DAJ CYNK

Netia: Wirtualny tłumacz języka migowego

LuiN

Taryfy, promocje, usługi

Netia, w trosce o komfort i profesjonalną obsługę osób niesłyszących, uruchomiła w swoim warszawskim biurze obsługi klienta nową usługę - wirtualnego tłumacza języka migowego.

Netia, w trosce o komfort i profesjonalną obsługę osób niesłyszących, uruchomiła w swoim warszawskim biurze obsługi klienta nową usługę - wirtualnego tłumacza języka migowego.

Netia, jako jedyny operator telekomunikacyjny w Polsce, posiada w swoim portfolio usługę wirtualnego tłumacza języka migowego. To innowacyjne rozwiązanie, które umożliwia firmom i instytucjom komfortową i profesjonalną obsługę osób niesłyszących, jednocześnie spełniając wymogi "Ustawy o języku migowym i innych środkach komunikowania się".

Jedną z pierwszych w Polsce instytucji z sektora administracji publicznej, która zdecydowała się na wprowadzenie rozwiązania Netii, jest Urząd Miasta Opole. Zainstalowana tam usługa wirtualnego tłumacza języka migowego, przy użyciu prostego w obsłudze systemu, pozwala na stworzenie równych szans dla osób niesłyszących i słabosłyszących w instytucjach publicznych.

Wirtualny tłumacz języka migowego Netii obejmuje tłumaczenia obu języków migowych funkcjonujących w Polsce. Sposób jego funkcjonowania jest prosty - niedosłyszący interesant, który przychodzi do instytucji, przez wyraźne oznaczenia graficzne kierowany jest do miejsca, gdzie znajduje się tłumacz on-line. Tam zostaje połączony z profesjonalnym tłumaczem języka migowego, który rozpoznaje sprawę, z jaką interesant przychodzi do urzędu. Tłumacz zawiadamia osobę wyznaczoną do obsługi, która ma kompetencje do rozwiązania problemu.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Netia

Tagi: netia