Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Nokia wchodzi w mobilną reklamę

Nokia wchodzi w mobilną reklamę

WitekT 18 Września 2007 12:33

0 0
Nokia przejęła specjalizującą się w marketingu mobilnym amerykańską firmę Enpocket, wkraczając tym samym na lukratywny rynek reklamy mobilnej, którego wartość w tym roku szacuje się na prawie 600 mln dolarów, a do 2010 roku ma ona wzrosnąć trzykrotnie - pisze Presserwis.

Enpocket jest czołowym dostawcą technologii pozwalającej na dystrybucję treści reklamowych za pośrednictwem telefonów komórkowych (m.in. poprzez SMS, MMS, itp.). Do klientów zatrudniającej 120 osób firmy z Bostonu należą m.in. Vodafone, Pepsi, Telefonica, BT, Sprint i MasterCard.

Wartość transakcji nie została ujawniona.


Źródło tekstu: Press     

Dodaj do:
w sumie: 2
  • 0

    1.  2007-09-18 14:22:51

    pewnie tyle to kosztowalo ze sie w bani nie miesci a mnie by tylko taki szit denerwowal jak mialbym reklamy dostawac na telefon

  • 0

    2. ~hand  2007-09-18 20:42:28  host: chello087206094023.chello.pl

    wystarczy, że spam na pocztę elektroniczną dostaję:/

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-158-86-243.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.