Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Netia nie oddała numeru Orange, za to przydzieliła go innemu klientowi

Netia nie oddała numeru Orange, za to przydzieliła go innemu klientowi

WitekT 20 Sierpnia 2012 19:48

0 0

Firma montująca dachy, po 10 latach postanowiła przenieść numer z Netii do Orange. Właściciele w międzyczasie wyjechali na urlop. Dzwoniąc z wakacji do biura połączyli się z salonem odzieżowym. Netia, zamiast przenieść numer, przydzieliła go innemu klientowi - pisze Gazeta Wyborcza.

Sklep odzieżowy jest klientem Netii. Jego właściciel nie zamierza rezygnować z numeru. Firma od dachów ma w związku z tym poważny problem, bo działa od 10 lat, a numer ma podany w wielu miejscach - na wizytówkach, w spisach firm i książkach telefonicznych.

Mamy go od 10 lat, a teraz zostaliśmy z niego okradzeni, bo tak to czujemy. Na pewno nie zrezygnujemy tak łatwo. Netia jak dotąd nie poczuwa się do odpowiedzialności - mówi właścicielka firmy, która złożyła już skargę do UKE.




Netia w odpowiedzi przesłanej do Gazety Wyborczej informuje, że problem klientki jest rozwiązywany, a operator jest z nią w kontakcie.

Klientka do poniedziałku chce mieć czas na wybór jednej z kilku opcji rozwiązania problemu. Po podjęciu przez nią decyzji w poniedziałek, będę mogła poinformować o ostatecznym sposobie rozwiązania sprawy - napisała Małgorzata Babik, rzeczniczka Netii.

Klientka twierdzi, że nikt nie oferował jej żadnej opcji do wyboru.

Źródło tekstu: Gazeta Wyborcza     

Dodaj do:
w sumie: 45
  • 0

    29.  2012-08-21 00:03:34

    28 serio? To skąd te wielo milirdowe zyski firm telco? Wiem, że możesz zawsze zarabiać więcej, ale nawet jak stawki będą wysokie, to szeregowy pracownik dużo nie zarobi.

  • 0

    30. ~NG  2012-08-21 00:47:41  host: 94.42.229.233

    16 - absolutnie się zgadzam. :) Od razu do sądu. Jeśli ma pisemne potwierdzenie przejścia do innej sieci - po co UKE?! Toż to operator nie wywiązał się z ustawowego obowiązku. Na dodatek - jeśli ta firma działała na rynku od 10 lat - proszę bardzo - wyliczyć ilu potencjalnych klientów mogła w tym czasie zdobyć i ile zarobić, a tego nie zrobiła, bo potencjalny klient dodzwonił się gdzie indziej, zrezygnował i wybrał inną firmę. Za błędy się płaci - operatorzy nie są pozbawieni odpowiedzialności. Zwłaszcza jeśli popełniają błędy. Tutaj chyba nowy "nabywca" numeru nie ma co dyskutować, bo stary właściciel złożył pismo przeniesienia zanim numer został nadany nowemu klientowi. Z drugiej strony, tak po ludzku... Ten sklep odzieżowy i jego właściciel... Porażka. Skoro taka sytuacja miała miejsce - to cóż tak uparcie "nie łodda numieru"? Polaćki, oj Polaćki... xD

  • 0

    31. ~wziuuuu  2012-08-21 01:22:34  host: 70-187.tj-komputer.pl

    @30 - właściciel sklepu odzieżowego najprawdopodobniej liczy na to, że ugra parę złotych dla siebie.

  • 0

    32. ~  2012-08-21 01:58:44  host: z04-04.opera-mini.net

    albo ze wzgledu na ładny numer 814441545

  • 1

    33. ~e  2012-08-21 02:18:03  host: v21-15.opera-mini.net

    Phi.... Znajomy niedawno dla firmy chcial zamowic nr stacj. + DSL w Orange/TP/obojetnie... Przyjechala pomaranczowa ekipa na wywiad techniczny, podlubala sobie w nosie, pojechala... Orange przyslal pismo, zeby klient spadal na drzewo, bo BMT i wymaga to ogromnych inwestycji w infre, pomimo, ze centrala jest po przeciwnej stronie ulicy!!! No coz, bywa i tak... Po czym po tygodniu od wyslania odmowy, Orange przysyla fakture VAT za (UWAGA! prosze usiasc!!) przylaczenie, oraz naliczone abonamenty za nr. stacj. i InternetDSL /LOL/ :D Trzeba miec fantazje, by tak klienta (i to biznesowego, od lat placacego za komory kupe szmalu) tak potraktowac ;)

  • 0

    34. ~Obiektywny  2012-08-21 05:59:00  host: 46.204.117.92.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    28. - podsumował wszystko. 29. - miliardowe zyski notuja sieci komórkowe a nie stacjonarne i chociaz maja tak ogromne zyski prosze sie zastanowić każdy z osobna ile miał problemów w kontaktach z operatorem.....

  • 0

    35. ~  2012-08-21 06:43:10  host: 213-238-104-169.adsl.inetia.pl

    Weźcie nie poświęcajcie łam tej śmiesznej firmie, bo o braku profesjonalizmu i ciamajdawości Netii to można by tomy pisać. Radzę uczyć się na błędach innych (np. moim) i unikać tej firmy.

  • 0

    36. ~mnb  2012-08-21 08:01:52  host: ip-51-9.zax.pl

    Firma która dostarczała mi internet (ZAX) została przejęta przez Netię. Od razu wszystko się zmieniło - na gorsze. Częściej występują problemy z dostępem do sieci. Wielkie problemy ze zgłaszaniem usterek. Jak dodzwoniłem się kiedyś do BOK, usłyszałem, że nie mają mnie w bazie danych i najprawdopodobniej nie jestem ich klientem. Czekam na zakończenie umowy i najprawdopodobniej zmienię operatora. Nie polecam tej firmy!

  • 0

    37. ~  2012-08-21 08:49:34  host: static-62-233-239-2.devs.futuro.pl

    Nie twierdzę, że są problemy, bo często w BOKach siedzą niedouczone matoły, studenciny, które chcą dorobić sobie do kieszonkowego a ktoś ich odpowiednio nie przeszkolił. Póki co to nie mam problemów z Netią. Jak kilka lat temu miałem nr w TP to naliczanie czegoś dodatkowego było standardem, dlatego zrezygnowałem i 5 lat nie miałem nr stacjonarnego. Od roku jestem w Netii i póki co wszystko działa ok. Jeśli się zmieni na gorsze to spadam, bo umowę mam bezterminową.

  • 0

    38.  2012-08-21 09:05:08

    37. ~ : Ale czy to wina jak to ty piszesz "matołów" i "studencinów" ?! To wina gów...ej sieci, ze oszczędzają na szkoleniach pracowników, albo na zatrudnieniu za normalne pieniądze profesjonalnej kadry. Nie ma co obrażać studentów za to że chcą dorobić, może im mamusia nie daje pieniędzy na studia (tak jak może tobie dawała), tylko sami muszą je zarobić. A tak na marginesie ciekaw jestem czy ty jesteś takim ogromnym profesjonalistą w swojej branży ? Bo wydaje mi się że będąc twoim klientem, też mógłbym o tobie powiedzieć "niedouczony matoł"

  • 0

    39. ~  2012-08-21 09:10:59  host: 213-238-104-169.adsl.inetia.pl

    @37 - problemem Netii jest to, że w niej jest tak naprawdę niewiele Netii... Wszystko, WSZYSTKO zlecają firmom zewnetrznym, to firma wydmuszka pod względem kadr. Co się dziwić, że to działa jak działa, czyli NIE działa...

  • 0

    40. ~  2012-08-21 09:18:28  host: 81.162.208.104.r-ce.pl

    ja czekam na zwrot nadpłaty juz miesiac i netia ma to w du*****

  • 0

    41. ~  2012-08-21 09:46:45  host: 81.219.84.18

    Właściciel portacji numeru z Neti do Orange i nowy właściciel numeru ugrać mogą niezłą kasę

  • 0

    42. ~stk  2012-08-21 10:10:09  host: 77-253-228-166.ip.netia.com.pl

    powiem naprawde ciekawy artykuł w GW juz te pismaki nie maja o czym pisac, ciekawe ile takich numerow zrobila tpsa w druga strone ale co tam przeciez TP/ORANGE jest najlepsze na swiecie

  • 0

    43. ~  2012-08-21 10:28:47  host: 77-253-4-174.adsl.inetia.pl

    @19. - och nie BOK wazelniarzu. klient przez ktorego tacy tepsiarze jak ty stracili juz kilka abonamentow z czego dwa korporacyjne na grube pieniadze. caluski frajerze.

  • 0

    44.  2012-08-21 14:47:55

    A propos Orange - kolega chciał dzisiaj (przed chwilą dzwonił do mnie) przenieść do pre-paida Orange numer z TT. Pani w punkcie powieziała mu, ze w przypadku przeniesienia numeru musi podpisać zobowiązanie, ze przez rok będzie regularnie co miesiąc zasilał kwotą min. 25 zł telefon... Zrezygnował - dziwny cżłowiek ;-)

  • 0

    45.  2012-08-21 15:00:47

    wlo - może ta pani w punkcie chciała mu wcisnąć zetafona bez telefonu? A telefon sprzedać, lub zwinąć? ;-) Wcale by mnie to nie zdziwiło.

  • 0

    46.  2012-08-21 15:31:20

    45. toms - no chyba, ze on o czym innym i ona o czym innym mówili ;-) Mówił o opcji z telefonem, ale to chcą na 2 lata umowę podobno. Tamto miało być bez telefonu.

  • 1

    47. ~poznaniak  2012-08-21 15:53:31  host: c32-173.icpnet.pl

    nic nowego ja tez mialem problem posiadalem 2 numery z czego 1 po jakims czasie netia dala firmie walczylem 3 miesiace i podziekowalem za wspolprace

  • 0

    48. ~oszukana  2013-03-21 18:10:19  host: dkx207.neoplus.adsl.tpnet.pl

    NETIA oszukuje, pomijam kiepska jakość usług w wyniku, której zdecydowałam się wrócić do TPSA - Orange, to teraz Netia nie chce oddać mojego numeru do Orange i jestem bez telefonu. Wcześniej zmusiła mnie abym sama złożyła wypowiedzenie, bo na próby zmiany operatora składane przez Orange nie wyrażała zgody!!! Skandal, to złodzieje i oszuści!

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-211-200-222.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.