Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Netia wycenia swoje marki

Netia wycenia swoje marki

WitekT 17 Grudnia 2011 16:20

0 0
Netia wyceniła posiadane przez siebie marki na 311 mln zł. Przeniosła je do nowej spółki, która zajmie się zarządzaniem nimi - Netia Brand Management - której telekom będzie wyłącznym właścicielem.

W portfolio nowej spółki znają się marki takie, jak Netia, Internetia, Netia Spot, Telewizja Osobista oraz kilka mniej znanych - wynika z informacji TELEPOLIS.PL. Proces dotyczy marek dotychczas posiadanych przez Netię, a nie dopiero nabytych - takich, jak m.in. Crowley i Dialog.

Kapitalizacja giełdowa Netii wynosi w tej chwili trochę ponad 2 mld zł.


Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:
w sumie: 11
  • 0

    1. ~  2011-12-17 17:04:41  host: 87-205-53-165.adsl.inetia.pl

    Netia to zrobiła głupotę, jak skasowała Polbox, ale może jeszcze kiedyś do niej wróci...

  • 0

    2. ~nom  2011-12-18 01:02:42  host: p5485B394.dip.t-dialin.net

    Pierwszy raz słyszę o spółce nazwowej w Polsce. Czy to jest jakiś zabieg podatkowy, czy zarząd firmy lub managerowie chcą uwłaszczać się na kolejnych stołkach?

  • 0

    3. ~Panzer  2011-12-18 01:15:49  host: 83-238-209-224.ip.netia.com.pl

    Pewnie będzie to typowy "wehikuł" do wyprowadzania zysków ze spółek matek i córek pod pozorem "sprzedaży" marki, rebrandingu i tym podobnych głupot,które uprawiał niedawno France Telecom z TP, Ideą i Orange. Kupią np jakąś rentowną sieć i potem skasują okrągłą sumkę za żałosne logo i nazwę którejś z tych marek.

  • 0

    4. ~duduś  2011-12-18 08:53:05  host: 188.146.223.124.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @panzer Netia to polska firma i praktycznie zawsze kupuje spóki w całości więc nie musi robić takich sztuczek jak FT/Orange czy DT/T-Mobile.

  • 0

    5. ~  2011-12-18 09:02:22  host: z19-06.opera-mini.net

    @4 - Jesteś naprawdę głęboko przekonany że Netia to polska spółka? Współczuję związanego z tym "faktem" dobrego samopoczucia!

  • 0

    6. ~  2011-12-18 09:44:42  host: z32-01.opera-mini.net

    Netia - polska firma? Od kiedy? :-D PS. Ciekawe, jak głęboko tkwi w tym przekonaniu...

  • 0

    7. ~  2011-12-18 10:08:43  host: 213-238-107-230.adsl.inetia.pl

    @4 - weź nie żartuj i sprawdź sobie nie tylko historię tej spółki, ale chociaż jej aktualny akcjonariat, kto toto kontroluje... Dla mnie też taka spół jest równoznaczna z porządkami przed sprzedażą, bo już przecież się im właśnie kasa ze sprzedaży P4 (Play) skończyła po ostatnim zakupie + zadłużenie.

  • 0

    8. ~bison  2011-12-18 18:39:35  host: 77-254-47-31.adsl.inetia.pl

    netia to polsko- norweska firma

  • 0

    9. ~ole  2011-12-19 19:07:16  host: 87-207-225-188.dynamic.chello.pl

    do 5 i 6 - w sumie to @4 napisał być może prawdę. Wg danych z ostatniego NWZ 30% udziałów mają fundusze amerykańskie ok 3,5% bank norweski ok 15% Polskie Fundusze Emerytalne a reszta nie była zarejestrowana więc są to pewnie akcjonariusze mający akcję poprzez GPW - w większości pewnie Polacy

  • 0

    10. ~ole  2011-12-19 19:07:50  host: 87-207-225-188.dynamic.chello.pl

    admin wykasowałeś mój post, a to przecież była prawda

  • 0

    11. ~  2011-12-20 18:51:31  host: 89-72-234-152.dynamic.chello.pl

    ładne kwoty, ciekawe na ile realne. Biorąc pod uwagę małą atrakcyjność Telewizji Osobistej w porównaniu z większym konkurentem czyli FunPackiem HD to nie wiem czy te marki są na pewno tyle warte ...

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-225-57-120.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.