Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Netia: sprzęt transmisyjny trafi do P4

Netia: sprzęt transmisyjny trafi do P4

sirmark 24 Lipca 2009 20:23

0 0

24. lipca Netia podpisała umowę ze spółką P4, na podstawie której w ciągu najbliższego roku odsprzeda sprzęt transmisyjny wykorzystywany dotąd do świadczenia usług transmisji danych właśnie na rzecz tej firmy. Z tytułu sprzedaży tych aktywów Netia otrzyma ponad 65 mln złotych.

P4 nabędzie sprzęt w trzech transzach:
1 sierpnia 2009 r. o wartości blisko 23 mln zł,
1 stycznia 2010 r. o wartości ponad 21 mln zł,
1 lipca 2010 r. o wartości ponad 21 mln zł.
O wstępnym porozumieniu w tej sprawie spółka informowała w marcu, kiedy to podpisano list intencyjny.




Jednocześnie Netia podpisała z P4 aneks do umowy dot. świadczenia usług transmisji danych. Zmiany, które wprowadza aneks są konsekwencją umowy sprzedaży sprzętu transmisyjnego. Spółki uzgodniły, że umowa ta jest zawarta na czas nieokreślony i wygaśnie w chwili zakończenia wypowiedzenia ostatniego z łączy, na których Netia świadczy usługi transmisyjne dla P4. Minimalny okres wypowiedzenia dla wszystkich usług transmisyjnych dla P4 został wydłużony z 12 do 24 miesięcy.

Źródło tekstu: Netia     

Dodaj do:
w sumie: 25
  • 0

    6. ~kwistas  2009-07-24 21:32:26  host: w3cache-5.wignet.pl

    Współpraca między Netią i Play to chyba nic szczególnego, w końcu powstawały od tego samego inwestora, nazwa robocza z początku była Netia Mobile. Czy to coś poprawi? Inwestycji na ten rok P4 nie zapowiada sporo, rozszerzenie zasięgu to max do 5% ma zamiar jeszcze objać jak i w UMTS tak i w EGSM.

  • 0

    7. ~grek  2009-07-24 21:39:29  host: ppp-94-68-4-168.home.otenet.gr

    p4 uniezależni sie od netii. P4 potrzebuje swojego szkieletu na radioliniach. Gdyby netie kupiła era, mogłaby play'a odciac od sieci w rewanzu za podkupiona kiedys siec sprzedaży

  • 0

    8. ~  2009-07-24 22:41:21  host: 80.51.91.245

    bla bla bla... widać, że mamy sezon ogórkowy.

  • 0

    9. ~despera  2009-07-24 23:45:00  host: 2.202.116.195.easy-com.pl

    7 - PLAY ma radiolinie tylko do "kanału" siostry Netii i po jej szkielecie śmiga - obie dywidendę mamusi wypłacają/będą wypłacać :D

  • 0

    10. ~pabloki  2009-07-25 04:41:40  host: user-89-108-228-224.mobile.playmobile.pl

    ja widze to tak: p4 kupuje nadajniki od netii za ktore jej cos tam placi. to sa te same nadfajniki ktorych uzywa play tylko oficjalnie teraz stana sie wlasnoscia p4 bo teraz sa wlasnoscia netii.

  • 0

    11. ~pabloki  2009-07-25 04:45:07  host: user-89-108-228-224.mobile.playmobile.pl

    a co do transmisji to play off line dziala coraz gorzej nawet o tej porze.siec 3g chyba siada bo nawet gorsza jakosc glosu jest . o gsm play nie bede sie wyhpowiadal bo to wogole chyba jakies lacza techniczne sa gdyz tak niskiej jakosci jeszcze nie spotkalem

  • 0

    12. ~Travis  2009-07-25 11:19:50  host: pc4-130.digicom.net.pl

    pabloki, w moim mieście Play Online działa w porządku, jakość rozmów w sieci 3g jak i gsm też jest ok.

  • 0

    13. ~despera  2009-07-25 11:38:15  host: 2.202.116.195.easy-com.pl

    12 - zaczekaj jak w tym mieście gdzie masz 1-2 node będzie więcej użytkowników...

  • 0

    14. ~Darox  2009-07-25 13:10:14  host: ip-89-174-120-2.multimo.pl

    Jestem u kolegi w Zgierzu i od 13:00 Era zniknęła z widma częstotliwości. Jego telefon pokazuje tylko telefony alarmowe

  • 0

    15. ~matt  2009-07-25 15:13:19  host: nat.abaks.pl

    Co nam to daje ? Klientom PLAY? Powie mi ktoś?:)

  • 0

    16. ~  2009-07-25 16:40:57  host: inet20909nc-1.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    " "Check your account balance. HSDPA Coverage Log in to My3 "Mobile Broadband has never been more accessible with over 91% HSDPA Coverage...Our super fast high speed network" "..ciekawe kiedy u nas bedzie podobny poziom jak w uk w sieci 3,która i tak przejmie play za pare lat i ten fioletowy "blob"(przybierajacy w reklamach tv i pakierowych różne formy dla abo/pf/pol zamieni sie w jedną zgrabną trójkę(3) ).jak juz nie beda inwestowali tak ostro w 3g niech chociaz nie ustają w budowaniu gsm 900..jak obejmą kolo90%populacji zasiegiem gsm i kolo75% 3g inwestycje staną i wtedy pojawi sie 3

  • 0

    17.  2009-07-25 20:05:02

    Dokładnie kupno Playa przez 3 jest nieuniknione, z resztą popieram tą propozycje, to jedna z najlepszych sieci na świecie. Po przejęciu 3 POL dostanie porządnego kopa i będą rozbudowywać sieć na potęgę tak jak jest np. w UK.

  • 0

    18.  2009-07-25 20:13:21

    http://www.tre.it/public/home.php zobaczcie na tej stronie na logo 3 jest po prostu zajebiste.

  • 0

    19.  2009-07-26 14:33:12

    17: ty chyba sam w to ie wierzysz co piszesz?! Skąd wam się w głowach biorą domysły na temat sprzedaż PLAY...opanujcie się prorocy bo śmiać mi się chce z tych waszych stwierdzeń.Czy ty byś sprzedał swoją firmę gdyby miała tendencję wzrostową?

  • 0

    20. ~mirekb  2009-07-26 16:52:07  host: apn-77-115-60-220.dynamic.gprs.plus.pl

    Apropos zasiegu.w podanej lokalizacji play caly czas mi odpisuje ze nie mam u siebie zasiegu p4, jednak co innego na billingu:Opis min./kB/szt. Konto Transmisja danych strefa Play 60 kB Połączenie bezpłatne Przes. danych 90 kB Połączenie bezpłatne Przes. danych 260 kB Połączenie bezpłatne Transmisja danych strefa Play 550 kB Połączenie bezpłatne Przes. danych 380 kB 0,36 PLN .inna ciekawostka.mam samsunga u800 juz kolejnego i bez simlocka zdjetego przez play i na simie plusa czy ery nie da rady aby poszla opera mini(musze scianac i od razu odpalic za kazdym razem ale tylko do testów,pyta o apn de facto i nie znajduje dobrego.sprytnie play)zas na simie play odpala sie bez niczego..czy ktos ma podobnie na innyc np motorola,se,nokia??wezme lapka i sprawdze edge niebawem.play

  • 0

    21. ~józ  2009-07-26 17:36:38  host: inet20909nb-2.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    despera: Netia i P4 nie maja już wspólnych akcjonariuszy. Novator sprzedał swoje udziały chyba w marcu. Pabloki: z artukułu wynika że nie chodzi o BTSy tylko o sieć transmisyjną, czyli instalacje zasilajace BTSy w transmisję.

  • 0

    22. ~  2009-07-27 01:45:58  host: p08-01.opera-mini.net

    19 piszemy tutaj o przyszłości Play, Sprzedaż będzie, czy za 2 lata czy za 5 lat, sieć nie ma bezpiecznego źródła kasy, żeby osiągnąć jako taki sukces w Play musi być 5-7 mln klientów. Czas pokaże, ale Play życzę jak najlepiej, oby była tak jak 3 w uk.

  • 0

    23. ~Alek  2009-07-27 10:42:33  host: 77-252-103-186.ip.netia.com.pl

    krzysiaq: Jeżeli bym zajmował się rozkręcaniem interesów (tzw. startupami) -- to jedyny moment na sprzedaż, to tendencja wzrostowa. Pytanie, czy Play to właśnie startup do napompowania i sprzedaży?

  • 0

    24. ~Alek  2009-07-27 10:46:17  host: 77-252-103-186.ip.netia.com.pl

    @22: Masz rację. Play zostanie sprzedany. Za 2 lata. Albo za 5. Albo za 55. Albo za 321... No, albo coś pomiędzy. Albo trochę później... Skąd Ty masz te wyliczenia o 5-7 mln klientów? I dlaczego zakładasz, że Play nie jest w stanie osiągnąć tej liczby? Albo -- dlaczego inni zakładają, ze osiągnie? Bardzo jestem ciekaw, może po prostu te komentarze piszą członkowie rady nadzorczej Play, to i wiedzą co i jak...

  • 0

    25. ~klimass  2009-07-28 22:14:41  host: 7-mi2-4.acn.waw.pl

    @22 - jak powiedzial obecny szefo Playa, na razie sprzedazy nie bedzie. A ja mysle, ze pewnie nie bedzie jej w ogole. Chociaz jest taka szansa, to jednak sa to plotki rozpowiadane przez innych OPow, zeby ludzie do Play nie szli. Orange przeciez mowil, ze przymierza sie do kupna Playa. Tylko chyba nie pomysleli, ze aby kupic, ktos musi zaoferowac sprzedaz :D. Swoja droga dzieki tej wypowiedzi rzecznika Orange zrozumialem, dlaczego Orange ma tak drogie i beznadziejne oferty, o telefonach juz nie mowiac. Po prostu oszczedzaja na kupno Playa :)

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-162-107-122.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.