Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Netia połączy oddziały ARR

Netia połączy oddziały ARR

WitekT 9 Lutego 2013 11:14

0 2

Przez najbliższe trzy lata Netia zapewni łączność pomiędzy Agencją Rynku Rolnego a jej szesnastoma regionalnymi oddziałami. Wartość kontraktu to 850 tys. zł.

W zakres świadczonych usług wchodzi również dostarczanie szerokopasmowego dostępu do internetu oraz kolokacja urządzeń klienta z uwzględnieniem szczególnych norm zarządzania bezpieczeństwem informacji. W ramach umowy siedziba Agencji uzyska bieżący dostęp do danych przetwarzanych w wydzielonej lokalizacji (Data Center) Netii za pośrednictwem dwóch niezależnych, dedykowanych łączy transmisji IP.




Agencja Rynku Rolnego wybrała ofertę Netii w przetargu publicznym, jako najkorzystniejszą spośród czterech zgłoszonych propozycji. Do przetargu, oprócz Netii, stanęły trzy firmy: Telekomunikacja Polska, Exatel oraz GTS Poland, który był dotychczasowym dostawcą usług.

Źródło tekstu: Netia     

Dodaj do:

Tagi: netia

w sumie: 10
  • 0

    1.  2013-02-09 12:45:13

    też będą łączą "do biliarda Mb/s" czy coś stabilniejszego?

  • 0

    2. ~  2013-02-09 12:56:38  host: 77-253-134-198.adsl.inetia.pl

    No to się rolnicy wkurzą jak doświadczą "profesjonalizmu" Netii.

  • 0

    3. ~czibo  2013-02-09 13:02:14  host: host13-180.tvk.torun.pl

    Nieźle się ARR wkopała. Netia to najgorsza jakość obsługi klienta. Jakkolwiek, kiedykolwiek.

  • 0

    4. ~miki  2013-02-09 14:13:49  host: 178-36-187-168.adsl.inetia.pl

    Do 3: bzdury piszesz takie, że aż zęby bolą.

  • 0

    5. ~majki  2013-02-09 15:03:39  host: public-gprs574048.centertel.pl

    cało moja firma była kiedys w TPSA, myslałem ze przechodzac do Netii bedzie dużo lepiej. wszystko jest pieknie do pierwszej awarii, pojawia się tzw spychologia, nikt niczego nie wie, nikt nic nie umie zalatwic, awarie potrafia trwac po 2 tygodnie, wróciłem do TPSA i moge smiało stwierdzic ze na chwile obecna to najlepsza firma jaka jest w Polsce.

  • 0

    6. ~req  2013-02-09 17:52:00  host: 109241020059.bydgoszcz.vectranet.pl

    Outsourcing ma swoje granice, netia z nim przesadziła stąd tą fatalna jakość obsługi klienta.

  • 0

    7. ~  2013-02-09 19:16:48  host: 213-146-32-204.ip.netia.com.pl

    @4 - bzdury to ty piszesz/ Netia to porażka na całej linii czego mam nieszczęście doświadczać jako ich klient...

  • 0

    8. ~...  2013-02-09 20:07:15  host: 87-205-233-163.adsl.inetia.pl

    Ja tam nie narzekam, poza BOK - ten jest autentycznie skandaliczny i to raczej nie z winy pracownków, a organizacji.

  • 0

    9. ~  2013-02-10 13:49:35  host: v29-01.opera-mini.net

    jezeli ktos porównuje jakość obsługi klienta indywidualnego do obsługi kluczowych klientów jest... dziwny.

  • 0

    10. ~ask  2013-02-10 21:49:14  host: public-gprs434358.centertel.pl

    Nie zmienia to faktu ze BOK w Netii to poplatanie z pomieszaniem. W TPSA jest duzo duzo lepiej, jeżeli chodzi o biznes.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-166-203-76.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.