Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Nielimitowany dial-up w TP

Nielimitowany dial-up w TP

WitekT 2 Listopada 2005 21:07

0 0

Telekomunikacja Polska wprowadziła nową promocję, pozwalającą na nielimitowany dostęp do Internetu za stałą, miesięczną opłatą dla klientów korzystających z oferty dial-up.

Na czym polega promocja?

Przy zamówieniu nowego pakietu internetowego non-stop i podpisaniu umowy na 12 miesięcy, miesięczny abonament zostanie obniżony do 84,18 zł z VAT. Pakiet non-stop to wydzwaniany dostęp do Internetu przez całą dobę, każdego dnia tygodnia, bez limitu czasu, za stałą miesięczną opłatą.

Kto może skorzystać z promocji?

Z promocji mogą skorzystać wszyscy Abonenci Telekomunikacji Polskiej, którzy:
korzystają z planów tp: plan standardowy tp, sekundowy tp dom i tp biznes, planu tp 60 minut za darmo, planu tp darmowe weekendy, planu tp darmowe wieczory i weekendy lub korzystają z usługi ISDN tp,
w okresie trwania promocji podpiszą umowę na pakiet non-stop na czas określony - 12 miesięcy.

Co zrobić, aby skorzystać z promocji?

Aby skorzystać z oferty wystarczy złożyć zamówienie na pakiet non-stop w okresie trwania promocji i podpisać umowę na 12 miesięcy. Jeśli abonent jest już użytkownikiem pakietów internetowych tp wystarczy, że zamieni swój pakiet na pakiet non-stop i podpisze umowę na 12 miesięcy.




Ile wynosi promocyjny abonament?

Miesięczna opłata abonamentowa za korzystanie z pakietu non-stop wynosi 84,18 zł z VAT przez całe 12 miesięcy trwania umowy.

Czas trwania promocji

Promocja trwa od 1. listopada 2005 r. do 30 kwietnia 2006 r.

Jak złożyć zamówienie?

Zamówienie na promocyjną usługę będą przyjmowane pod numerem infolinii 0801 321 123, za pomocą elektronicznego formularza znajdującego się na stronie www.pakiety.tp.pl lub w sieci sprzedaży tp.

Więcej szczegółów na stronie www.tp.pl/dom/co_nowego/non-stop.

Źródło tekstu: Telekomunikacja Polska     

Dodaj do:
w sumie: 29
  • 0

    10. ~Blums  2005-11-03 04:12:24  host: cf34.internetdsl.tpnet.pl

    89zl +50zl za abonament za telefon chyba ich pogielo niech sobie to wsadza, robia wszystko zeby nalapac ludzi przed nowym rokiem na sile :) a po nowym roku powinna byc neo dostepna bez koniecznosci posiadania lini telefonicznej :) Jeszcze jak zapowiedzial PiS ze udostepni "ostatnia mile" innym abnentom - tylko sie cieszyc i nie wladowac w umowe na 12 miesiecy.

  • 0

    11. ~  2005-11-03 08:16:17  host: gprs1.plusgsm.pl

    Normalnie jaja :) Ludzie nawet nie wiedzą że często edge np Plusa jest na wsi :) i będąc w zasięgu takiego bts prędkości rzędu 15kb/s są na porządku dziennym :) Tylko wariat z tp.sa skorzysta majac alternatywe nawet w postaci gprs 5kb/s za 60zl brutto :)

  • 0

    12.  2005-11-03 11:06:49

    Racja TP SA ocipiała :D cena trochę za duża wg mnie

  • 0

    13. ~Blums  2005-11-03 11:47:23  host: cf34.internetdsl.tpnet.pl

    zobaczycie co beda robic po nowym roku :))

  • 0

    14.  2005-11-03 12:41:07

    porabalo ich???? juz na wiiskach radio zakladaja! ale tyo masakra 40-50 dych abo +85 pln = tpsa porabalocie do reszty? czy slimaki sie skonczyly?

  • 0

    15.  2005-11-03 16:36:34

    wiekszosc ludzi na wsi nawet nie stac zeby placic taka kase za net!!!

  • 0

    16. ~hiero  2005-11-04 02:46:55  host: maluch.pcz.pl

    Na edge w plusie sa ograniczenie do 1GB wiec chyba nikogo to nie zadowoli...

  • 0

    17. ~2005  2005-11-04 20:43:42  host: dzk135.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Śmieszne jest to, że najtańsza neostrada jest tańsza od tej oferty dial-upu bo kosztuje 72 zł i jest 4 razy szybsza. Pomysł dobry choć mocno spóźniony i drogi.

  • 0

    18. ~torture  2005-11-05 18:33:54  host: ech75.neoplus.adsl.tpnet.pl

    uwierzcie lub nie... ale na wsiach nie jest wcale tak dobrze. tu gdzie ja mieszkam (a nie jest to wcale jakies ogromne zadupie w sordku lasu) calkiem blisko dwoch miast, z czego jedno ponad 100tys., wciaz nie mozna miec normalnego internetu. ja mam neo bo mi sie udalo, bylem pierwszy. po mnie probowalo juz wiele osob, ale im juz nie chce dzialac ADSL. ponoc maja inwestowac cos w centrali, zeby dalo rade neo zakladac ale watpie zeby cos tam skleili. Radiowki sa we wsiach oddalonych o 10km i jakos sie nie spiesza, zeby tutaj rozszerzyli oferte. Ogolnie beznajdziena sytuacja.. tak wiec dziekuje przynajmniej za to, ze ja mam 'normalny' internet.

  • 0

    19. ~skers  2005-11-06 14:42:31  host: eb80.internetdsl.tpnet.pl

    taka oferte to juz kazde cywilizowane panstwo ma od lat i to nie za jakas kosmiczna cene tylko w cenie zwyklego abonamentu

  • 0

    20. ~PLASTER  2005-11-07 11:24:51  host: nat-mia.aster.pl

    OK ZAJEBISCIE

  • 0

    21. ~  2005-11-11 13:44:25  host: bhp237.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ale jaja.Neostrada szybsza i tansza.Co w wioskach placi sie jajkami nie PLN? TELEKOMUNA POLSKA to dupki.Powinno byc cos kolo 50zl brutto..

  • 0

    22. ~R  2005-11-15 07:54:12  host: nevada.army.mil.pl

    Będąc w Izraelu wykupiłem nielimitowany dostęp do netu na pół roku za ok 200 szekli (czyli 200 zł). Przez ten czas nie miałem żadnych problemów z połączeniem. Brawo TPSa, brawo. Monopol rulez.

  • 0

    23. ~Adam  2005-11-16 12:39:59  host: rybka.twp.olsztyn.pl

    Wie ktos moze czy kozystajac z pakietu non-stop moge korzystac z dwóch kanalow ISDN nie ponoszac dodatkowych kosztow?

  • 0

    24. ~Tomasz  2005-11-22 19:48:56  host: gprs6.orange.pl

    GPRS czy taki Edge to dobra sprawa lecz, kto wie co to znaczy ping to wie ze gprs czy ege to badziew. Pingi umnie na modemie zwykłym do TP SA są około 30ms, a do gprs to około 700ms. Co mi z tych transferów. Chyba że ktos chce tylko ściągać rzeczy z neta. Mi jest potrzebny net do inntch rzeczy i taki gprs czy edge odpada, to dziekowac że można mieć stałe przez modem zwykły. LEcz trzeba pamiętać o dialerach, i pełnej ochronie, jakiś antywirus i koniecznie firewall. Pozdro

  • 0

    25. ~Tomasz  2005-11-22 20:22:04  host: gprs6.orange.pl

    GPRS czy taki Edge to dobra sprawa lecz, kto wie co to znaczy ping to wie ze gprs czy ege to badziew. Pingi umnie na modemie zwykłym do TP SA są około 30ms, a do gprs to około 700ms. Co mi z tych transferów. Chyba że ktos chce tylko ściągać rzeczy z neta. Mi jest potrzebny net do inntch rzeczy i taki gprs czy edge odpada, to dziekowac że można mieć stałe przez modem zwykły. LEcz trzeba pamiętać o dialerach, i pełnej ochronie, jakiś antywirus i koniecznie firewall. Pozdro

  • 0

    26.  2005-11-22 20:34:14

    GPRS czy taki Edge to dobra sprawa lecz, kto wie co to znaczy ping to wie ze gprs czy ege to badziew. Pingi umnie na modemie zwykłym do TP SA są około 30ms, a do gprs to około 700ms. Co mi z tych transferów. Chyba że ktos chce tylko ściągać rzeczy z neta. Mi jest potrzebny net do inntch rzeczy i taki gprs czy edge odpada, to dziekowac że można mieć stałe przez modem zwykły. LEcz trzeba pamiętać o dialerach, i pełnej ochronie, jakiś antywirus i koniecznie firewall. Pozdro

  • 0

    27.  2005-11-22 20:41:50

    GPRS czy taki Edge to dobra sprawa lecz, kto wie co to znaczy ping to wie ze gprs czy ege to badziew. Pingi umnie na modemie zwykłym do TP SA są około 30ms, a do gprs to około 700ms. Co mi z tych transferów. Chyba że ktos chce tylko ściągać rzeczy z neta. Mi jest potrzebny net do inntch rzeczy i taki gprs czy edge odpada, to dziekowac że można mieć stałe przez modem zwykły. LEcz trzeba pamiętać o dialerach, i pełnej ochronie, jakiś antywirus i koniecznie firewall.

  • 0

    28. ~juzek  2005-11-27 11:18:18  host: 157.25.164.10

    Potwierdzam... na wioskach jest tragicznie... taki ruch ze strony TP to potezny krok do przodu... moze troche drogo, ale jesli ktos siedzial na dialupie wiecej niz kilkanascie godzin miesiecznie, to juz zauwazy spore oszczednosci.

  • 0

    29. ~dzieciak neo;)  2006-10-18 07:01:12  host: cox97.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Wie ktos jak skorzystac z aktualnej oferty tp 512/ za 28zl,gdy juz korzystamj z tej opcji, ale placac 84zl miesiecznie.Smiech na sali.Z gory dziekuje:)

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-147-237-64.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.