Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Nokia i Samsung przodują w Chinach

Nokia i Samsung przodują w Chinach

WitekT 18 Kwietnia 2006 12:21

0 0

W chińskim w biznesie komórkowym przewodzą dwie marki - Nokia oraz Samsung.

O ile Nokia jest chińskim liderem wśród dostawców telefonów GSM, to koreański Samsung przewodzi tam w segmencie rozwiązań CDMA. Ostatnie wyniki przedstawione przez specjalistów firmy Analysys International pokazały, że Finowie kontrolowali w minionym roku 26,91% sprzedaży telefonów GSM, podczas kiedy Samsung zajął na rynku rozwiązań CDMA 31,16% sprzedaży.

Wśród dostawców telefonów GSM kolejne pozycje za Nokią zajęły odpowiednio firmy Motorola (13,31%), Samsung (10,06%), Bird (marka lokalna, 6,7%) i SonyEricsson (5,27%).




W przypadku producentów modeli CDMA ranking przedstawiał się inaczej. Za Samsungiem znalazło się LG (18,71%), Motorola (10,18%), ZTE (marka lokalna, 9,73%), Hisense (marka lokalna, 5,94%) i dopiero Nokia (5,97%).

Obecnie w Chinach działa dużo ponad 400 mln telefonów komórkowych. Miesięcznie liczba abonentów rośnie o kilka milionów.

Źródło tekstu: pclab.pl     

Dodaj do:
w sumie: 1
  • 0

    1. ~Dina  2006-04-19 03:03:24  host: 80.232.117.63

    Kiedyś bardzo nie lubiłam Nokii,a teraz wręcz przeciwnie.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-166-136-90.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.