Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości NGN dla biznesu w Netii

NGN dla biznesu w Netii

WitekT 23 Czerwca 2006 13:54

0 0

Netia wprowadza usługę z zakresu Sieci Następnej Generacji (ang. Next Generation Network) pod nazwą IntegralNet jako uzupełnienie i rozszerzenie oferty Netii dla klientów biznesowych.



IntegralNet to platforma łączności zapewniająca usługi zintegrowane znane do tej pory z nowoczesnych central abonenckich i z oddzielnie realizowanych aplikacji IT. Usługa ta została wdrożona z myślą o użytkownikach, którzy mają dostęp IP przez sieć dostępową Netii lub dowolnego innego operatora świadczącego usługi dostępu do Internetu.




W usłudze IntegralNet użytkownicy telefonów i nowi abonenci nie są przypisani do jednego miejsca geograficznego. Wykorzystując protokół IP oraz dostęp do Internetu, w każdym miejscu pracownik firmy może korzystać z zasobów IntegralNet. Terminale abonenckie (telefony IP) lub adaptery ab (IAD - bramki VOIP) są podłączane w wewnętrznej sieci LAN klienta. Ilość podłączonych terminali mających status użytkownika IntegralNet zależy od wykupionego pakietu zawierającego ilość numerów telefonicznych zgodnych z krajowym planem numeracyjnym.

Platforma IntegralNet oferuje szereg nowych funkcjonalności, ułatwiających zarządzanie własną częścią abonentów. Administrator wirtualnej centrali IntegralNet, czyli klient Netii, może w bardzo łatwy sposób modelować łączność w swojej firmie przez interfejs internetowy: nadawać nazwy abonentom, ograniczać wybieranie określonych numerów, aktywować nowe usługi dla numerów wewnętrznych, np. pocztę głosową. Poprzez przeglądarkę internetową można w prosty i szybki sposób korzystać z zasobów firmy (np. z systemowej książki telefonicznej). Messaging, czyli integracja poczty elektronicznej i wykorzystanie kontaktów z własnej książki adresowej pozwalają na pełny, niczym nieograniczony dostęp do informacji.

Oprócz szeregu funkcji użytkowo-administracyjnych jest też wiele korzyści, które pozwalają obniżyć koszty związane z łącznością w przedsiębiorstwie. Cały ruch telefoniczny zamykający się w ramach numerów wewnętrznych platformy IntegralNet jest wliczony w cenę abonamentu za usługę. Dotyczy to nie tylko jednego przedsiębiorstwa, ale również kilku współpracujących ze sobą kooperantów, tworzących na platformie IntegralNet grupę biznesową. Bardzo istotnym elementem jest również minimum inwestycji w infrastrukturę telekomunikacyjną w nowopowstałej siedzibie lub brak konieczności zakupu nowej centrali PABX w przypadku potrzeby wymiany istniejącej. Wszystkie koszty utrzymania i zarządzania centralami abonenckimi w przypadku zastosowania rozwiązania IntegralNet sprowadzają się do miesięcznego abonamentu.

Źródło tekstu: Netia     

Dodaj do:
w sumie: 0


Nikt jeszcze nie wyraził swojej opinii.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-204-185-160.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.