DAJ CYNK

Netia planuje dalej dynamicznie pozyskiwać klientów

WitekT

Wydarzenia

Netia chce utrzymać dynamikę i pozyskiwać kilkadziesiąt tysięcy klientów dostępu do Internetu kwartalnie. Średnioterminowy cel dla spółki to zdobycie miliona klientów do 2012 roku - mówi w wywiadzie dla Gazety Wyborczej prezes telekomu Mirosław Godlewski.

Netia chce utrzymać dynamikę i pozyskiwać kilkadziesiąt tysięcy klientów dostępu do Internetu kwartalnie. Średnioterminowy cel dla spółki to zdobycie miliona klientów do 2012 roku - mówi w wywiadzie dla Gazety Wyborczej prezes telekomu Mirosław Godlewski.

Po dość słabej pierwszej połowie roku, charakteryzującej się zmniejszeniem wzrostu całego rynku, obniżyliśmy prognozy. Poinformowaliśmy, że do końca roku będziemy mieli 510 tys. klientów zamiast - zapowiadanych wcześniej 525 tys. Po III kwartale, gdy zauważyliśmy odbicie, ponownie wróciliśmy do 525 tys. i liczba ta wydawała się realna. Tymczasem rok zakończyliśmy na poziomie prawie 560 tys., w tym prawie 17 tys. klientów pozyskanych przez przejęcia sieci ethernetowych - powiedział Godlewski.

Tak dynamiczny przyrost bazy klientów spowodował opóźnienia w podłączeniach, czasem tak duże, że część klientów rezygnowała ze zmiany operatora na Netię. Szerzej pisaliśmy o tym w tej wiadomości.

Netia chce też zwiększyć tempo akwizycji sieci ethernetowych. Z tej technologii korzysta w tej chwili 105 tys. klientów, docelowo ma to być 200 tys.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Gazeta Wyborcza