Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Nokia E7 w kolejnej reklamie

Nokia E7 w kolejnej reklamie

LuiN 20 Kwietnia 2011 16:09

0 0
nokia e7 Nokia przygotowała kolejną reklamę promującą jej najbardziej zaawansowany biznesowy smartfon - Nokię E7.

Nokia E7 Communicator to biznesowy telefon z 4 calowym wyświetlaczem AMOLED, wyposażony w pełną klawiaturę QWERTY, aparat 8 Mpix, złącze HDMI, moduł GPS z aplikacją Ovi Mapy do darmowej nawigacji samochodowej i pieszej oraz opcję USB on the Go.

Technologia Clear Black powoduje, że ekran jest czytelny nawet w słoneczny dzień. E7 Communicator obsługuje Mail For Exchange oraz załączniki office, pdf i zip.



Zobacz: dane techniczne i zdjęcia telefonu w katalogu.




Źródło tekstu: Nokia, wł     

Dodaj do:
w sumie: 12
  • 2

    1. ~Paweł  2011-04-20 16:37:28  host: 89-75-134-146.dynamic.chello.pl

    Oby więcej było takich modeli Nokii ;)

  • 0

    2. ~Kandydat na papieża  2011-04-20 16:44:11  host: 178-37-32-70.adsl.inetia.pl

    I tak prawdziwe Communicatory już dawno się skończyły.

  • -1

    3. ~Dino  2011-04-20 16:50:36  host: plus-96-192.polkomtel.com.pl

    I tak Nokia zostaje w tyle przez swojego Symbiana... Android rządzi ;]

  • 0

    4. ~Psion  2011-04-20 16:53:23  host: apn-77-112-137-40.dynamic.gprs.plus.pl

    Nokia nie stanęła na wysokości zadania, Nokia "odziedziczyła" EPOC'a (zmienili nazwę na Symbian) i niestety komunikatory Nokii to była porażka w stosunku do Psionów, na dodatek Nokia obcinała tylko system, a o rozwoju nawet nie ma co mówić, szkoda...

  • 0

    5.  2011-04-20 17:09:14

    4, Psion to już historia. Ponownie jak prawdziwe komunikatory z S80. Teraz bardziej funkcji komunikatora szukałbym w tablecie niż w telefonie.

  • 0

    6. ~zmyslowa wargusia17  2011-04-20 17:32:02  host: wap.mobile.project4.pl

    telefon jest swietnu ALE nie za taka cene.. Rozumiem ze Nokia uwaza ze jej marka jest warta miliony kokosow ale bez przesady

  • 0

    7. ~Paweł  2011-04-20 17:55:38  host: 89-75-134-146.dynamic.chello.pl

    @6 telefon ma być dla ludzi biznesu a nie dla młodzieży :)

  • 0

    8. ~zmyslowa sunieczka 18  2011-04-20 18:17:50  host: wap.mobile.project4.pl

    ludzie biznesu uzywaja jezynek a nie Nokii

  • 0

    9. ~WiateR  2011-04-20 18:24:31  host: user-46-112-120-104.play-internet.pl

    @7 - Co to ma do rzeczy? Za tę cenę można mieć bez porównania lepszy sprzęt. Symbian to dinozaur, który musi wyginąć - teraz chcą po prostu wycisnąć go jak mokrą szmatę, żeby mieć jak największy zysk przed spadkiem, który będzie nieunikniony podczas zmiany pierwszego systemu operacyjnego na WP7...

  • 0

    10.  2011-04-20 20:35:35

    @7 I co zrobi człowiek biznesu jak będzie potrzebował szybkiego zdjęcia tekstu, a pod ręką będzie miał tylko E7? Będzie biegał za kserem ;) . Cena jest mocno przesadzona, a telefon nie jest wart nawet połowy z tych bodajże 2300zł.

  • 0

    11. ~Dżeki z Los Angeles  2011-04-20 21:26:04  host: dpe4.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Juz poprzednia reklama byla beznadziejna, ale ta bije na glowe kretynizmem tamta. Telefon dla ludzi biznesu a facet gra w pilke, laska oglada sobie filmik w samochodzie :-/ Gdzie tu motyw "biznesowego smartfona "

  • 0

    12. ~seidhe  2011-04-21 09:23:00  host: host81-156-172-108.range81-156.btcentralplus.com

    @11 obejzyj jeszcze raz.. ten motyw jest BARDZO wyrazny w tej reklamie...

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-166-150-10.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.