Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Netia wybrała Tytana

Netia wybrała Tytana

sirmark 13 Października 2004 23:49

0 0

Comarch podpisał z Netią umowę na wdrożenie swojego systemu dla operatorów telekomunikacyjnych TYTAN InterPartner Billing. Nowy system informatyczny usprawni w Netii rozliczanie między operatorami współpracującymi w dostarczaniu usług dla klientów indywidualnych i biznesowych. Jest to pierwsze w Polsce wdrożenie systemu. Wartość dostarczanych przez Comarch licencji i usług wynosi ponad 1 mln zł.

W posiadającej ponad 400 tys. abonentów Netii, system TYTAN InterPartner Billing będzie wspierał proces rozliczania ruchu międzyoperatorskiego pomiędzy spółkami Grupy Netia oraz operatorami, z którymi Netia zawarła umowy dotyczące rozliczeń międzyoperatorskich. Elastyczność i funkcjonalność wdrażanego systemu pozwoli na budowę atrakcyjnej oferty marketingowej oraz na wykreowanie produktów kierowanych bezpośrednio do abonentów sieci innych Operatorów Telekomunikacyjnych.




System TYTAN InterPartner Billing do tej pory został wybrany między innymi przez operatorów telekomunikacyjnych we Francji, i na Litwie. W tym roku TYTAN InterPartner Billing został wyróżniony przez prestiżowe amerykańskie pismo Billing World 2004 and OSS Today Magazine w kategorii "Najlepszy nowy produkt", natomiast na targach Billing Systems w Londynie uzyskał drugie miejsce w konkursie na najlepszy nowy produkt.

Źródło tekstu: Comarch     

Dodaj do:
w sumie: 0


Nikt jeszcze nie wyraził swojej opinii.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-205-111-118.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.