Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Niecierpliwi internauci

Niecierpliwi internauci

WitekT 30 Sierpnia 2004 16:58

0 0

Jak się okazuje, użytkownicy łącz szerokopasmowych oczekują dużej szybkości usług również w świecie realnym. Tak przynajmniej sugerują wyniki badań, jakie firma Cable & Wireless przeprowadziła na Brytyjczykach.

Użytkownicy przyzwyczajeni do sprawnie funkcjonujących usług sieciowych także w kontaktach bezpośrednich i telefonicznych oczekują błyskawicznej reakcji o każdej porze dnia i nocy. Są niecierpliwi, nie lubią czekać ani stać w kolejkach. Brak cierpliwości przejawiają zwłaszcza mężczyźni, którzy są gotowi zrezygnować z usługi, jeśli np. wiąże się ona z rozmową telefoniczną podczas której będą musieli czekać ponad 3 minuty.




Wśród najsilniej denerwujących czynników, Brytyjczycy wymienili automatyczne sekretarki, towarzyszącą przełączaniu rozmów muzykę, brak precyzyjnej informacji o długości okresu oczekiwania, a także podejmowanie przez obsługę grzecznościowych rozmów, nie związanych bezpośrednio z usługą oraz wolne połączenia internetowe.

Jak sugeruje Cable & Wireless, firmy usługowe muszą wypracować nowy model kontaktów z klientami, dopasowany do oczekiwań ery internetu. W przeciwnym razie nie pomoże wysoka jakość usług i wydatki na reklamę, bo klienci i tak uciekną po 180 sekundach.

Źródło tekstu: 4Press     

Dodaj do:
w sumie: 1
  • 0

    1. ~SirM  2004-08-30 18:09:00  host: 62.233.169.194

    Przyznaje racje. Moja osoba moze przynajmniej czesciowo potwierdzic tego newsa.. Nie lubie stania w kolejkach i tracenia czasu. Jesli musze stac w kolejce to po prostu rezygnuje.. dlatego tez bardzo lubie zakupy w internecie..

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-162-218-217.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.