Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Nokia najbardziej wartościową marką w Europie

Nokia najbardziej wartościową marką w Europie

LuiN 18 Września 2008 13:47

0 0

European Brand Institute przedstawił w Wiedniu wyniki badania wartości marek europejskich. Przeanalizowano ponad 3000 marek korporacyjnych w 24 krajach i 16 branżach. Pierwszą pozycję zajęła Nokia.

Fiński koncern umocnił swoją pozycję, zyskując na wartości o 18% względem rankingu eurobrand2007 (w zeszłym roku również uzyskał pierwsze miejsce). Na trzecią pozycję wskoczyło Vodafone, korzystając z osłabienia koncernów Unilever i Telefonica.




1. Nokia (38.283 mld euro)
2. LVMH (34.907 mld euro)
3. Vodafone (24.128 mld euro)
4. Telefonica (22.550 mld euro)
5. Unilever (21.638 mld euro)
6. Mercedes-Benz (21.359 mld euro)
7. BMW (20.061 mld euro)
8. RBS (19.135 mld euro)
9. France Telecom (19.123 mld euro)
10. Deutsche Bank (18.172 mld euro)

Pełne zestawienie wyników znaleźć można na tej stronie.

Źródło tekstu: eurobrand, wł     

Dodaj do:
w sumie: 4
  • 0

    1. ~ziomek13  2008-09-18 13:53:27  host: acmb133.neoplus.adsl.tpnet.pl

    I tak zostanie !

  • 0

    2.  2008-09-19 15:15:18

    Komentowanie zablokowane? Taki news a tu pusto. Brakuje trochę komentów typu "nokija żondzi", tudzież fanów SE

  • 0

    3. ~mick  2008-09-19 20:33:32  host: 86-42-143-129.b-ras1.bbh.dublin.eircom.net

    Tak sie sklada ze mam akurat nokie w vodafonie ;]

  • 0

    4.  2008-09-19 23:15:16

    Nokia lepsza od Merca i BMW ?!?!?! Nie nooo jestem w szoku :). Wiedziałem, że Nokia jest jedną z większych Europejskich firm... Ale żeby najbardziej wartościową ?!?!?! Potężniejsza od firm samochodowych ?!?! No to można tylko pogratulować :)

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-163-61-66.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.