Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Netia: Wirtualny tłumacz języka migowego

Netia: Wirtualny tłumacz języka migowego

LuiN 6 Czerwca 2013 09:42

8 1

Netia, w trosce o komfort i profesjonalną obsługę osób niesłyszących, uruchomiła w swoim warszawskim biurze obsługi klienta nową usługę - wirtualnego tłumacza języka migowego.

Netia, jako jedyny operator telekomunikacyjny w Polsce, posiada w swoim portfolio usługę wirtualnego tłumacza języka migowego. To innowacyjne rozwiązanie, które umożliwia firmom i instytucjom komfortową i profesjonalną obsługę osób niesłyszących, jednocześnie spełniając wymogi "Ustawy o języku migowym i innych środkach komunikowania się".

Jedną z pierwszych w Polsce instytucji z sektora administracji publicznej, która zdecydowała się na wprowadzenie rozwiązania Netii, jest Urząd Miasta Opole. Zainstalowana tam usługa wirtualnego tłumacza języka migowego, przy użyciu prostego w obsłudze systemu, pozwala na stworzenie równych szans dla osób niesłyszących i słabosłyszących w instytucjach publicznych.




Wirtualny tłumacz języka migowego Netii obejmuje tłumaczenia obu języków migowych funkcjonujących w Polsce. Sposób jego funkcjonowania jest prosty - niedosłyszący interesant, który przychodzi do instytucji, przez wyraźne oznaczenia graficzne kierowany jest do miejsca, gdzie znajduje się tłumacz on-line. Tam zostaje połączony z profesjonalnym tłumaczem języka migowego, który rozpoznaje sprawę, z jaką interesant przychodzi do urzędu. Tłumacz zawiadamia osobę wyznaczoną do obsługi, która ma kompetencje do rozwiązania problemu.

Źródło tekstu: Netia     

Dodaj do:

Tagi: netia

w sumie: 3
  • 1

    1. ~  2013-06-06 10:01:38  host: 81-219-87-173.adsl.inetia.pl

    Jako klient Netii mam wrażenie, że jej konsultanci są głusi, lub mają inną niesprawność, bo to co odstawiają przechodzi ludzkie pojęcie...

  • 0

    2. ~W4Ready  2013-06-06 10:16:53  host: 89-70-90-204.dynamic.chello.pl

    Zapewne obsługa niesłyszących/niedosłyszących w firmie N wygląda tak: Przychodzi niesłyszący klient do salonu Netia i "mówi" w języku migowym "Złodzieje, zawyżacie faktury i zaniżacie prędkość łącza! Chcę rozwiązać umowę". Konsultant Netii na swoim monitorze widzi natomiast "Jestem bardzo zadowolony z usług i chciałbym przedłużyć umowę"...

  • 0

    3. ~123  2013-06-06 11:36:26  host: proxy0.netia.pl

    http://biznes.netia.pl/tlumacz

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-90-92-204.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.