Netia złamała się - wbrew wcześniejszym deklaracjom, firma będzie promowała swój bezprzewodowy dostęp do Internetu jako usługę "4G".
W marcu Netia poinformowała, że wszyscy jej klienci korzystający z mobilnej transmisji danych w oparciu o sieć P4, mogą korzystać z nadajników UMTS900, ale operator nie zamierza przy promocji usługi korzystać ze sloganu "4G".
Jak czytamy na rpkom.pl operator zmienił zdanie i za podpowiedzią P4 zdecydował się na promowanie swoich usług transmisji bezprzewodowej jako 4G.
Partner podpowiadał nam takie rozwiązanie na bazie swoich doświadczeń, ale to nasza własna marketingowa decyzja. Według nas 4G budzi pozytywne skojarzenia u klientów mobilnych usług - przekazał rpkom.pl Artur Dominiak, szef marketingu usług dostępowych Netii.
Szerzej o ofercie bezprzewodowego Internetu Netii pisaliśmy ostatnio w tej wiadomości.
Źródło tekstu: rpkom.pl, wł