Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Niektórzy użytkownicy Samsunga Galaxy S8 narzekają na problemy z wyświetlaczem

Niektórzy użytkownicy Samsunga Galaxy S8 narzekają na problemy z wyświetlaczem

Koala 18 Kwietnia 2017 17:37

5 3
s8 redscreen Okazuje się, że niektórzy użytkownicy przedsprzedażowych Galaxy S8 w Korei Południowej skarżą się na problemy z ekranem smartfonu. Dokładnie chodzi o czerwonawe zabarwienie białych obrazów wyświetlanych na ekranie. Poprawne skorygowanie ustawień wyświetlania kolorów w telefonie rzekomo nie poprawia sytuacji.

Samsung w reakcji na skargi stwierdza, że: "Nie jest to problem jakościowy i może być wyeliminowany u ustawieniach telefonu. Jeśli czerwone zabarwienie ekranu nadal będzie występować, klienci mogą je wymienić w centrum serwisowym".

Ja dzisiaj dostałem swoje prywatne Galaxy S8+ i nie widzę jakichkolwiek problemów z ekranem. Całkiem możliwe, że są to jakieś odosobnione przypadki.

Zobacz: Fotorelacja z Samsung #UNPACKED
Zobacz: Guard S8 - startuje nowy program ochrony dla flagowców Samsunga
Zobacz: Xiaomi Mi 6 wydajniejszy od Galaxy S8+


Źródło tekstu: gsmarena, wł     
Źródło zdjęć: gsmarena

Dodaj do:

Tagi: samsung galaxy s8 | samsung

w sumie: 34
  • 3

    16. ~  2017-04-18 19:20:49  host: 148.252.128.185

    14. To po co trzymasz pieniądze w kącie? Do lasu zanieś, tam przynajmniej komornik nie zagląda.

  • 0

    17. ~Dziki  2017-04-18 19:21:28  host: 93.175.85.113

    @9 Koala za ten komentarz powinienes dostac pomnik wodoszczelny

  • 0

    19.  2017-04-18 19:29:04

    @17, żeby innych w nim podtapiać? Nie kręci mnie to

  • -1

    20. ~xxxx  2017-04-18 20:00:21  host: nsithb13.blokowe.pl

    Koala ale faktycznie twoj post jest nie na miejscu. Skoro dostałeś dzisiaj to nie wiadomo czy od razu tym użytkownikom się popsulo.
    Twój tekst o posiadaniu s8 nie jest żadnym wyznacznikiem, bo nie wszyscy mają problem a część a po drugie może jeszcze będzie problem. To nic nie wnosi.
    Na zasadzie jest dzisiaj ślisko i parę aut jest w rowie a Ty piszesz. A mi się dobrze jechało. Zenua.

  • 0

    21.  2017-04-18 20:02:14

    Koala, Ty masz , ten z wadami nie.
    Może na ich rynek trafia inna seria?
    Tam jest cytat, ale jak chcesz, to popraw:
    u ustawieniach telefonu

  • 0

    22.  2017-04-18 20:05:52

    Grrr... Ty masz PLUS, nie wiem dlaczego znikł ten ( )...

  • 1

    23.  2017-04-18 20:11:56

    @20 Owszem, wiadomo: "Okazuje się, że niektórzy użytkownicy przedsprzedażowych Galaxy S8 w Korei Południowej skarżą się na problemy z ekranem smartfonu". Mój jest tak samo przedsprzedażowy, co te inne. I jak wada jest to jest. Jak jej nie ma, to nie ma. Ekrany się same z siebie nie zabarwiają na czerwono. A zacznijmy od tego, że komentarz @5 był nie na miejscu. Akcja spotyka się z reakcją.

  • 0

    24. ~Dziki  2017-04-18 20:19:02  host: 93.175.85.113

    @23 masz racje zaczęło się od @5. I co? Przeczytaj swoje i zacznij od siebie patrz @19

  • 0

    25. ~look  2017-04-18 20:19:54  host: ip-5-172-255-100.free.aero2.net.pl

    @Koala - dostałeś wadliwy S8 / S8 +? bo nie jestem w temacie, bo mogę potwierdzić, że problem nie jest incydentalny.

  • 2

    26.  2017-04-18 20:22:20

    O co wam u diabła chodzi? Koala kupił za własny hajs telefon, żeby go tu nam szybciej opisać i potestować. Skoro wada występuje w niektórych telefonach, to nie da się odmówić Koali racji, że są to odosobnione przypadki. Mam wrażenie, że część z was ma ból... powiedzmy głowy, o to że Koala ma dużo fajnych rzeczy. No ma. Ja to też widzę. Ale o co jest ta histeria? Że ma, że słusznie napisał, a może że część z nas nie ma (ja nie mam, ale mnie, powiedzmy, głowa nie boli). Tego się serio już nie da czytać.

  • 0

    27.  2017-04-18 20:22:40

    @24 moja wrodzona złośliwość, a czyjaś wrodzona... przemilczę, to 2 różne kwestie, wieź się opamiętaj

  • 1

    28. ~look  2017-04-18 20:30:25  host: ip-5-172-255-30.free.aero2.net.pl

    @wirxas to nie jest jednostkowy przypadek z S8 , znowu wtopa tej firmy.

  • 2

    29. ~look  2017-04-18 20:32:09  host: ip-5-172-255-30.free.aero2.net.pl

    wirxas nie po to się płaci 4k zł aby dostać szajs wyceniony na produkt premium.

  • 0

    30.  2017-04-18 20:38:53

    @29 Mój iPhone 6S Plus był wymieniany przez Apple 5 razy i znów będzie wymieniany bo ma śmiecia pod szybą ekranu. A 7 Plus był wymieniany 3 razy. Apple Watch chyba 4 razy, Apple Watch Series 2 - 3 razy, a SE 2 razy. Kosztują nie mniej niż S8, no może poza SE. I co? I są większymi bublami? Tylko dlatego, że dane sztuki były trefne? No nie za bardzo. Zrozumcie wreszcie, że masowa produkcja na taką skalę = niedoróbki. Od tego są uprawnienia do gwaranta czy sprzedawcy by to naprawiali lub wymieniali albo zwracali pieniądze. W Polsce te uprawnienia są wybitnie korzystne dla kupujących, tylko trzeba umieć ich używać. Po co się gorączkować, że coś może być zepsute, to są tylko przedmioty.

  • 0

    31.  2017-04-18 20:49:23

    samsung raczej nie powinien sobie pozwalać na kolejną wpadke

  • 0

    32. ~przeprosie  2017-04-18 20:56:21  host: user-94-254-146-192.play-internet.pl

    Koala raczej wybitnie niekorzystne dla kupujących, powiedz mi dlaczego jak kupię nowy wadliwy telefon np. z uszkodzonym wyświetlaczem producent nie wymieni go na nowy ? tylko muszę kopać się z koniem, to że mi "naprawi" to nie jest NOWY produkt tylko bubel, który z mojego doświadczenia pochodzi kilka / kilkanaście miesięcy i zdechnie.

  • 0

    33.  2017-04-18 21:00:14

    @32 To zależy jakich argumentów używasz. To temat rzeka. Poza tym masz roszczenie do sprzedawcy i możesz rozwiązać umowę - art. 560 k.c. Sprzedawca ma prawo do 1 naprawy, która często się nie udaje i wtedy jest zwrot zapłaconej kwoty. Zauważ, że zgodnie z prawem producent nie ma obowiązku udzielać jakiejkolwiek gwarancji. To jest jego dobra i nieprzymuszona wola.

  • 1

    34. ~Marcin  2017-04-19 00:24:44  host: 178.183.75.229.umts.static.t-mobile.pl

    Pamiętam jak poszedłem do salonu w poprzednim roku, sprawdziłem kilka Samsungów S7 i miały one różną barwę ekranu (ustawienia domyślne). Nie jest to dla mnie zaskoczeniem. Co do S7, to Erica Griffin na Youtube także potwierdziła, że to loteria z barwą ekranu dla S7. Wychodzi na to, że nie poprawili masowej produkcji w S8.

  • 0

    35.  2017-04-19 10:04:06

    @ Panie Koala Jak tam Twój telefonik,działa jeszcze?czy popsułeś już go jak inne @ 30 ?

    @ 9 Gdzie w tektsie przekazałeś mi ,że telefony w europie mają problem z wyświetlaczem?

  • 0

    36. ~  2017-04-19 21:14:08  host: chaos.tpnet.pl

    > Ja dzisiaj dostałem swoje prywatne Galaxy S8+

    Nieźle płacą w Telepolis!

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-196-69-175.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ostatnie komentarze (wiadomości)

~7calmów7 | 2017-08-19 20:25:58

141: I my też na serio:-D ale jest nas siedmiu i nie będziemy cię dzisiaj bić:-D


~Calmowie7 | 2017-08-19 20:22:59

141). Tak! My na serio!:-D


~Calm7 | 2017-08-19 20:21:27

Trolla czeba szturchać:-D


~Tytus22 | 2017-08-19 19:57:09

Wszystko okey tylko i tak apple ma więcej dochodu od Samsunga a to się najbardziej liczy.


~metju | 2017-08-19 19:46:56

Play to sieć dla gimbazy i fakersów w rurkach(gayów)

Ankieta

Jak oceniasz nową ofertę Internetu mobilnego Orange?

Orange: Nowa oferta Internetu mobilnego

 

Zobacz wynik | Opinie (7)

Archiwum Ankiet