Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Niektórzy klienci T-Mobile mają problem z usługami stacjonarnymi

Niektórzy klienci T-Mobile mają problem z usługami stacjonarnymi

WitekT 5 Lipca 2016 16:08

8 4

Od wczoraj niektórzy biznesowi klienci telefonii stacjonarnej T-Mobile mają kłopoty z usługą. Działają połączenia wychodzące, ale przychodzące nie.






Klienci próbujący dodzwonić się na wybrane numery stacjonarne obsługiwane przez T-Mobile po minucie oczekiwania słyszą komunikat, że połączenie nie może zostać zrealizowane.

Możemy potwierdzić, że część klientów biznesowych może mieć trudność z korzystaniem z usług telefonii stacjonarnej bazującej na infrastrukturze mobilnej - FMS. Utrudnienia polegają na nieskutecznym zestawianiu części połączeń. Nasi technicy pracują nad usunięciem usterki i przywróceniem pełnej dostępności usług - powiedział TELEPOLIS.PL Konrad Mróz z biura prasowego T-Mobile.

Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:

Tagi: t-mobile

w sumie: 36
  • 1

    17. ~Misiek  2016-07-05 20:03:11  host: gateway1.cebit.com.pl

    Oni z usługami stacjonarnymi mają problem od dawna. Wystarczy, by numer został przeniesiony do nowego operatora, a T-Mobile nie potrafi poprawnie ogarniać rutingu. Odkąd przejęli GTS Energis, abonenci komórkowi T-Mobile nie mogą się dodzwonić na numery wyniesione z GTSu do innych operatorów. Bogu ducha winny nowy operator musi składać wnioski przez SOU, a T-Mobile to zlewa po staremu. Mają w tym praktykę.

  • 1

    18. ~@nal  2016-07-05 21:14:24  host: n24-01-10.opera-mini.net

    do 8 oni śpiewają że to supershit

  • 1

    19.  2016-07-05 21:15:05

    @16 moja matka czeka od 16 lutego na rejestrację, kilku znajomych od marca, ja w Heyah czekam od maja. Wszystkie numery rejestrowane w salonie. Dalej twierdzisz, że to są dni? Co ciekawe, konsultanci zalecają migrację z heyah do tak taka bo rejestracja przebiega znacznie szybciej. Więc coś czuję, że poczekam do usranej śmierci. Oczywiście przy migracji karta- > abonament/MIX rejestracja odbywa się od ręki. Do BOK dodzwonisz się w trzy minuty tylko jeśli dzwonićsz kupić lub dokupić nową ofertę. Na odpowiedź mailową można czekać tygodniami.
    Ja często mam polewkę z Playa albo Plusa ale tam przynajmniej można sobie szybko pogadać z konsultantem. Naprawdę, myślałem że Niebieska linia Tepsy to był ichniejsza forma czyśćca na Ziemi. Zwracam honor!

  • 0

    20. ~pabloki  2016-07-05 21:27:27  host: user-5-173-11-98.play-internet.pl

    19 oby ich dane nie wyladowały na śmietniku. teraz gdy konsultanci mają większą śwaidomość( bez rej klient straci numer) idź zarejestruj ponownie ale ie mów że byeś. niedawno chcieli tym zatrzymać klienta ale też nie mają za to płacone(nawet za przeniesienie klienta na kartę z innej sieci nie mają płacone) więc im sie nie chce. to ściema że niby z heyah dłużej czekasz na rejestrację . ja czekam na odp mailowe do 48 godz- z reguły do 12 godz. dalej twierdze ze rejestracja jst szybko ,często od ręki bo to co cap w sklepie pisze to jest w systemie od razu. ja po prostu wiem jak działa tamten system.

  • 0

    21. ~Klient  2016-07-05 21:33:10  host: 188.146.68.61.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Jak tak mam w komorce moge dzwonic ale nie moga sie do mnie dodzwonic mówi ABONĘT NIE DOSTEPNY rozlacza sie przychodzi do mnie KTO TAM po drugiej stronie JUŻ JESTEM i jak próbuje sie drugi raz połaczyc jest to samo masakra jakas TELEPPOLIS zajmijcie sie tym. Region Chojnice. Musiałem kupic drugi nr w innej sieci

  • -1

    22.  2016-07-05 21:36:27

    Problem występował od 04/07/2016 od około g. 14. Telepolis.pl opublikował newsa o awarii 05/07/2016 o g. 16.08. W tym samym dniu o g. 18.30 otrzymałem sms'a o usunięciu awarii sieci (rozwiązaniu zgłoszenia technicznego) i problem ustąpił.
    Czyli publikacja wiadomości przez Telepolis.pl tuż przed usunięciem awarii czy też usunięcie awarii na skutek publikacji wiadomości na łamach Telepolis.pl...?
    Coś sporo tu ostatnio reklam T-Mobile ;) . Koniec końców sieć, która ma najniższy wskaźnik zaufania do marki, musi jakoś odzyskiwać "twarz" poprzez świadomą przemyślaną strategię działań informacyjnych na łamach min. portali branżowych ;).

  • -1

    23. ~ola  2016-07-05 22:38:52  host: ip-37-248-157-108.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    @20.~pabloki nie bierzesz kopii z pieczątką? aleś jeleń... to może dane na śmietnik pójdą. Mi taki "cwaniaczek" z pomarańczy w salonie partnerskim chciał numer wykręcić, dane do MNP numeru wyparowały... Pech chciał że miałem swoje papiery, numer sprawy i częściowo w systemie to było - bo jakoś te kwity musiał cwaniak wystawić. Termin minął, BOK zdziwiony... reklamacja/BOK//FB/UKE... w 3 dni załatwili sprawę i zadzwonili z przeprosinami :) Najlepsze iż salon w jakoś 3mc się zmył... oj musiało coś tam zgnić, np. jajko :)

  • 1

    24. ~pabloki  2016-07-05 22:59:42  host: user-5-173-11-98.play-internet.pl

    @23 ola chłopie ja mam abonament, co z tego że mpiter wziął potwierdzenie , ciekawe czy z pieczątką, jak mu nie zarejestrowali. pewnie konsultant nie zaakceptował wniosku. dane sa widoczne w sysytemie zaraz po zarejestrowaniu wymagają tylko akceptacji w salonie. to zależy jaki salon zamknęli bo jak tmobile to ostatnio likwidowali ostro.

  • 1

    25.  2016-07-05 23:56:30

    @20 Pabloki wszystkie kwitki mam, z pieczątką, z podpisem, ładnie pięknie. Dzwonię do BOK, łączę się godzinę i słyszę, że wnioski o rejestrację są PROCESOWANE i ZONK. Idę do salonu(firmowego), słyszę że nie nie można wprowadzić nowego wniosku bo poprzednie są procesowane i nie można ich wycofać- bo tak mają rejestracje, gdyby to był inny wniosek to i owszem, można anulować. Generalnie perypetie i coś czuję, że się skończy tak że oleje T-Debili, numery wyrzucę do kosza i kupię nowe. Trudno, wszystkich trzeba będzie obdzwonić, wizytówki zmienić...
    W Erze jestem od 2004, jak Heyah wchodziła, i były piekielne prefiksy 888, nigdy złego słowa nie mogłem powiedzieć, do czasu aż Erę wchłonęły germańce i teraz lecą same serdeczności, bo a to zasięg, a to policzyło coś za dużo, a to coś się włączyło samo z siebie, a to coś nie działa choć działało latami. Myślałem, że Playa trudno przebić po tym jak system połknął mój numer abonamentowy i wrzucił do puli wolnych, ale jak widać można i TO JAK!

  • 1

    26.  2016-07-06 00:26:06

    Niemiecka jakość VW :).

  • 0

    27.  2016-07-06 00:31:43

    #22. TonySter: znaczy, że usunęli awarię, bo żeśmy o tym napisali? No i jaka przemyślana strategia? Bo chyba celowo nie wywołali awarii ;)

  • 1

    28. ~Marek  2016-07-06 02:39:15  host: n23-02-11.opera-mini.net

    O tak długim oczekiwaniu na rejestrację prepaida nigdy nie słyszałem. Rejestrowałem numery w plus i play, to było 5 minut w punkcie sprzedaży.

  • 1

    29.  2016-07-06 10:37:05

    @28 Marek no ja wiem, że w 5 minut w Play i Plus ale w T-Mobile to jest jakość...

  • 0

    30. ~berg  2016-07-06 11:26:36  host: apn-46-169-238-88.dynamic.gprs.plus.pl

    jakość "najlepszej" sieci pokazuje po raz kolejny swoje prawdziwe oblicze

  • 0

    31. ~tyki  2016-07-06 11:41:14  host: user-94-254-227-33.play-internet.pl

    Potwierdzam rejestracja numeru w T-mobile i Orange oraz Heyah to porazka.W Orange mialem 10numerow do rejestracji.O to wymowka pracownika Orange w salonie-nie ma takiej mozliwosci na rejestracje.Pytam sie dlaczego?.Bo lepiej by Pan na abonament przeniosl lub na mixa i wtedy rejestracja bedzie szybsza.Jak widac zlewka na calego.Uzywam tych numerow bardzo intensywnie i doladowuje duzymi kwotami.Ja na to po co mi abonament i mix.To jak smycz i uwiazanie.Mam wrazenie,ze to dla Orange problem chca nalap ludzi na abonament i mixy.Co wiadomo Orange i Play maja bardzo duzo martwych kart.Sprawe zglosilem do odpowiedniej instytucji,ze operator nie wywiazuje sie z ustawy.Mam sporzadzona notatke ze spotkania i swiadka ktory potwierdzil.Moze telepolis sie skontaktuje z Rzecznikiem Orange i dowie sie jak jest z rejestracja kart prepaid.A na koniec bardzo fajniedalej Orange kseruje dowody

  • 0

    32.  2016-07-06 11:47:40

    31 - no śmieszne... Ty nie pisz jak doładowujesz, jak korzystasz... Ty wymagaj! Przed kim się usprawiedliwiasz, że dałeś się zbyć prze leniwego konsultanta, który jak nie zarobi na danej czynności to wszystko będzie gadał, żeby nie zrobić? A wystarczy zadzwonić ze skargą do operatora... Czy może jednak Ci go szkoda, ze o pracę tak ciężko? Rozśmieszacie mnie z tymi opisami co wam się przytrafiło. Naprawdę.

  • 0

    33.  2016-07-06 11:48:13

    I jeszcze to śmieszne - może Telepolis by za mnie sprawę załatwił...

  • 0

    34. ~  2016-07-06 12:44:21  host: 89-74-138-153.dynamic.chello.pl

    Awarie zdarzają się u każdego przecież, wiec dziwi nie to najeżdżanie. Pokażcie mi sieć gdzie nigdy nie było awarii...

  • 0

    35. ~Specjalista  2016-07-06 12:54:05  host: 188.146.130.103.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Tmobile to jedna wielka awaria. A teraz się dopiero zacznie, jak konsultanci znów uciekli na l4 po zmianach w prowizjach od 1 lipca ;-). Po prostu sieć przyszłości. Ukłon dla prezesa za kontynuowanie swojego stylu zarządzania wyniesionego z Netii. No ale podobno niedługo będzie można Ukraińców zatrudniać więc szansę na etat z pewnością znajdą w t-mobile.

  • 0

    36. ~pabloki  2016-07-06 13:05:00  host: user-5-173-11-98.play-internet.pl

    @mpiter w sklepie w który rejestrowałeś *** am ci wysłać zgłoszenie do helpdesk o odblokowanie wniosku( bo sie zablokował ten wniosek pewnie z powodu nie pełnej akceptacji przez tego co wprowadzał do systemu) lub o anulowanie celem umozliwienia klientowi ponownej rej. powinien wziąc od Cb kontakt i do 5 dni powinieneś mieć info co dalej. rejestracja nie trwa tyle czasu.

    31 bo cymbały w saloooonach oryndż są jedynie zainteresowane prowizją . nikt nie chce pracowac za darmo. ale wystarczy wybrać inny punkt lub zapowiedzieć złożenie skargi wcześniej pozyskując dane sprzedawcy. rejestracja w orange jest możliwa dal kart , trzeba naciskać. najlepiej napisz to na blogu orange z podaniem salonu.

    3 telepolis moze zwrócić sie do operatorów o dane ile numerów zarejestrowano i u tych gdzie są problemy zapytać czy wiedza że czytelnicy -klienci ich sieci mają problem z rejstracja w ich salonach przekazując informacje z portalu . po czym napisac z tego artykuł pt. ciężki żywot prepaidowca.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-166-66-57.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.