Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Nokia buduje infrastrukturę GSM-Railway na trasie Warszawa-Łódź

Nokia buduje infrastrukturę GSM-Railway na trasie Warszawa-Łódź

orson_dzi 27 Listopada 2014 14:38

5 1

Nokia Networks dostarczy infrastrukturę GSM-Railway (GSM-R) dla 110-kilometrowej linii łączącej Warszawę i Łódź. Cyfrowa infrastruktura komórkowa podwyższy poziom bezpieczeństwa podróży oraz pomoże zredukować czas przejazdu pomiędzy między dwoma miastami.

W projekcie realizowanym w systemie pod klucz, Nokia wykorzysta swoje stacje bazowe Flexi Base Station i technologię Base Station Controller oraz zintegruje za pomocą platformy GSM-R Europejski System Sterowania Pociągiem (ETCS), zapewniając sygnalizację tzw. poziomu 2. W celu zapewnienia najwyższej jakości wdrożenia sieci Nokia dostarczy również szeroka gamę usług, takich jak projektowanie sieci, zarządzanie projektem, wdrożenie oraz utrzymanie sieci, zaś system zarządzania siecią Nokia NetAct zapewni wydajność i stabilność sieci komórkowej. Projekt jest częścią szerokiego planu modernizacji krajowej sieci kolejowej realizowanego przez PKP Polskie Linie Kolejowe.




Wdrażając najwyższe standardy bezpieczeństwa w komunikacji kolejowej pomożemy zoptymalizować czas podróży na jednej z najbardziej popularnych tras kolejowych w Polsce - mówi Dirk Lewandowski, szef Railway Solutions w Nokia Networks. Jest to nasz kolejny projekt w sektorze telekomunikacji kolejowej w Polsce, po tym, jak zostaliśmy wybrani do budowy mobilnej infrastruktury na strategicznej linii Warszawa-Gdynia oraz 440-kilometrowym odcinku trasy Wschód -Zachód łączącym Łowicz i Terespol - dodaje Lewandowski.

Jako światowy lider rynku GSM-R Nokia wdrożyła do tej pory 29 sieci GSM-R obsługujących ponad 70 000 km linii kolejowych w 20 krajach. Niedawno firma zrobiła kolejny krok w ewolucji systemu GSM-R umożliwiając automatyczna kontrolę pociągów i pozwalając operatorom kolejowym obsługiwać większe natężenie ruchu nawet o 40%.

Źródło tekstu: Nokia Networks     

Dodaj do:

Tagi: gsm-r | nokia

w sumie: 6
  • 1

    1.  2014-11-27 15:50:12

    "pomiędzy między dwoma miastami. "

  • -1

    2.  2014-11-27 16:31:16

    Buahahahahahahhahahahahah oraz pomoże zredukować czas przejazdu pomiędzy między dwoma miastami.

    Bajki to dla dzieci. Tam va max dojdzie do 160km/h gdzie nie potrzeba kabinówki a wystarczy pomocnik maszynisty.

  • 1

    3. ~  2014-11-27 16:38:08  host: user-94-254-145-133.play-internet.pl

    Jak przyjdą i rozkręca tory i poobcinają kable to żadne gsm ani nawet lte nie skróci czasu przejazdu.

  • 1

    4. ~  2014-11-27 17:34:05  host: ip-78-30-83-203.free.aero2.net.pl

    2 przynajmniej obsluga bedzie informowana komunikatami na biezaco a nie jak teraz- wszyscy *** wiedza.

  • -1

    5.  2014-11-27 17:41:57

    @4

    Na pewno....Ha ha

    Dam Ci przykład pracownicy PKP IC mają zakaz krytykowania innych spółek z grupy PKP za to grozi im obcięcie premii.

    I dajmy na to rozjazd PKP PLK nie chce się przełożyć. Jak mają skrytykować PLK? Przecież za to grozi obcięcie premii? Powiedzą enigmatycznie:problemy techniczne i tyle.

    A ostatni pad systemu biletowego dotyczył też terminali drużyn więc nie nie wszystko stracone.

  • 0

    6.  2014-11-28 10:15:46

    Nic tej linii kolejowej nie pomoże jeśli nadal będą trwać te niekozaczące się od kilku lat remonty torów. A końca remontów nie widać, podobno jeszcze 4 lata mają potrwać.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-158-83-210.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.