DAJ CYNK

Netia z nowym logo

LuiN

Wydarzenia

31. marca Netia zaprezentowała swoje nowe logo i odświeżoną wizję marki. Misja operatora zamknięta została w haśle We deliver the world on-line.

31. marca Netia zaprezentowała swoje nowe logo i odświeżoną wizję marki. Misja operatora zamknięta została w haśle We deliver the world on-line.

Jak podaje biuro prasowe Netii, zakres dokonywanych zmian jest na tyle znaczący, że zasługuje na miano rebrainingu, czyli całkowitej zmiany filozofii oraz podejścia m.in. do tworzenia firmowych materiałów, ofert czy urządzeń dostępowych.

Do stworzenia nowej, "kropkowej" identyfikacji wizualnej Netia zaprosiła agencję White Cat Studio. Za kreację nowej platformy ATL odpowiada natomiast agencja Brasil, z którą Netia współpracuje już od dłuższego czasu.

Pierwsza odświeżona oferta Netii, opracowana zgodnie z nową koncepcją marki, zostanie zaprezentowana 12. kwietnia. Nim to nastąpi, poniżej ząłączamy informację co tak właściwie oznaczać ma nowe logo Netii.

Nowe Corporate Identity Netii powstało w myśl zasady 'total brandingu', która zakłada oddziaływanie na klienta nie jednym, stałym logiem, ale całą identyfikacją wizualną. Składają się na nią proste, ale jednocześnie bardzo pomysłowe w swojej formie kolorowe kropki, które symbolizują cząsteczki - lub inaczej ‘geny’ - Internetu. Cząsteczki te układają się w tysiące kombinacji, znaków i tworów, współistniejących ze światem realnym, który reprezentowany jest przez równie prostą typografię słowa 'NETIA'. Dzięki temu zabiegowi nie istnieje jedno, stałe logo Netii - tak samo jak nie istnieje jeden, stały obraz Internetu. - mówi Michał Dolny, dyrektor marketingu Netii.





Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Netia, wł