Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości NetSprint w portalu korporacyjnym Centertela

NetSprint w portalu korporacyjnym Centertela

WitekT 12 Kwietnia 2005 19:30

0 0

NetSprint.pl wdrożył w PTK Centertel oprogramowanie NetSprint Intranet. Aplikacja wykorzystywana jest do przeszukiwania zasobów wewnętrznego portalu korporacyjnego operatora.

Zastosowane rozwiązanie będzie stale rozwijane zgodnie z wymaganiami PTK Centertel.

Portal PTK Centertel jest jednym z najbardziej zaawansowanych serwisów korporacyjnych w kraju. Oparty o najnowsze rozwiązania technologiczne wspiera szereg istotnych procesów biznesowych w organizacji. Stanowi niezbędne narzędzie umożliwiające efektywną komunikację wewnętrzną, dzielenie się wiedzą oraz pracę grupową pracowników korporacji. Z portalu korzysta około 4 tys. użytkowników, którzy generują miesięcznie ponad 3,5 mln odsłon.




Wyszukiwanie stanowi jedną z najważniejszych funkcjonalności serwisu korporacyjnego. Z analizy funkcjonalności intranetów przeprowadzonej przez Nielsen Normal Group wynika, że poprawa mechanizmu wyszukującego może skrócić czas spędzony na szukaniu informacji o ponad 50%. PTK Centertel po przeprowadzeniu analizy dostępnych rozwiązań zdecydował się wykorzystać do tego celu NetSprint Intranet - wyszukiwarkę dostosowaną do potrzeb polskich organizacji.

Decyzja o wyborze nowego systemu wyszukującego i indeksującego informacje była poprzedzona analizą dostępnych rozwiązań na rynku. Pod rozwagę wzięte zostały systemy wielu dostawców zarówno polskich jak i zagranicznych, a także rozwiązania OpenSource oraz jako alternatywa stworzenie systemu przez nas. Ze względu na ograniczony czas i ewentualne koszty prowadzenia prac developerskich wygrała opcja zakupu gotowego rozwiązania. Równie ważnymi kryteriami było wspieranie przez wybrany produkt fleksji języka polskiego oraz możliwość dostosowania rozwiązania do specyficznych wymagań PTK Centertel. Produktem, który realizuje postawione przez nas wymagania jest Netsprint Intranet - mówi Tomasz Żelski Kierownik Sekcji Technologii Internetowych w PTK Centertel.

NetSprint Intranet umożliwia wygodne i szybkie przeszukiwanie serwisów korporacyjnych. Z punktu widzenia PTK Centertel ważną funkcjonalnością, która miała wpływ na podjęcie decyzji była możliwość indeksowania zróżnicowanych typów dokumentów (MS Office, PDF) z zastosowaniem analizy języka polskiego. Wyszukiwarka umożliwia tez automatyczne kategoryzowanie zasobów ułatwiając użytkownikowi dotarcie do informacji. Intuicyjny panel www umożliwia pełną kontrolę nad wszystkimi etapami pracy systemu. Co ważne wyszukiwarka może być również wykorzystywana do przeszukiwania zasobów serwisu www Klienta.

Źródło tekstu: NetSprint     

Dodaj do:
w sumie: 0


Nikt jeszcze nie wyraził swojej opinii.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-205-9-146.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Czy zmieniasz okresowo hasła?

Najpopularniejsze hasła w 2016 roku wg Keeper Security

 

Zobacz wynik | Opinie (0)

Archiwum Ankiet