcja w telefonie z systemem operacyjnym w Symbianie jest czystą kpiną, ten system (na Nokiach, nie wiem jak działa na SE i Samsungach) wogóle nie ma organizatora i kalendarza jako takiego 5. odtwarzacz muzyki, Symbian ma totalnie nie logiczny i baardzo wolno działający odtwarzacz, iPhone i BB mają proste odtwarzacze, ale działają one jednocześnie w sposób intuicyjny i sprawny 6. poczta. w tej kwestii powiedzenie tylko BIS i można powiedzieć że Symbian nie istnieje, tłumaczenie tego jest upokarzające, mam nadzieje że wiesz o co mi chodzi 7. organizacja wiadomości tekstowych, od początku iOS i BB mają smsy zorganizowane jako konwersacja, wszystkie telefony z Symbianem jakie miałem miały nieprzejrzysty i nudny sposób organizacji wiadomości tekstowych 8. wreszcie design, przecież Symbian nie zmienił się praktycznie wogóle od samego początku, a sprzęt przecież poszedł baardzo do przodu, naprawdę nie wierze że nie można by było poprawić czegokolwiek, żeby ten cały interface nie wyglądał tak bardzo jak flaki z olejem. RESZTA MOICH UWAG musiałaby być skierowana przedewszystkim do Nokii, jako do producenta, a nie o tym teraz mówimy.

  • 0

    17.  2011-04-11 22:16:33

    @16: więc odpowiedz w którym punkcie nie mam racji, Symbian jest tragicznym systemem, jako system. @Maniiek: ciężko rozmawia się z kimś kto nie rozumie prostych zasad przyczynowo-skutkowych. Poza tym gdzie Ty tam miałeś Rzym i Napoleona?? Co Ty jarasz?? dałem Ci kilka argumentów na które nie potrafiłeś odpowiedzieć, a teraz zmyślasz jakieś rzeczy:-)

  • 0

    18.  2011-04-11 22:17:27

    @15 ale z tego co napisałeś jasno wynika, że nie tylko symbian ale i android jest nic nie wartym śmieciem. Właściwie to jest gorszy od symbiana bo z zastosowaniem biznesowym zupełnie sobie nie radzi. A tak na serio:1. udowodnij, ja mogę napisać, że iPhone to takie okrojone atari, jest to argument? NIE. 2. Ciekawe rzeczy prawisz, miałem te telefony poza N73 i żeby je zawiesić musiałem się starać BIS jest rewelacyjny ale płatny, a bezpłatna obsługa e-mail w BB leży. Nokia E51 radziła sobie lepiej. Odtwarzacz w noki skomplikowany? Z tego co pamiętam to ten w BB różni się tylko wyglądem a i tak do noki można dograć inny jak ten Ci nie odpowiada. Długo się uruchamia?

  • 0

    19.  2011-04-11 22:26:19

    4 i 5 to to samo. Nie bawię się organizerem w telefonach za często ale jak dla mnie ma działać i mi w noki wystarczy, ale to kwestia zaawansowania wiec może faktycznie w noki jest slaby tylko ja tego nie odczuwam. łżesz a ja tego bardzo nie lubię.Co do organizacji wiadomości masz rację, ale jeden sprytny programik i po krzyku.A i jeszcze jedno - Ja dałem Ci niezbity dowód, że nie masz racji to nawet o nostradamusie pisałeś. Jesteś zwykłym załganym śmieciem. Bo czego jak czego, nawet chamstwo zniosę ale łgarstwa nigdy! A tu link do łgarstwa http://www.telepolis.pl/news.php?id=21079&limit=1000 a chodzi mi o mój argument z postu numer 8

  • 0

    20.  2011-04-11 22:45:26

    @19: musiałbym się mocno poniżyć żeby odpowiedzieć na to co napisałeś, śmieszysz mnie, napinasz się jak proca. Potrafię zrozumieć Twoje stanowisko na temat wielu spraw, ale się z nim nie zgadzam, Ty niestety nawet jeżeli w wielu rzeczach masz rację (a masz), nie potrafisz sam zrozumieć tego co czytasz, a co gorsze, tego co piszesz. Twój sposób wypowiedzi w mocny sposób przeciwstawny rozmówcy, zamiast jego argumentom i sposobie myślenia, wskazuje że jesteś bardzo nie pewny siebie i w każdej sytuacji dla Ciebie niezrozumiałej reagujesz gniewem i nie potrafisz na chłodno ocenić sytuacji, co jest dodatkowym dowodem na to że istnieje małe prawdopodobieństwo że Twoja ocena czegokolwiek nie będzie tylko (przepraszam za sformułowanie) szczeniackim jękiem, co w moim mniemaniu uniemożliwia mi czytanie tego co napiszesz i traktowaniu tego poważnie. Dorośnij i może wtedy nauczysz się dyskutować.

  • 0

    21.  2011-04-11 23:14:40

    @21 poniżyć? To ja do dna sięgam do klamcy się odżywając.

  • 0

    22.  2011-04-11 23:19:45

    coś nie wyrabiasz

  • 0

    23. ~Tomek  2011-04-12 01:03:49  host: public46338.xdsl.centertel.pl

    Przepraszam ale czy dobrze trafilem? Rozmawiamy o telefonach czy o długości organów??? Ludzie spokojnie, to sa tylko telefony. Nikt wam matki nie obraza. Sa ludzie ktorzy wola iOS, Symbiana czy tez Androida. Dla mnie, powtarzam DLA MNIE symbian jest ok. Ma w zasadzie wszystko co trzeba. Nie jest to moze wzor do nasladowania ale ja sie urodzilem z symbianem jakies 10 lat temu i jakos mi tak zostalo... Niech ktos napisze cos na temat, np. ok mialem ten telefon w rekach i.... Ja mialem wiele telefonow. Mialem iPhona, Galaxy no i skonczylem na n8. Nie mowie ze inne sa zle. Po prostu sa telefony dla konkretnych ludzi. Wiecej obiektywizmu koledzy i spokojniej :)

  • 0

    24.  2011-04-12 08:58:17

    Pavan Ty nie rozumiesz podstawowej rzeczy że obok oprogramowania producenta możesz sobie doinstalować dowolne oprogramowanie zmieniające te problemy które masz. Podajesz wady z testów pisanych dla mas które nie potrafią pewnie niczego zainstalować ( oprócz gier - patrz TOP 10 dla większości systemów ) lub skonfigurować. Apple czy RIM jak i inni zarabiają na takich ludziach krocie.

  • 0

    25.  2011-04-12 10:07:01

    15.Pavan Z tego co napisałeś to nie używałeś symbiana 3, ja mam teraz nokię n8 a wcześniej miałem N95. W N8 nie miałem jeszcze zawiechy, co w N95 zdażało mi się co najmniej raz na dwa dni

  • 0

    26.  2011-04-12 10:12:45

    15.Pavan Po drugie czy tak ciężko sobie zainstalować inny organizer jak standardowy ci nie odpowiada? Przecież to są smartphony i możesz dowolnie instalować sobie wszystko, nawet jak ci nie pasuje wygląd symbiana to możesz zainstalować sobie SPB mobile shell. Tutaj masz linka jak to wygląda na you tube http://www.youtube.com/watch?v=IzUeDABMmo8 (na początku pokazany jest stary interface, a później SPB)

  • 0

    27.  2011-04-12 11:06:42

    czyli mam rozumieć że istotą Symbiana jest kupienie telefonu z nim i zmienienie całkowicie wszystkiego?? Poza tym zazdroszczę wam nie wieszających się Nokii z Symbianem, ja czegoś takiego jeszcze nie przeżyłem, w sumie zależy kto co nazywa wieszaniem się, bo dla mnie to konieczność restartu telefonu, jest jeszcze strasznie wolne działanie, oczywiście ktoś powie że to wina sprzętu, podobnie jak funkcjonalność (a raczej jej brak) jest winą oprogramowania, ale te wszystkie poprawki, to jak kupowanie kompletnego (wg producenta) samochodu sportowego, a później zmiana silnika, zawieszenia, skrzyni, hamulców itd tylko po to żeby samochód był sportowy, sorry, ale jeżeli to nie jest okłamywanie klienta i nazywanie czegoś czymś czym to nie jest, to czym to jest, może i RIM i Apple zarabia na mnie, ale posiadając ich produkt mam świetne urządzenie, a posiadając Nokie mam problem, jak zrobić z tym czymś coś co będzie jakotako działać... N8 może i byłby fajnym telefonem... dwa lata temu...

  • 0

    28.  2011-04-12 11:12:15

    tak przy okazji, Android wieszał mi się częściej, ale też miał więcej rzeczy do "dźwigania", a Blackberry (a miałem kilka) NIGDY

  • 0

    29.  2011-04-12 11:27:17

    Jeżeli oprogramowanie producenta jest mało funkcjonalne to instalujesz coś lepszego. Tak jakby kupić komputer z windowsem i nic na nim nie instalować bo wszystko ma. Apple a szczególnie RIM to są tak ze 2 lata technologicznie do tyłu. Płacisz z 500 zł. za sprzęt a reszta ceny to myśl technologiczna dostępna do zainstalowania dla średnio rozgarniętego gimnazjalisty za grosze.

  • 0

    30. ~pawlo  2011-04-12 13:25:04  host: apn-77-113-72-107.dynamic.gprs.plus.pl

    wy sie nieznacie na symbianie ten tel jest muzyczny a nokia ma kilka tecnologii w tym tel x7 ktorych inni producenci niemaja a sie sCigaja na ghz procesorow itp to taki bezsens nokia ma usb on the go 4 glosniki amoled clear black display chip audio stalowa obudowe i gorilla glass ktory tel innych marek wyposaza tel w takie rzeczy? bez sensu jest porownywac x7 do galaxy s htc itp NIEPISZCIE BZDUR ZE SYMBIAN 3 SIE WIESZA , A WIESZA SIE WINDOWS PHONE I ANDROID KTORY NAWET WERSJI 3.O NIEMA NA TEL.

  • 0

    31. ~Gamer  2011-04-12 17:39:31  host: 77-223-203-247.lublin.hypnet.pl

    Pawlo, jeżeli nie znasz się na temacie to naciśnij alt+f4 zanim zmusisz palce i mózg do napisania jakiegokolwiek komentarza. 4 głośniki w tel to chwyt marketingowy który niekoniecznie musi być taki wow w praktyce. Telefon to za słabe urządzenie by zadowalająco głośno odtwarzać i "długo" muzykę z 4 głośników. A Symbian to przeżytek który się nie rozwija. Dziękuje.

  • 0

    32. ~bb user od lat  2011-04-12 21:04:18  host: eqd165.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Pavan znasz się na symbianie jak Świnia na gwiazdach - co prawda sam używam bb ale wierz mi na symbianie od lat możesz używać BES'a. Pracuje w firmie gdzie obok BB z BES używane są nokie z symbian jak się nie znasz to się nie mądrz

  • 0

    33. ~bb user od lat  2011-04-12 21:08:15  host: eqd165.neoplus.adsl.tpnet.pl

    a i jeszcze jedno Pavan miałem z 3 lub 4 terminale BB i fakt one się nie wieszają one się restartują same

  • 0

    34.  2011-04-12 23:25:22

    @33: masz na myśli czyszczenie rejestru, czy samoistne restartowanie?? @34: wow, czyli z Symbianem jednak da się coś zrobić co w miarę działa, ciekawe jak długo przeciętny informatyk potrzebuje czasu żeby się na taki symbianowski BES włamać, pytam serio, bo z tego co wiem, BB są nie do złamania, a Nokie z Symbianem nie do zabezpieczenia:-) Mam też jeszcze jedno pytanie, dlaczego więc Symbian tak się tnie, dlaczego z kwartału na kwartał traci popularność, dlaczego jeżeli jest taki świetny Nokia chce go zastąpić WP7, dlaczego deweloperzy nie tworzą aplikacji na Symbiana tak zaawansowanych jak na chociażby (kiepskiego) Androida, dlaczego profil użytkownika Symbiana to osoba która prawie nie ma wymagań co do systemu operacyjnego?? Odpowiedzi są tak samo głupie jak pytania, ale może ktoś się pokusi i mi odpowie cokolwiek sensownego, tylko nie teksty że na Symbianie coś się da jak się ma doktorat z programowania, lub że Symbian jest znośny jak się w nim wszystko zmieni, bo z Malucha można zrobić samochód który ścignie spokojnie M5kę, ale nie mówmy że Maluch jest samochodem który normalnie ma potencjał do ścigania M5ki. Maluch to taki symbian, do którego wielu ma sentyment, ale trzeba być niespełna rozumu żeby nazwać ten system w jakimkolwiek porównywalnym z innymi systemami calu dobrym systemem.

  • 0

    35.  2011-04-13 10:08:17

    @34 najlepszy w bb jest zimny start, uwielbiam patrzeć jak 5 minut telefon się uruchamia po zmianie karty pamięci, BB **** nie tnie? Kilka razy udało mi się zawiechę spowodować w tym urządzeniu. Jedynym telefonem którego nie udało mi się mimo starań zawiesić to iPhone 3GS. Właściwie po co Ci smartfon?Kup sobie telefon bez systemu skoro i tak nie instalujesz alternatywnego oprogramowania. A i hakerzy Ci się do e-mail nie dobiorą.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-162-50-232.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Najlepszy odporny na zachlapanie smartfon do 1200 zł to:

10 najlepszych smartfonów z odpornością na zachlapanie do 1200 zł (lipiec 2017)

 

Zobacz wynik | Opinie (2)

Archiwum Ankiet