Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Netia pokazuje swoje callcenter

Netia pokazuje swoje callcenter

WitekT 28 Listopada 2012 09:20

0 0
Na blogu Netii pojawił się kolejny film, w którym firma prezentuje się "od kuchni". Tym razem pokazano działanie telecentrum w Legnicy i podwrocławskiej Ślęzy.

Obie te lokalizacje przejęliśmy wraz z Telefonią Dialog, (…) po pewnych zmianach organizacyjnych i powiększeniu zespółów, przekazaliśmy tam znaczną część obsługi Klientów Netii - napisał na blogu Karol Wieczorek.

Zobacz: inne filmy z kategorii Wydarzenia




Źródło tekstu: blog.netia.pl, wł     

Dodaj do:
w sumie: 30
  • 2

    11. ~...  2012-11-28 11:50:36  host: 77-253-3-100.adsl.inetia.pl

    Wygląda jak obóz pracy w Chinach.

  • 0

    12. ~zenek  2012-11-28 11:53:16  host: 77-253-223-23.ip.netia.com.pl

    Prywatnie jestem z tą firmą od około 6 lat, w firmie do czynienia z nimi mam od około 4 lat. Nic mi nigdy nie skłamali, niczego nie spartaczyli a obsługa zawsze była na wysokim poziomie. Jedynie zmiana danych adresowych nie może jakoś do nich dotrzeć (to tak żeby nie było za słodko). Widać zależy jak się komu trafi :)

  • 3

    13. ~  2012-11-28 12:12:10  host: v41-05.opera-mini.net

    12. Zenek, czy jak Ci tam, weź nie drażnij ludzi...

  • 1

    14.  2012-11-28 12:13:33

    Jako zawiedziony klient powiem krótko. Unikać Netii. Co do BOK - nigdy nie wierzyć, zawsze dzwonić drugi raz, żeby konsultant sprawdził, czy jego kolega, z którym wcześniej rozmawialiśmy zrobił to co miał zrobić. Zresztą nawet ten BOK im potrafi nie działać, w którąś sobotę (chyba dwa tygodnie temu) mieli jakieś prace i przez pół dnia zgłoszenia (o kolejnej awarii...) nie dało się zrobić. Kiedy prace się skończą - oczywiście nikt nie wiedział. Czasem mam wrażenie, że tam te same boty co w Play pracują...

  • 1

    17. ~  2012-11-28 13:13:16  host: 89-70-103-16.dynamic.chello.pl

    @16: Kroplówka nie zastąpi posiłku, ale sonda nosowo-żołądkowa już tak ;)

  • 1

    18. ~  2012-11-28 13:46:31  host: ip-37-209-133-128.free.aero2.net.pl

    Konsultanci Netii są źle opłacani. A jaka płaca taka praca...

  • 1

    19.  2012-11-28 15:59:30

    Montaż filmiku to masakra... :/ Reszta? Jak to na call center... ;)

  • 1

    20. ~ehhh  2012-11-28 17:27:29  host: 5-145-196-109.itvmedia.pl

    Ehh i co z tego jak płacą 5zł brutto/h + prowizję. A co do wyglądu wyglada lepiej niz na tasmowej

  • 1

    21. ~jakub  2012-11-28 18:22:13  host: host199-187.kaskada.net

    proszę pokażcie HOLICON na Starołęce w Poznaniu. Lato +30 na dworze w środku szklarnia ale okna pozamykane. codziennie walka o klawiatury etc :P zmuszanie ludzi do brania wyjętych z tyłka godzin i tak mogę wam wymieniać :)

  • -1

    22.  2012-11-28 21:32:42

    ale poroabane wideo tandetna muzyka w tle wszystko xle słychać

  • 1

    23. ~robertnik  2012-11-29 00:46:10  host: 213-238-111-116.adsl.inetia.pl

    Film zmontowany tfuuu poukładany przez jakieś dziecko z gimnazjum w Movie Maker. Wstyd. Dzwoniono do mnie z Neti w piątek z ofertą przedłużenia umowy. Miałem dostać prestiżowy internet z TV i Wieczory i wekendy dla telefonu. Powiedziałem że chętnie, ale proszę o przesłanie umowy. Podczas rozmowy nie było problemu. Dzwoniąc w poniedziałek z zapytaniem czego nie dostałem umowy okazało sie że nie było takiej opcji nigdzie zaznaczonej. Pani obiecała że wyślą na maila. Po paru godzinach oczekiwania na maila skorzystałem z czatu. Okazało sie że wysyłka umowy jest zaznaczona, ale pocztą i potrwa to do tygodnia :) Bardzo Pana z czatu poprosiłem żeby wysłał mi meila z umową. Zgodził się, a jak spytałem się czemu nie dostaje tego maila to odpowiedział że mają na to tydzień :) Umowę zawartą na odległość można zerwać w ciągu 10dni, wiec taki wybieg z opóźnianiem wglądu w wiążące klienta dokumenty jest działaniem na jego szkodę. Dekoder z Netiaspotem przyszły w wtorek. Teraz nie wiem czy chcą zrobić mnie w jajo z drobnym drukiem na umowie, której na oczy nie widziałem, czy zaryzykować i nie zrywać umowy, tylko poczekać aż przyjdzie i uwiązać się na 2 lata. Nie wiem co o tym mam myśleć, ta firma nie pomaga klientom w żaden sposób. Co jeśli będą problemy... zapisy umowy dla mnie nie korzystne, ukryte...

  • -1

    24. ~revvolis  2012-11-29 09:55:33  host: 91-231-53-130.holicon.pl

    Warunki pracy BOK (Holicon) - czy konsultant potrzebuje zlotych klamek czy miesjca do odbierania polaczen? chyba to drugie i nie ma co zwalac na firmy outsorcingowe slabej jakosci realizacji zlecen bo to nie od nich zalezy. ludzie staraja sie spamowac osoby decyzyjne ale tutaj ich wplyw sie konczy. a tekst ze po przejeciu dialogu to wlasnie tam trafia wiekszosc klientgow to duze naduzycie . kolejki na linii jakos sie nie zmniejszyly w holiconie ;)

  • 1

    25. ~Karol Wieczorek  2012-11-29 13:24:31  host: proxy2.netia.pl

    Po lekturze powyższych komentarzy myślę, że powinienem jednak zabrać głos i wyjaśnić kilka kwestii. Po pierwsze - w ramach inwestycji w poprawę jakości obsługi klientów, znacząca część procesów i połączeń, dotychczas odbieranych przez pracowników firmy Holicon (partner outsourcingowy), jest teraz odbierana (z czasem będzie tego coraz więcej) przez bardzo dobrze wyszkolonych i adekwatnie opłacanych pracowników naszych wewnętrznych call/contact centers w Katowicach oraz Ślęzie i Legnicy. Większość procesów back office odbywa się w naszej kolejnej dużej lokalizacji - Łęcznej, blisko Lublina. Jak można zobaczyć na moich amatorskich filmikach (wszystkie można zobaczyć na blogu Netii lub profilu blognetia na YT) ludzie bardzo sobie chwalą pracę u nas, dzięki czemu mamy bardzo małą rotację. Filmy kręcę i montuję sam. Raz wychodzi to lepiej, raz gorzej, z ZPTów nigdy nie byłem orłem;) Wrażliwych artystycznie bardzo serdecznie przepraszam:) Zapraszam na blog.netia.pl, chętnie pomogę, podyskutuję, jeśli ktoś tylko ma taką ochotę. Pozdrawiam KW

  • -1

    26. ~xxx  2012-11-29 19:58:39  host: host-31-6-144-37.dynamic.mm.pl

    nie opowiadaj tu kitow. co konsultant to inna procedura wiec ... oszusci!

  • 1

    27. ~user  2012-11-30 00:00:50  host: static-87-105-53-47.ssp.dialog.net.pl

    Netia była ok, ale wzorem najgorszych firm ostatnimi czasu wprowadzili autoprzedłużanie umów i to na 12 miesięcy. Podobnież te dziadostwo z autoprzedłużaniem wprowadzili do Dialogu.

  • 1

    28. ~revvolis  2012-11-30 13:06:07  host: 91-231-53-130.holicon.pl

    @Karol Wieczorek Filmik byl amatorski i warunki moga byc rowniez takie same (wazna jeste atmosfera i niezbedne narzedzia) jesli to nie rzutuje na obsluge klientow wszystko jest w porzadku

  • 1

    29. ~droid  2012-12-01 13:17:03  host: bcj198.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Wynajmuję mieszkanie, w którym jest Dialog, na usługi złego słowa powiedzieć nie mogę, zastanawia mnie tylko kiedy netia (z którą miałem już (nie)przyjemność) narzuci swoje standardy 'jakościowe'.

  • 1

    30. ~playowiec  2012-12-01 19:26:06  host: ip-94-42-8-239.multimo.pl

    @23 - nie jest tak, ze masz 10 dni na odstąpienie od umowy, ale ten czas liczy się od momentu papierowego otrzymania potwierdzenia wraz z regulaminem? bo regulaminu promocji i regulaminu świadczenia usług tobie konsultant, co do przecinka, nie czyta? ostatnio wojowałem z play, bo nie chcieli przesłać dokumentów. wysłali... 1 dzień po wyłączeniu usługi. pełen profesjonalizm!

  • 0

    31. ~anonimek  2012-12-03 09:22:45  host: user-94-254-211-20.play-internet.pl

    Pracuję w Holiconie na słuchawkach od 3 lat, i wkurza mnie jak czytam, że całą winę za jakość obsługi zrzuca się na innych, my co chwilę mamy doszkolenia i bardzo wysoką jakość której jak widać inni nam zazdroszczą.

  • 0

    32. ~kolosek  2015-01-30 00:46:40  host: 89-72-161-77.dynamic.chello.pl

    no chyba praca na callcenter w neti jest godna uwagi, sam myślę o niej poważnie, bo ogarnąłem zdania pracowników i ogólnie na gowork.pl/opinie_czytaj,16063 i szczerze wam mówię, że to godne jest zastanowienia się.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-184-73-55-221.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.