Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Netia oddaje zarządzanie siecią

Netia oddaje zarządzanie siecią

sirmark 29 Kwietnia 2006 15:19

0 0

28 kwietnia br. Netia i Ericsson podpisały pięcioletnią umowę na świadczenie usług. Umowa obejmuje utrzymanie i zarządzanie siecią telekomunikacyjną Netii i podmiotów od niej zależnych oraz wsparcie w dostarczaniu usług standardowych klientom Grupy Netia, w tym wykonywanie instalacji abonenckich. Ericsson przejmie od Netii ok. 300 pracowników.

Transakcja składa się z dwóch powiązanych elementów: umowy serwisowej dotyczącej świadczenia usług oraz umów przeniesienia do spółki Ericsson części pracowników, aktywów oraz kontraktów Grupy Netia. Infrastruktura i łącza telekomunikacyjne pozostaną własnością Netii. Wszelkie działania związane z realizacją projektów inwestycyjnych będą nadal objęte odpowiedzialnością Netii, wybudowana w przyszłości infrastruktura i zainstalowane urządzenia będą również stanowiły własność Netii. Dzięki współpracy z firmą Ericsson, Netia zyska większą elastyczność przy rozbudowie sieci telekomunikacyjnej i rozszerzy ekspansję geograficzną bez konieczności zwiększania zatrudnienia w działach zajmujących się utrzymaniem sieci i instalacjami abonenckimi. Wpłynie to bezpośrednio na ograniczenie wydatków związanych z zatrudnieniem pracowników.

Umowy z Ericssonem zakładają przejęcie części pracowników Grupy Netia na warunkach art. 23 Kodeksu Pracy, z zachowaniem dotychczasowych warunków zatrudnienia.




"Zdecydowaliśmy się na podpisanie umowy na usługi z zakresu "managed services", aby skoncentrować nasze działania na klientach. Jestem przekonany, że umowa w znacznym stopniu podniesie konkurencyjność Netii na rynku. O wyborze firmy Ericsson zadecydowało jej doświadczenie w realizacji podobnych kompleksowych projektów oraz elastyczność w ustalaniu modelu współpracy" powiedział Paul Kearney, Główny Dyrektor ds. Technologii w Netii.

Ericsson należy do grona światowych liderów na rynku usług utrzymania i zarządzania sieciami, które obsługują ponad 60 milionów abonentów na całym świecie. Tego typu usługi to strategiczny kierunek rozwoju firmy Ericsson w Polsce i na świecie. Doświadczenie, elastyczność w ustalaniu modelu współpracy oraz gwarancja zatrudnienia i dalszego rozwoju przejmowanych pracowników zadecydowała o wyborze firmy Ericsson do realizacji tego projektu.

Źródło tekstu: Netia     

Dodaj do:
w sumie: 1
  • 0

    1.  2006-05-01 01:26:34

    Ciekawe jakie zmiany wnosi to dla zwykłego abonenta Neti....

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-162-136-26.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.