Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Nocna awaria w T-Mobile

Nocna awaria w T-Mobile

msnet 4 Lipca 2018 08:04

8 1

t mobile logo

Ostatniej nocy T-Mobile zaliczył dużą awarię. Klienci z południowej części kraju zostali na kilka godzin odcięci od sieci.

Pierwsze zgłoszenia o awarii pojawiły się po godzinie 22:00. Klienci sieci T-mobile zgłaszali całkowity brak zasięgu w południowej części Polski, chociaż problemy były także na innych obszarach (mapka poniżej) - nie mogli dzwonić, wysyłać wiadomości tekstowych, ani korzystać z Internetu. Operator był świadomy problemu i na zgłoszenia swoich klientów na Facebooku miał jedną odpowiedź:




W chwili obecnej występują problemy z siecią o dużym zasięgu. Nasi specjaliści pracują nad możliwie jak najszybszym ich rozwiązaniem. Przepraszamy za niedogodności.

t mobile awaria

Jak zgłaszają klienci T-Mobile, awaria została naprawiona jeszcze w nocy (między godziną 1 i 3). W chwili obecnej nie mamy informacji, co było jej przyczyną.

Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:

Tagi: t-mobile | awaria

w sumie: 36
  • -2

    17.  2018-07-04 10:53:50

    @14 dobrze prawisz, Orange non stop ma awarie

  • 0

    18. ~pabloki  2018-07-04 11:49:16  host: user-188-33-250-132.play-internet.pl

    a co to nie może być awarii? przecież to są rzeczy martwe które mogą sie zepsuć. best in test nie ma tu nic do rzeczy .

  • -1

    19.  2018-07-04 11:50:43

    @6 Przeczytaj ze zrozumieniem definicję słowa "Awaria" i dopiero zacznij się wypowiadać. Czas naprawy bardzo szybki i podejrzewam, że nie naruszyli nawet warunku umów, bo na pewno jest w regulaminie informacja jaki mają czas na usunięcie awarii.

  • -2

    20.  2018-07-04 11:56:29

    Oj Patryczku ale ty masz problem z czytaniem. Wszedłem sobie na stronę T-Mobile i nic nie widzę żeby było napisane sieć z najmniejszą liczbą awarii. Jest napisane najlepsza jakość połączeń, transmisji danych i streamingu video a o liczbie awarii nic. Po za tym, która sieć w tym roku nie miała awarii? Oczywiście nie mówię, że w takiej skali ale awarie są wszędzie a to że akurat mnie ona nie dotknęła nie znaczy, że nic nie było.

  • -3

    21.  2018-07-04 13:38:14

    @4 Twoja głupota prowokatorze może się jeszcze bardziej pogłębić czy sięgnąłeś już dna umysłowego?

  • 0

    22.  2018-07-04 13:56:35

    @19 A co mnie interesują jakieś definicje? Opłacam rachunki regularnie i ma działać to za co płacę i tyle. Wymagam dużo? Chyba nie. Dziwne że jakoś play, określany tu jako sieć wydmuszka i inne epitety potrafi zrobić działające wifi calling, porządną platformę do zarządzania numerem i oprucz tego działają usługi podstawowe jak voice i net. A najlepsza sieć ciągle ma jakieś problemy jak nie z jednym to z drugim itd. Jak to ma byc ta ich jakość to chyba wolę wydmuszkę, przynajmniej działa w realu a nie na papierku i w testach :)

  • 0

    23. ~Anons  2018-07-04 14:09:04  host: a23-05-01.opera-mini.net

    I dlatego jestem w Plej na roamingu kraj. Jak jedna super sieć ma awarie, to jest druga super sieć, a jak druga ma awarie to jest trzecia... Proste

  • 0

    24. ~Marcin.  2018-07-04 14:25:45  host: 178-37-192-189.adsl.inetia.pl

    @6. Pracuję w firmie w której, przygotowujemy towar pod wysyłkę w nocy, o 5tej rano wszystko musi być gotowe, pod wywózkę, dużo dzwonimy w NOCY.

  • 0

    25.  2018-07-04 15:02:43

    @22 To idź do Play, kto Ci broni. To przeczytaj jeszcze regulamin świadczenie usługi. Tam jest definicja awarii i informacja ile czasu ma operator na jej usunięcie. Możesz też wystosować swoje roszczenia w formie reklamacji do operatora.

  • 0

    26.  2018-07-04 15:13:46

    @25 No pewnie, nie mam co robić w życiu, żadnych obowiązków, mogę całymi dniami pisać sobie reklamacje. Ja jestem w play od 2 lat i w tej „najgorszej sieci” jeszcze żadnego problemu nie miałem. Za to Orange i t-m ciągle coś.

  • 0

    27. ~T-menda  2018-07-04 17:10:53  host: admu98.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Taaaak... w nocy uporali się z problemem...
    To dlaczego 4 lipca o godzinie 17ej nadal mam problem i nie mogę się połączyć???!!!!

  • 0

    28.  2018-07-04 17:17:51

    @26 Proszę Cię napisanie maila z kilko zdaniami to góra 15 minut, więc nie przesadzaj, bo ogrodnikiem zostaniesz ;) A skoro jesteś w Play, to co Cię interesuje ta awaria? I skoro masz tyle obowiązków i nie masz czasu to po co go tracisz i udzielasz się w tym wątku?

  • -1

    29.  2018-07-04 17:35:19

    @28 Nie chciałem się udzielać, wytłumaczyłem tylko użytkownikowi @5 że w nocy telefony też są potrzebne i to nie ma znaczenia kiedy ta awaria będzie. Poza tym to trochę co innego pogadać tu z ludźmi a pisać oficjalne pisma do operatora. No i niby czemu nie mogę wyrazić swojego zdania na ten temat? Gdy jest jakiś wpis o play to ludzie z innych sieci też wyrażają swoje opinie i nie mam z tym problemu. A gdyby taka awaria była dziś w play to fani t-m zaraz by głosili swoje teorie o wydmuszkach, protezach bez własnej infrastruktury, sieci dla gimbów itd. Dziś jakoś cicho siedzą, ciekawe czemu ;)

  • -1

    30. ~Flej  2018-07-04 18:06:38  host: cgz58.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Oczywiście naczelna klaka Pleja "iphoneski" nie wytrzymała ciśnienia :)

  • 0

    31. ~Brum  2018-07-04 19:03:52  host: a28-01-07.opera-mini.net

    Oczywiście naczelny hejter @30 musiał sie udzielic

  • 0

    32.  2018-07-04 19:29:49

    @29 Ale oczywiście, że możesz wyrazić swoje zdanie. Ale skoro nie masz czasu to po co tracisz na walkę z trolami i hejterami? To nie ma sensu. Ja się odnosiłem ogólnie do kwestii awarii. Awaria to zrządzenie losu, którego żaden operator komórkowy czy telewizyjny nie jest w stanie przewidzieć, dlatego w regulaminie zamieszcza taką informację. Nie mam numeru ani w T-Mobile ani w Play więc nie wiem jak te sieci działają. Odnosiłem się tylko do kwestii awarii.

  • -1

    33.  2018-07-04 19:34:19

    29). A co mamy gadac o plejozie? Juz wszystko zostalo o tej wydmuszcze powiedziane, najgorsza siec i tyle. Nie mamy co robic, tylko co chwila o tej lipie gadac? No wez rusz glowa. Po co?
    PS.
    Tak, placisz za uslugi, ale powinienes jeszcze doplacac do nauki myslenia ...realnego. Kolego roszczeniowy ,,bom jam pan, placem i wymagam!"
    :-p

  • -1

    34.  2018-07-04 19:57:02

    @Crismon Ja trollom i hejterom nie odpowiadam, właśnie szkoda mi na nich czasu. Na rozmowę z normalnymi ludźmi czas zawsze musi się znaleźć, a reszta niech żyje swoim życiem :)

  • 1

    35. ~mirekb  2018-07-04 22:42:11  host: user-94-254-224-243.play-internet.pl

    po1 szacunek do przyznania sie do winy,po 2merytoryka-max do 3rano to 5h do1 min3h.ostatecznie ujdzie.w nocy nawet w regulaminach tm ma zapisy o modernizacjach(wlasnie z uwagi na ruch).po3 zawsze 1 nr z w3 a 2nr z roamingiem krajowym-to przewaga decyduje o wyborze,nie cena(przynajmniej w tej skali)

  • 0

    36. ~Agnieszka  2018-07-07 18:40:31  host: apn-46-76-217-112.dynamic.gprs.plus.pl

    W dalszym ciagu mam problem z polaczeniami wychodzacymi i przychodzacymi. Zglosilam do T-mobile 5 lipca 2018, w ciagu 3 dni mam dostac odpowiedz. Czekam cierpliwie!!!!

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-161-49-216.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Najpopularniejsze