Firma In-Stat/MDR zapytała ankietowanych o ulubioną markę telefonu komórkowego.
Zdecydowanie najpopularniejszą marką okazała się Nokia, wyprzedzając Motorolę. Pozytywne oceny zebrały też Sony Ericsson oraz Samsung. In-Stat/MDR spytało także o maksymalną kwotę, jaką ankietowani są w stanie przeznaczyć na nowy telefon. Okazało się, że klienci indywidualni za górną granicę ceny telefonu przyjmują najczęściej 100 USD. Firmy mogą przeznaczyć na kupno nowej "komórki" dwukrotnie więcej. Jedyną opcją, za którą większość użytkowników byłoby w stanie zapłacić dodatkowo, okazało się wydłużenie czasu pracy baterii.
Przytoczone dane dotyczą rynku amerykańskiego. Ciekawe, jak podobne zestawienie wypadłoby w Polsce. Informacje tego typu są bardzo istotne zarówno dla producentów, jak i operatorów – istnieje bowiem duże prawdopodobieństwo, że przy wymianie aparatu klienci sięgną po kolejny model lubianej firmy.
Źródło tekstu: 4Press
5G było projektowane z założeniem dużej liczby urządzeń Internet Of Things. Autonomiczne, samokieruj ...
Jeśli tkwisz w mentalnym średniowieczu to możesz mieć pretensje jedynie do siebie.
Vivo x100 pro jest na 1 miejscu u każdego recenzenta.
A ten tekst pisałeś na snopowiązałce.
Chętnie kupię coś , ale chcę płacić gotówką za pobraniem.A w Biedronce Home tak nie można.Dlaczego?