Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Netia zapewnia komunikację dla europejskiego Contact Center Qatar Airways

Netia zapewnia komunikację dla europejskiego Contact Center Qatar Airways

LuiN 31 Maja 2013 14:44

2 4

Netia, na potrzeby zlokalizowanego we Wrocławiu, europejskiego centrum obsługi klientów linii lotniczych Qatar Airways, dostarczyła łącza dostępu do Internetu oraz międzynarodowe łącza telefoniczne, za pomocą których ulokowane w Polsce contact center obsługuje połączenia przychodzące na numery lokalne w 9 krajach Unii Europejskiej.

Przedmiotem umowy pomiędzy Netią z Qatar Airways są usługi dostępu do Internetu i telefoniczne międzynarodowej infolinii, polegającej na kierowaniu - za pośrednictwem międzynarodowego operatora - połączeń przychodzących z lokalnych numerów dostępowych (LNS - Local Number Service), uruchomionych w ośmiu krajach europejskich. Ruch z numerów lokalnych w tych krajach (i numerów lokalnych, obsługiwanych bezpośrednio przez Netię w Polsce) kierowany jest na łącza obsługiwane przez Netię.

Wszystkie połączenia z 8 krajów UE i Polski będą docelowo obsługiwane przez konsultantów zatrudnianych pw biurze we Wrocławiu. W pierwszej kolejności wrocławskiego Contact Center zajmie się obsługą klientów z Polski, Wielkiej Brytanii, Niemiec i Francji. Do końca 2013 roku konsultanci pracujący we Wrocławiu mają również obsługiwać klientów dzwoniących na lokalne numery infolinii Qatar Airways w Hiszpanii, Włoszech, Austrii i Belgii.




Rozwiązanie dostarczone przez Netię pozwala w tej chwili na jednoczesną pracę na ponad 150 stanowiskach CC, z możliwością dalszej, szybkiej rozbudowy. Obecnie linie lotnicze Qatar Airways obsługują połączenia ze 125 miast na całym świecie i wciąż rozbudowują siatkę połączeń.

Qatar Airways to niejedyny klient Netii z branży lotniczej. Grupa Netia obsługuje również m.in. PLL LOT oraz Polską Agencję Żeglugi Powietrznej.

Źródło tekstu: Netia     

Dodaj do:

Tagi: netia

w sumie: 8
  • 0

    1. ~wrc  2013-05-31 15:45:57  host: rogue3.ups.com

    2000 netto na reke za 8 h pracy na sluchawkach z jezykiem ang. 2500 zl gdy znasz niemiecki ... zarobki w tym centrum

  • 1

    2.  2013-05-31 15:56:06

    @1, nie bez powodu właśnie w Polsce ulokowali to centrum. :)

  • 0

    3. ~pixel  2013-05-31 16:40:45  host: 77-253-134-61.adsl.inetia.pl

    Ciekawe czy standard obsługi będzie podobny do call centre netii?

  • 0

    4. ~W4Ready  2013-05-31 16:43:57  host: 89-70-88-44.dynamic.chello.pl

    Netia powinna mieć nakaz obsługi wyłącznie biznesu/instytucji - tylko takich klientów szanują.

  • 0

    5. ~  2013-05-31 17:02:54  host: v54-14.opera-mini.net

    a jak zadzwoni klient który nie zna po polski

  • 0

    6. ~Takeszi  2013-05-31 19:15:41  host: 213-17-201-42.ip.netia.com.pl

    @5 Chyba nie myślisz, że zatrudniają tam ludzi nie znających języków obcych? I to w stopniu komunikatywnym, pewnie wymagają też jakieś papierki.

  • 0

    7. ~konsu netii  2013-05-31 19:25:21  host: 217.153.182.70

    do 1@ sprostowanie 1680 netto umowa o prace, konsultanci nie potrafia rozmawiac w jezykach obcych i kontakty sa przekazywane do innego call center :)

  • 0

    8. ~  2013-06-03 18:46:48  host: 78.30.115.187

    @4 żartujesz sobie, w ośrodku szkoleniowym w niedziele rano padło netiowskie łącze i do chwili obecnej nie działa.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-205-251-237.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.