Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Netia ma 525 tys. klientów usługi szerokopasmowego internetu

Netia ma 525 tys. klientów usługi szerokopasmowego internetu

sirmark 1 Grudnia 2009 19:07

0 0
Netia poinformowała, że osiągnęła poziom 525 tys. klientów szerokopasmowego dostępu do Internetu. Tym samym zrealizowane zostały plany, które spółka zakładała na 2009 rok.

Netia poinformowała także o przedłużeniu "Hipnotyzującej promocji" do 17 stycznia 2010 r. Zasady pozostały takie same. Więcej o ofercie pisaliśmy w tej wiadomości.

W momencie startu wspomnianej promocji, czyli 23. września, operator miał około 488 tys. klientów szerokopasmowego Internetu.


Źródło tekstu: Netia, wł     

Dodaj do:
w sumie: 17
  • 0

    1.  2009-12-01 19:37:04

    Brak opinii...

  • 0

    2.  2009-12-01 19:44:50

    no i do przody ... :) oby okrągły milon pekł w 2010

  • 0

    3. ~użytkownik Netii  2009-12-01 19:46:07  host: 77-254-206-207.adsl.inetia.pl

    no klientów może zdobyła, ale poziom usług w Netii i obsługa klienta- fatalna to mało powiedziane

  • 0

    4. ~użytkownik Netii  2009-12-01 20:02:27  host: 81-219-7-20.adsl.inetia.pl

    Jak dla mnie poziom usług 10/10, jak na operatora alternatywnego Netia spisuje się najlepiej, dzięki niej coś się dzieje na rynku.

  • 0

    5.  2009-12-01 20:08:59

    no radzą sobie radzą... reklama robi swoje, szkoda że nie wszyscy to dostrzegają i podążają tą ścieżką...

  • 0

    6. ~qaz  2009-12-01 20:26:27  host: 77-253-197-106.adsl.inetia.pl

    Wszystko pięknie, tylko zalecałbym ostrożność... Netia promuje się m.in. tym, ze umożliwia przejście na korzystniejszą promocję w trakcie trwania umowy, bez jej wydłużania. W teori wszystko gra, tyle że problem zaczyna się, kiedy wasz okres umowy wyleci z oferowanych. Ja, jako posiadacz 36M umowy nie mogę skorzystać z przysługującej mi zmiany, bo oferowane teraz okresy to 12 i 24M (bodajże). Logicznym wydawałoby się, że obowiazywać mnie będzie stawka dla 24M - gdzie tam. Piszę, bo nie ma żadnej gwarancji, że np. następna promocja nie będzie oferowana na 18M, a kolejne tylko w wariantach 12M. Co to oznacza? Zostaniecie z przysługującym prawem, którego nie możecie wykorzystać. Netia nie przewidziałą niczego dla klientów takich jak ja (okres wypadł z oferty), dlatego bez znaczenia co będą oferować - na pewno nie przedłużę u nich umowy. Został tylko rok na szczescie.

  • 0

    7. ~bolo  2009-12-01 21:05:13  host: 77-253-92-144.adsl.inetia.pl

    Ja jestem z netii bardzo zadowolony. Podpisałem umowe na 36 m-cy w promocji "rok za darmo" i przez te 3 lata płace średnio 33 zł miesięcznie za 1Mbit.

  • 0

    8.  2009-12-01 21:19:06

    Ten okres 18M to by spokojnie mogli przemianować na normalne 12, wtedy oferta 8mbit/12msc (i jeszcze jakieś 2 msc gratis) bije wszystko co pokazała i pokaże tepsa.

  • 0

    9.  2009-12-01 21:23:56

    A w ogóle to jestem b. zadowolony bo akurat przedostatniego dnia promocji mam możliwość przejścia na nią a to znaczy rachunki mniejsze o 30 zł internet i 7 zł telefon (podstawowy). Żeby jeszcze tylko urealnili stawki telefoniczne (0,25 stacjonarne, 0,50 komórkowe w ramach abonamentu) i puścili telefon normalnym sygnałem analogowym, nie VoIP to będzie 10/10, tak jest najwyżej mocna 8 za całokształt, z czego 9/10 za internet (jest szybko, ale 16Mbit by mogli puścić bez limitów) i 5/10 za telefon (bo mniej więcej działa, ale jest dużo za drogi i jest VoIP-em).

  • 0

    10. ~  2009-12-01 21:37:59  host: 83.238.157.167

    obsługa dno :/ oferta bardzo dobra

  • 0

    11.  2009-12-01 21:46:13

    Obsługa jak obsługa, problemem jest bardziej jej ilość niż jakość. Gdyby zatrudnili tak ze 3-4 konsultantów LLU więcej to by było przyzwoicie. Bo na obsługę klienta (konto) się praktycznie nie czeka.

  • 0

    12. ~kazmir  2009-12-01 22:05:27  host: 212.2.99.195

    @qaz dokladnie jak piszesz! Netia mami klientow i nie respektuje warunkow umow!!! Tzw. gwarancja ceny musi byc zakwestionowanu przez UKE. 1'. Umowy 36mc, teraz 18/24mc. 2'. Umowy 1,2 i 6mbit, nastepnie promo na 4za1mbit itp a teraz 1,2,8,16. Wiec jak nie czas trwania to przpustowosc sie nie zgadza. A umowa opiewa JEDYNIE na cene neta. Co gorsza Komisja Europejska zawnioskowala/wszedl w zycie przepis by umowy nie byly dluzsze niz 12mc! Znowu brak mozliwosci skorzystania warunkow umowy. Czy jest to wystarczajacy warunem by rozwiazac umowe z winy operatora??

  • 0

    13. ~EMKA  2009-12-02 09:24:16  host: dynamic-87-105-160-19.ssp.dialog.net.pl

    Ja we wrześniu z tym operatorem podpisałem trzy umowy na świadczenie usług (tel + net) Pewnie operator te 3 moje umowy ujął w statystykach by to ładnie wyglądało. A w praktyce jest jedno wielkie gówno. Z trzech podpisanych umów Internet nie działa jeszcze na żadnej. W jednej tylko lokalizacji operator przeniósł od 01.12 numer. Oczywiście łącze źle zestawione i Internet nie działa. Jakość obsługi klienta na poziomie zerowym - kontakt z działem obsługi klienta graniczy z cudem - czas oczekiwania na połączenie z działem technicznym ok. 50 minut. Żenada, nie polecam. Żałuję że się nabrałem na ich marketing.

  • 0

    14. ~  2009-12-02 12:05:04  host: 77-255-49-73.adsl.inetia.pl

    Najlepiej mi chodziło Multimo z tych wszystkich sieci. Na jesień biorę się za testowanie Orange. Też sie wwaliłem w umowę na 18 miesięcy (najkrótsza). UKE powinno coś z tym zrobić niestety, bo to już bym dawno Orangutana testował i znalazł sobie najlepszego dostawcę na stałe z porządnym BOK, zmiennym IP od włączenia po wyłączenie kompa. Dynamiczne i zmienne co 24 h mi nie pasuje, bo przerywa jak zacznę maraton z grami mocniejszy ;(

  • 0

    15. ~  2009-12-02 15:43:29  host: 212-102-17-234.adsl.inetia.pl

    Liczba klientow rosnie, a poziom ich obslugi spada. Przedluzalem umowe telefonicznie na ROK. Niedawno do nich zadzwonilem, zeby przedluzyc ja na kolejny okres i okazalo sie, ze maja w systemie informacje, ze mam umowe na 2 lata. Napisalem reklamacje, wyslalem e-mailem, dostalem odpowiedz, ze dostane odpowiedz listownie i czekam i czekam i czekam...

  • 0

    16. ~obik  2009-12-09 16:57:22  host: dox213.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ja najbardziej pozytywne doświadczenia mam z Orange freedom - zwłaszcza że dodawali mi kasę na konto za każdym razem jak płaciłem rachunek :P

  • 0

    17. ~vox  2009-12-28 23:36:51  host: 188.33.118.128

    Czy warto zaoszczędzić 10-20 zł i szarpać się z BOK Netii ? Więcej wydamy na infolinię do nich ... Sam się zastanawim ale po wielu opinich i swoich "tragicznych doświadczeniach z Netią" wybieram Neostradę przynajmniej obsługa ok. i umowa tylko na 12 m. a telefon zawieszony.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-162-44-105.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.