DAJ CYNK

Netia wchodzi mocniej w mobile dzięki współpracy z P4

WitekT

Wydarzenia

Netia zawarła w P4 nową umowę o współpracy, dzięki której spółki z Grupy Netia będą świadczyć swoim klientom szerszy zakres usług mobilnych i pakietów. Część nowych usług jest już wprowadzana do oferty.

Netia zawarła w P4 nową umowę o współpracy, dzięki której spółki z Grupy Netia będą świadczyć swoim klientom szerszy zakres usług mobilnych i pakietów. Część nowych usług jest już wprowadzana do oferty.

Zakończenie wielomiesięcznych negocjacji z dwoma dotychczasowymi partnerami (Polkomtel, P4) i wybór P4 oznacza, że docelowo Grupa Netia będzie mieć jednego, strategicznego partnera w zakresie rozwiązań mobilnych i konwergentnych, które mają być uzupełnieniem oferty stacjonarnych rozwiązań on-line Grupy Netia.

Netię i P4 łączy bardzo dużo nie tylko ze względów historycznych. Negocjacje, które prowadziliśmy z dwoma podmiotami pokazały wyraźnie, że operator sieci Play jest dla nas najatrakcyjniejszym partnerem. P4 oferuje zdecydowanie najbardziej atrakcyjne ceny, proste a jednocześnie elastyczne zasady rozliczeń oraz paletę usług dodatkowych, która sprawia, że w przyszłości Grupa Netia będzie mogła z powodzeniem oferować atrakcyjne, innowacyjne usługi mobilne, zarówno klientom indywidualnym, jak i firmom - powiedział Adam Sawicki, prezes Netii.

Część nowych produktów już od pewnego czasu jest z powodzeniem sprzedawana w ramach testów komercyjnych obecnym klientom i już niebawem (na początku II kwartału) znajdzie się w standardowej ofercie Grupy Netia dla nowych Abonentów. Pierwsza z nich to - dostępna w ramach akcji utrzymaniowych abonentów samodzielnej usługi telefonii stacjonarnej WLR - usługa Telefon Domowy (odpowiednik usługi Play Formuła Stacjonarna). W Netii ceny tej usługi, dostarczanej ze telefonem, zaczynają się od 19,90 zł. Kolejna oferta to atrakcyjne cenowo (od 9,90 zł miesięcznie) mobilne taryfy głosowe SIM Only. Dzięki nowej umowie z P4 Netia wzbogaci też swoją ofertę szybkiego dostępu do internetu o taryfy LTE.

Wielu klientów nie chce zupełnie rezygnować z telefonu stacjonarnego, ale też nie chce kupować taryf z nielimitowanymi połączeniami głosowymi, gdyż niewiele rozmawia. Nasze nowe oferty będą odpowiedzią przede wszystkim na te potrzeby abonentów. Spodziewamy się ich pozytywnego efektu w postaci wyższej lojalności naszych klientów - powiedział Adam Sawicki.

Na przełomie III i IV kwartału Netia zaprezentuje również gamę rozwiązań konwergentnych i rozwiązań pakietowych, łączących różnego typu usługi dostępowe, data center i usługi w chmurze dla firm różniej wielkości, a także pakiety nowe taryfy mobilnego dostępu do internetu.

Nie wiem, czy chcę być Playem rynku stacjonarnego, ale jest to bliskie mojemu sposobowi zarządzania - dodał Sawicki.

Grupa Netia na koniec 2014 roku świadczyła łączenie 46 tys. usług mobilnych w tym blisko 20 tys. usług mobilnych (głównie na bazie sieci P4) i nieco ponad 26 tys. usług głosowych (przede wszystkim na bazie sieci Polkomtelu). W ciągu kilku najbliższych miesięcy, wraz z wygasaniem umowy pomiędzy Telefonią Dialog Grupa Netia a Polkomtelem, wszystkie usługi mobilne zostaną przeniesione do sieci P4.

Historycznie jesteśmy dużym klientem Netii, szczególnie jeżeli chodzi o kwestie transmisji. Netia jest jednym z najbardziej zaawansowanych MVNO w naszej sieci. Ma np. własny CRM i billing - powiedział Jacek Niewęgłowski, członek zarządu P4 odpowiedzialny za strategię.

Netia rozlicza się z P4 za każdą minutę, wiadomość i MB transmisji. W pierwszej fazie nie będzie oferty z dotowanym telefonem, ale prezes Netii nie wyklucza wprowadzenia takiego rozwiązania w przyszłości.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Netia, wł