Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Netia ofiarą hipnotycznego sukcesu

Netia ofiarą hipnotycznego sukcesu

LuiN 15 Grudnia 2009 11:11

0 0

Dzięki silnej kampanii reklamowej i dobrej ofercie Netia zdobywa więcej klientów niż jest w stanie obsłużyć. Od rozpoczęcia kampanii firma zdobyła ponad 40 tys. nowych klientów, co pozwoliło jej podnieść tegoroczne prognozy liczby użytkowników szerokopasmowego internetu - czytamy w Dzienniku Gazeta Prawna.

Netia nie daje rady z terminową aktywacją usług klientom, którzy odchodzą z TP. Problemy leżą po stronie Netii i dotyczą dostaw sprzętu. Opóźnienie w realizacji zamówienia trwa około tygodnia - o ile wystąpi, zapewnia Karol Wieczorek z biura prasowego Netii.

Skala zainteresowania klientów obecną promocją przekroczyła nasze najśmielsze oczekiwania i doprowadziła do czasowego wyczerpania zapasów określonego typu sprzętu - tłumaczy Karol Wieczorek.




Problemy są też z dodzwonieniem się na infolinię. Jak jednak zapewnia Netia, systematycznie zwiększana jest liczba osób pracujących w telefonicznym biurze obsługi klienta. Obecnie jest ich ponad dwa razy więcej niż dwa miesiące temu.

O ofercie Netii, która przyniosła operatorowi tyle "problemów", szerzej pisaliśmy w tej wiadomości.

Źródło tekstu: Dziennik Gazeta Prawna     

Dodaj do:
w sumie: 92
  • 0

    73. ~alu  2009-12-16 18:18:14  host: ajy200.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Krótko mówiąc: "klęska urodzaju" ;)

  • 0

    74. ~n  2009-12-16 21:23:20  host: public-gprs105233.centertel.pl

    71. To jak jesteś taki obeznany, jak przy własnym sprzęcie można korzystać z VoIPa Netii na LLU? Na infolinii mówią, że się nie da. Jak masz lepsze informacje pochwal się nimi.

  • 0

    75.  2009-12-16 21:33:52

    Wyciągasz od konsultanta hasło do routera, instalujesz wtyczkę Webdeveloper, wyciągasz hasło do VoIP i nazwę serwera (proxy.fon24.pl OIDP) i masz.

  • 0

    76. ~n  2009-12-16 21:46:19  host: public-gprs105233.centertel.pl

    75. Ale jakiego routera? :) To pytanie dość istotne :)

  • 0

    77. ~n  2009-12-16 21:51:12  host: public-gprs105233.centertel.pl

    no ale widzisz, akwizytorzy netii to dość słabe źródło informacji.

  • 0

    78.  2009-12-16 23:09:15

    76: To wyciągasz samo hasło do VoIP od technika na centrali (o ile je zna, do ADSL na pewno znają bo mi podał). A podobno i są karty VoIP na centralach (więc normalny telefon, nie ta parodia), ale z uporem nie chcą mnie przełączyć. Za to konsultanci bardzo cenią sobie przycisk rozłączania, na kilka rozmów z CC, zdarzyło mi się coś takiego 2 razy.

  • 0

    79. ~paolo  2009-12-17 08:18:21  host: acsw31.neoplus.adsl.tpnet.pl

    RE 72: no nie wiem czy daje czy nie daje modem, ja w każdym razie nic ni epodpisywałem w umowie, że biorę. Mam router Linksysa ADSL2+ więc mam nadzieje, że te 8M mi pociągnie :)

  • 0

    80. ~~Netiusek  2009-12-17 08:28:02  host: mail.teleksiegarnia.com

    Nie ma już konieczności brania modemu w LLU

  • 0

    81. ~c  2009-12-17 09:40:31  host: 81-219-154-49.adsl.inetia.pl

    @80 i co kupisz w detalu router ktory kosztuje 299zł(netia daje za 99zł) i sam zmodyfikujesz w nim oprogramowanie ? bo na standardowym nie bedzie ci poprawnie dzialaly uslugi neti w LLU :D

  • 0

    82.  2009-12-17 13:13:21

    @20 a co za oferta dla firm? 32gr to faktycznie tanio, chodzie o ten pakiet ip czy coś innego?

  • 0

    83. ~rozsądny  2009-12-18 00:09:25  host: public4213.xdsl.centertel.pl

    netia- Nędzna Amatorszczyzna Technologiczna I Administracyjna. Porownanie jakosci i obslugi z TP wypada marnie. Oj bardzo marnie.

  • 0

    84. ~bogwil  2009-12-18 07:14:10  host: 217.6.141.85

    O nie może udzwignąć nadmiaru klientów, nie może. Ja od 1 grudnia 'teoretycznie' mam 8M/LLU - ale do tej pory usługa nie działa i ... nie wiadomo kiedy zacznie. Pomimo atrakcyjności oferty chyba będę musiał z niej zrezygnować bo usługa na papierze mnie nie interesuje. Przy takim podejściu do klienta Netia nie ma prawa sądzić, że będzie atrakcyjnym dostawcą i klienci będą do niej przechodzić na stałe.

  • 0

    85. ~  2009-12-18 11:16:39  host: dok118.neoplus.adsl.tpnet.pl

    a ja zastanawiałem się czy nie wziąć pakietu one office ale po przeczytaniu kilku wypowiedzi widzę że lepszy jednak będzie pakiet ip w tp

  • 0

    86. ~ker  2009-12-21 21:28:24  host: aaau239.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Panie i panowie - MULTIMO - UMOWA NA 12 MIESIĘCY :)

  • 0

    87. ~loki  2009-12-22 11:34:30  host: dox73.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ja i tak wolę TP - przynajmniej mam pewność że bedzie mi działać a nie tak jak to. A że dają teraz do tej 6 mb jakieś usługi telewizyjne to nawet bardziej opłacalne.

  • 0

    88.  2009-12-23 13:17:28

    TP jest wzorem w olewaniu klienta. Pracownik TP zrobi wszystko, żeby to właśnie z ich usług korzystać, ale gdy coś się zepsuje - to zawsze jest wina użytkownika lub jego komputera. W Netii czegoś takiego nie ma, właśnie dlatego po raz drugi przedłużam z nimi umowę.

  • 0

    89. ~n  2009-12-23 22:52:38  host: public-gprs73896.centertel.pl

    88. Nie do końca, jest coś takiego jak Case Manager. Jak jakiś pracownik coś zjebie to nie ma tak, że nikt nie jest odpowiedzialny za daną rzecz tylko odpowiedzialny jest dany pracownik. Poza tym masz FeedBack. Są też badania zadowolenia klientów, tu tp wygrywa, były na ten temat newsy na telepolis. Za to w przypadku Netii niestety często można odnieść wrażenie, że to tylko rembranding tele2, nawet rzecznik ten sam. Ludziom nawet na własnych kablach Netii czasem nie jest wesoło, jak zostają na miesiąc bez usług. Dziwi więc Twoje zdanie.

  • 0

    90. ~stanowczeNIEdlaNETII  2009-12-25 14:55:59  host: abm191.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ja z uslug tego dziadostwa juz wiecej nie skorzystam, pod koniec wrzesnia podpisalem umowe na internet NA LINII Netii i obiecywali 2 tyg. na podlaczenie. Czekalem równo w 30 dniu wysylajac odstąpienie od umowy! WSTYD! o ludziach na infolinni ktorzy tam pracują nie wspomne..

  • 0

    91. ~  2010-01-04 20:15:40  host: 77-254-65-24.adsl.inetia.pl

    Prawdziwy problem to się zaczyna w momencie kiedy firma zmienia siedzibę, ponieważ usługa One Office nie może być przeniesiona pod inny adres. Trzeba rozwiązać umowę - zapłacić opłatę wyrównawczą (w moim przypadku 3500 zł !!!) i podpisać umowę na nowe miejsce - jeżeli są takie możliwości techniczne (chyba musiałbym upaść na głowę, aby dać sie wrobić w taki bigos po raz kolejny). Przestrzegam wszystkich bo nikt słowa nie pisnął przy podpisywaniu umowy, a umowa makiem pisana i doczytać się takiego "szczegółu" nie sposób. Walczyłem 2 miesiące aby zamontowali telefon, a teraz mam za niego zapłacić 3500 zł, bo okazało się, że muszę zmienić siedzibę firmy.

  • 0

    92. ~konsultantka  2010-01-08 20:46:16  host: 77-252-32-89.ip.netia.com.pl

    Netia jest rzetelną firmą , porownujac cennik Netii do cennika TP S.A. roznica wychodzi diametralna. Gdyby nie wzburzeni klienci ktorzy wciaz wydzwaniaja ,żeby nawydzierać sie na nic winnego kosnultanta ktory sie przed nim płaszczy... i to wydzieranie trwa 30 min, pozniej i tak okazuje sie ze Netia ma racje, no to przepraszam bardzo. Mniej zdziadziałych kl ktorzy dzwonia zbey sie ponadzierac ze jest np awaria masowa na pół Polski , tym szybsza obsluga kl.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-162-139-217.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Najlepszy odporny na zachlapanie smartfon do 1200 zł to:

10 najlepszych smartfonów z odpornością na zachlapanie do 1200 zł (lipiec 2017)

 

Zobacz wynik | Opinie (2)

Archiwum Ankiet