Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Netia planuje dalej dynamicznie pozyskiwać klientów

Netia planuje dalej dynamicznie pozyskiwać klientów

WitekT 21 Stycznia 2010 09:06

0 0

Netia chce utrzymać dynamikę i pozyskiwać kilkadziesiąt tysięcy klientów dostępu do Internetu kwartalnie. Średnioterminowy cel dla spółki to zdobycie miliona klientów do 2012 roku - mówi w wywiadzie dla Gazety Wyborczej prezes telekomu Mirosław Godlewski.

Po dość słabej pierwszej połowie roku, charakteryzującej się zmniejszeniem wzrostu całego rynku, obniżyliśmy prognozy. Poinformowaliśmy, że do końca roku będziemy mieli 510 tys. klientów zamiast - zapowiadanych wcześniej 525 tys. Po III kwartale, gdy zauważyliśmy odbicie, ponownie wróciliśmy do 525 tys. i liczba ta wydawała się realna. Tymczasem rok zakończyliśmy na poziomie prawie 560 tys., w tym prawie 17 tys. klientów pozyskanych przez przejęcia sieci ethernetowych - powiedział Godlewski.




Tak dynamiczny przyrost bazy klientów spowodował opóźnienia w podłączeniach, czasem tak duże, że część klientów rezygnowała ze zmiany operatora na Netię. Szerzej pisaliśmy o tym w tej wiadomości.

Netia chce też zwiększyć tempo akwizycji sieci ethernetowych. Z tej technologii korzysta w tej chwili 105 tys. klientów, docelowo ma to być 200 tys.

Źródło tekstu: Gazeta Wyborcza     

Dodaj do:
w sumie: 32
  • 0

    14. ~Ktosik  2010-01-21 12:04:23  host: 94-40-193-23.tktelekom.pl

    Niestety dodzwonienie jak i sama obsluga klienta w Netii jest coraz gorsza. Widac przyrost liczby klientow coraz bardziej upodabnia te firme do tpsa. Sam mialem problem z wyegzekwowaniem jakosci lacza, zamiast 1mbita mialem 300kbitow, reklamacje odrzucili, dopiero po interwencji uke dostalem rekompensate w znizce abonamentu. Ucieklem z Netii czym predzej.

  • 1

    15.  2010-01-21 12:17:25

    A ja mam internet 4Mbit/sek plus telefon 35 już rok w neti i płacę około 40zl miesięcznie mniej niż TP i jestem zadowolony.Nidy nie miałem z nimi problemów.

  • 0

    16. ~  2010-01-21 12:22:42  host: 109.243.124.14

    Mi wczoraj podłączyli 8mega. Zamówiłem je w październiku, jako zmiana z 4mbps. W poniedziałek w tym tygodniu wyłączyli internet, a w środę było juz osiem mega. Trochę czekałem. Nie spieszyli się zbytnio. Ale jak juz włączyli to modem zsynchronizował sie na 18mbps. Zatem, mimo wszystko negatywy przycmiła jakość nowego łącza. Zostane z nimi na długo :)

  • 0

    17. ~Longman  2010-01-21 12:26:04  host: adcy142.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Zgadzam się w całej rozciągłości z przedpiszcami, po moich negatywnych doświadczeniach na Strzeszynie Greckim (jedna z zamożniejszych dzielnic Poznania, niecałe dwa kilometry od ich siedziby!). Jeśli ktoś sądzi że obsługa klienta w P4 i GaduAIR nie może być gorsza to niech spróbuje załatwić coś w Netii. Osiwieje lub dostanie apopleksji. W przypadku TP SA mogę sobie popsioczyć na ceny, natomiast pod względem technicznym i obsługi klienta narzekać nie mogę. A już takich numerów jak zakładanie Internetu znajomej, co trwało w Netii dwa miesiące i nie zakończyło się sukcesem lub robienie wszystko aby nie oddać linii TP SA (znajomy był w TP SA, później Netii i po doświadczeniach z Netią chciał wrócić do TP SA) jest w ogóle nie do pomyślenia (znajomy buja się od początku listopada - jak dobrze że istnieje telefonia komórkowa, inaczej znajomy zostałby bez telefonu, Internet "pożyczam" mu z mojego routera via WLAN).

  • 1

    18. ~  2010-01-21 12:42:47  host: 212.160.150.162

    a ja jestem zadowolony, jestem szczęściarzem, bo u mnie One Office działa bez zarzutu. nie wiem jak obsługa techniczna , bo u mnie nic się nie dzieje. zmieniałem adres na fakturze - zmienili bez problemu. rodzina tez ma netie Internet i z tego co wiem na 2 lata tylko jedna awaria - 2 dni trwała. ja tam jestem zadowolony, koszty też są OK (oczywiście dużo niższe jak w TP).

  • 0

    19. ~Maciej  2010-01-21 13:32:32  host: aejd229.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Netiozaury. Sprawa jest taka: mam skrzynkę przed domem netii i jak zrobicie abo za maks 20zł brutto to przejdę z telefonem stacjonarnym do Was. Fakt nie dzwonie z niego, ale kiedyś może zalożę na nim net oraz telewizje. Wiec takim złym klientem nie jestem;)

  • 1

    20. ~  2010-01-21 14:10:21  host: 212.160.150.162

    Do Macieja: jakbyś cokolwiek kumał, to wiedziałbyś, że do założenia netu i TV w Netii na ich kablach nie potrzeba telefonu stacjonarnego i nie ma też opłaty za utrzymanie łącza. Chyba, że jesteś mieszkańcem Ciemnogrodu (a po IP sądzę , ża tak właśnie jest) to dla takich klientów Netia przygotowała specjalną ofertę : obowiązkowy tel za 50 zł + Net 0,5 Giba za 100 zł + utrzymanie łącza + opłata za korzystanie z ich krzynki + LLU. Pozdro Netiozaur

  • 0

    21. ~lol  2010-01-21 14:13:06  host: 94.75.253.67

    @ 20 : Żarcik i humorek dopisuje, dobre hehe

  • 0

    22. ~acki  2010-01-21 14:26:27  host: 87-205-94-18.adsl.inetia.pl

    Nie wiem jak to jest z nowymi klientami ale ja korzystam już coś koło 4 lat z netii i w tym czsie tylko raz miałem problem techniczny z netem. Ale muszę przyznać że konsultant starał się rozwiązać problem jak tylko mógł, choć i tak przyczyna awari leżała gdzie indziej. Z czystym sumieniem muszę przyznać że jak do tej pory jestem bardzo zadowolony z ich usług.

  • 0

    23. ~szmery  2010-01-21 17:39:43  host: 212.160.172.70

    Netia ma podobno limit transferu- stąd te niskie ceny:P Jak przekroczysz limit, to do magicznej złotówki dopłaca się krocie ]:->

  • 0

    24. ~szmery  2010-01-21 20:19:49  host: host-81-190-139-198.olsztyn.mm.pl

    Tak, racja, ma limity - ciemnogród wcześniej opisany się szerzy :) limity w netii :) co za bzdury ! dla takich jak "szmery" limit powinien być założony - na pisanie bzdur na forach ! PAMIĘTAJCIE, NETIA NIE MA ŻADNYCH LIMITÓW ! Wiem , bo mam w firmie net z tej firmy.

  • 0

    25. ~do 23  2010-01-21 20:24:07  host: host-81-190-139-198.olsztyn.mm.pl

    do 23: a poza tym widać po IP kto pisał takie bzdety - pracownik TP -> 212.160.172.70 -> TPSA Departament Ośrodek Informatyki 40-506 Katowice ul. Francuska 101 BRAVO !!!

  • 0

    26. ~n  2010-01-21 23:54:53  host: public-gprs124425.centertel.pl

    Prezes Netii w wywiadzie dla rp fatalną obsługę tłumaczył kolejkami na infolinii i jeszcze jednym: "ponieważ producenci modemów nie nadążali z dostawami, które zwykle realizowane są drogą morską - zamówiliśmy modemy pocztą lotniczą, która jest droższa." Zawsze jakieś tłumaczenie... szkoda, że nie wspomniał o piratach z Somalii... Problemy często dotyczą czegoś innego, np czasu podłączenia gdy jest już modem, albo nakładania kar na rezygnujące osoby mimo, że usługa nigdy nie była uruchomiona. Przydałby się jakiś porządny dziennikarz. Witek, to temat na felieton.

  • 0

    27. ~Chrome_TP  2010-01-22 04:53:15  host: cox142.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ad 26 mhm nie wiem jak to jest w netii bo nie sprawdzałem ale w TP to z tym naliczaniem kar bywa różnie - często spotykam się z niewiedzą - ktoś myśli że jak się zarejestrował w innym lokalu(aka u sąsiada) na stronie rejestracyjnej, a u niego nie działa (powiedzmy usterka a nie BMT) i on stwierdza że rezygnuje z winy TP to myślą, że skoro nie uruchomił(zarejestrował się) w domu to ma prawo rezygnować bez kosztów- a jest w błędzie - w regulaminie pisze, że umowa wchodzi w życie w momencie rejestracji (na stronie), a nie po pierwszym uruchomieniu w lokalu klienta -tak więc w takich przypadkach TP nalicza kary słusznie(podkreślam nie działało, bo nie chodzi o bmt, a tylko o usterkę przy przygotowaniu linii) nie byłoby problemu gdyby próbował od razu z domu - bo skoro jest usterka to by się nie zarejestrował a wtedy może wypowiadać umowę kiedy chce - ale niestety zdarzają się takie kwiatki - i wteyd de fakto zawinił klient nie TP i przed sądem sprawa jest przegrana bo to wola klienta że chciał rezygnować z umowy nie dając TP nawet szansy usunięcia usterki, a podejżewam, że z Netią jest podobnie.

  • 0

    28. ~n  2010-01-22 12:17:14  host: fhh65.internetdsl.tpnet.pl

    W Netii jest inaczej, jak już jesteś znużony przedłużającym się podłączeniem i chcesz zrezygnować to straszą Cię karą za zerwanie umowy. Inna sprawa czy rzeczywiście te groźby są realizowane.

  • 0

    29. ~alo68  2010-01-24 22:04:26  host: 77-254-106-190.adsl.inetia.pl

    Wie ktoś może jaką i kiedy teraz zamierzają wprowadzić ofertę w Netii, bo akurat niedługo kończy mi się umowa :) i czekać nie czekać... a ogólnie to odkąd Netia oferuje internet (więc kilka lat) z niego korzystam i nie narzekam. Może ze 3 lata temu byłą jakaś awaria że przez kilka godzin nie było dostępy a tak to zawsze, bez limitów i bez zrywania .

  • 0

    30. ~szmery  2010-01-25 18:10:32  host: 212.160.172.70

    @do mądrali z 24 i 25 Faktem jest, że Ciemnogród istnieje, i Ty jesteś jego najwybitniejszym przedstawicielem. Faktem też jest że, piszę z kompa w TP. Ale nie z Katowic, Ty "znawco" IP. Pomijając to, korzystałem z usług netii i wiem jak to wygląda. Jak miałem płacić 1 zł czy 2 zł to byłoby fajnie. A, że sporo użytkuje neta to i rachunki dziwnie kosmiczne wychodziły i się okazało, że wykorzystałem grubo limit transferu, którego miało nie być- przypadek?. Z usług TP też nie korzystam, ale warunki są tu jasne i przejżyste. "Fanboje" netii atakują, a razem z nimi Ciemnogród potężny.

  • 0

    31. ~nick  2010-01-26 23:06:14  host: heyah20909nc-2.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    29. ~alo68 - najprawdopodobniej od 1go lutego będzie nowa promocja/oferta bo dopisali na stronce dotyczącej internetu "ostatnie dni promocji". Osobiście liczę na ofertę konkurencyjną wobec UPC, przynajmniej do marca gdy UPC wprowadzi coś nowego, przynajmniej w Katowicach (jak na razie likwidują stary sprint).

  • 0

    32. ~nick  2010-01-26 23:17:23  host: heyah20909nc-2.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    30. ~szmery - może masz jakąś starą ofertę bo kiedyś był limit w netii, jeszcze za czasów limitu 5 giga w neo128. oficjalnie nie istniał ale gdy się zajrzało do regulaminu to było coś typu jak się przekroczy ilestam giga pobranych danych to przez dwa okresy rozliczeniowe będzie przycięcie. Ale nic o dodatkowych kosztach. Może korzystasz z wimax, callback lub czegoś innego? Najlepiej złożyć reklamacje, zadzwonić i się spytać o ten limit.

  • 0

    33. ~janek  2010-02-05 22:19:50  host: inet20909ns-1s.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    Netia zobaczcie jak traktuja klientow dodzwon sie-ile placisz,czekasz?.Sproboj rozwiazac umowe-kiedy ci oddadza lacze.Policz ile naprawde oszczedzasz-moze troche kasy ale to nic w porownaniu z nerwami.Naprawde lepiej zaplacic wiecej i miec spokoj.NIGDY nie wroce do NETi.Bledem bylo w ogole podpisac z nimi umowe.Ladnie to tylko obiecuja.A gdyby nie robili problemow na drugim numerze by swiadczyli juz uslugi tel i internet dla firm a tak place wiecej ale mam komfort u innego operatora zawsze sie szybko dodzwaniam.a jesli cos potrzebuje 0 problemow.Myślę ,z wszyscy tylko nie N im dziekuje i nie polecam nikomu

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-156-92-140.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.