Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Nokia 6300 w Erze

Nokia 6300 w Erze

sirmark 25 Kwietnia 2007 12:51

0 0

Era wprowadzi w najbliższych dniach do swojej oferty nowy telefon Nokia 6300.

nokia 6300Nokia 6300 to elegancki telefon o klasycznym wyglądzie, którego obudowa wykonana jest ze stali nierdzewnej. Jest on wyposażony, m.in., w wyświetlacz TFT z paletą 16 milionów kolorów, wbudowany aparat cyfrowy o rozdzielczości 2 megapiksele, odtwarzacz MP3, radio FM, oraz Bluetooth. Specjalnie dla sieci Era w telefonie zainstalowano przeglądarkę stron www Opera Mini, która pozwala na korzystanie z usługi blueconnect.




W zestawie z telefonem znajduje się stereofoniczny zestaw słuchawkowy, karta pamięci o pojemności 128 MB oraz płyta CD z oprogramowaniem.

Zobacz: dane techniczne i zdjęcia telefonu w katalogu.

Źródło tekstu: Era     

Dodaj do:
w sumie: 31
  • 0

    12.  2007-04-25 13:52:55

    bardzo fajny i elegancki model. Tylko co lepiej wybrać 6300 czy 6233?

  • 0

    13.  2007-04-25 13:56:49

    Xavi - chyba lepsza 6300. Różnica tylko w wyświetlaczu ( 6300 ma 16mln, 6233 ma 256tyś kolorów ). Design wg mnie lepszy ma 6300. Wybór należy do Ciebie.

  • 0

    14. ~magic  2007-04-25 14:41:36  host: access.gl.digi.pl

    Telefon ładny tylko bateria będzie trzymała 1 dzień!! 6233 Rulezzz :P

  • 0

    15.  2007-04-25 15:36:32

    Żabcia chyba czekała na 6300 i sie doczkała :]

  • 0

    16.  2007-04-25 15:57:15

    a jest w Erze! Ha ha ha

  • 0

    17.  2007-04-25 17:08:47

    a plus znowu daje ciała...

  • 0

    18.  2007-04-25 17:46:05

    w avansie dzisiaj go miałem w ręce - piękny telefonik!! Jak tylko się pojawi w PWA Plusa biorę dla żony ;-)

  • 0

    19. ~Gnd  2007-04-25 18:31:58  host: p09-04.opera-mini.net

    Jak ma mieć wideorozmowy,jak nie ma 3g ??

  • 0

    20.  2007-04-25 18:53:08

    Po prostu okrojona wersja 6233. Nie ma 3G. Wyświetlacz tej samej rozdzielczości (320x240), ale ma 16 mln kolorów. Brak podczerwieni. Brak Pop-Portu, jest złącze USB mini - za to należy Nokię pochwalić. Jest lżejsza i cieńsza. Pozdrawiam :)

  • 0

    21.  2007-04-25 23:08:20

    A wiadomo kiedy będzie dostępny w abonamencie? bo jak na razie jest to tylko wola sprzedaż...

  • 0

    22. ~Jazon  2007-06-18 19:59:40  host: 90-156-5-11.as.kn.pl

    zgadza sie niema ani 3g ani wideorozmow, poza tym ze nikt tego nieuzywa.... Prawda jest taka ze bateria trzyma mi teraz (po 4 dniach) 3 dni:) wiec mozna sie spodziewac ze przy standardowym uzywaniu powinna wytrzymac okolo 4-5 dni. ale to li-ion a nie polimerowa wiec niema cudów. ma w sobie wszystko co mozna potrzebowac w telefonie plus duuuuzo wiecej odtwarzacz mp3 jest bardzo fajny wyglada super i ekstra wykonany polecam, rewelacja

  • 0

    23. ~ANIA  2007-06-18 21:20:14  host: abzn244.neoplus.adsl.tpnet.pl

    CZY KTOS WIE PO ILE SA W ABONAMENCIE??????????????????

  • 0

    24. ~monic  2007-07-06 22:03:42  host: ip-80.54.187.5.eltronik.net.pl

    w abonamencie za 45 albo 60 zł jest ten telefonik za ok. 550 zł ;))

  • 0

    25. ~demien  2007-08-12 18:03:05  host: host-80-54-90-70.eimg.pl

    Powiem tak. Miałem duzo telefonów i z tego mimo bateri jestem zadowolony jak cholera. Miałem rozkmine czy wziasc SE W810i czy nokie 6300. Wybrałem nokie i naprawde nie zaluje, 2mp aparat, co z tego ze bez jakiegos autofocusa, nic lepszego mi nie trzeba. Bateria troszke do bani ale wymienie na BL5-C i powinno być ok, karte pamieci zmienie na 1 giga i bedzie super. Naprawde tak dobrego fona jeszcze nie miałem. Jest po pierwsze śliczny, dobrze wykonany. Dosyć ciezki co dla mnie jest plusem, wygodny. A w wyświetlaczu t o sie dosłownie zakochałem. Mp3 tez zajebiste, radyjko niezle śmiga. Jak dla mnie ten telefon spełnia moje wszystkie oczekiwania. Polecam go

  • 0

    26. ~mona  2007-09-11 22:38:54  host: chello089076223034.chello.pl

    w abonamencie 60 zl za 1 złoty jest panowie :) W Erze :)

  • 0

    27. ~mona  2007-09-11 22:39:32  host: chello089076223034.chello.pl

    Mam go i jest superrrrrrr :) Polecam :)

  • 0

    28. ~  2007-09-11 22:39:57  host: chello089076223034.chello.pl

    I Panie przede wszystkim ;]

  • 0

    29. ~  2008-02-22 21:08:51  host: dwf50.internetdsl.tpnet.pl

    Ta nokia jest fajna

  • 0

    30. ~  2008-02-22 21:09:21  host: dwf50.internetdsl.tpnet.pl

    Ja kupuję

  • 0

    31. ~Razor  2008-02-22 21:10:09  host: dwf50.internetdsl.tpnet.pl

    How old are you todeay?

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-224-162-138.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.