Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Netia ma 300 tys. klientów dostępu do Internetu

Netia ma 300 tys. klientów dostępu do Internetu

sirmark 31 Lipca 2008 14:19

0 0

Netia poinformowała, że 31. lipca liczba klientów usług szerokopasmowych przekroczyła 300 tysięcy. Do końca roku firma planuje pozyskać 400 tysięcy abonentów szerokopasmowego Internetu.




Netia świadczy usługi szerokopasmowego dostępu do Internetu z wykorzystaniem własnej sieci miedzianej i bezprzewodowego przesyłu danych WiMAX, przejętych sieci ethernetowych oraz z pomocą infrastruktury Telekomunikacji Polskiej. W kwietniu uruchomiła usługi na bazie uwolnionych pętli lokalnych TP (LLU), pozwalające na wprowadzenie oferty niezależnej od operatora dominującego. Zamierzamy podtrzymywać dynamikę przyrostu bazy klientów w oparciu o rozwiązania, które najlepiej się sprawdzają - inwestycje w innowacyjne technologie oraz doskonałą obsługę klienta - powiedział Mirosław Godlewski, Prezes Zarządu Netii.

Źródło tekstu: Netia, wł     

Dodaj do:
w sumie: 24
  • 0

    5. ~dominges  2008-07-31 15:26:02  host: adjs9.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ja czekałem dość długo na załatwienie formalności, bo kolo miesiaca, ale wtedy byla promocja i mieli problem z modemami... ale warto było czekac:) nie tnie sie jak TePsa i w ogole nie ma problemów:) wiec serdecznie polecam netie wszystkim!!

  • 0

    6.  2008-07-31 16:10:54

    zainsteresuj sie 4x szybszym internet, tani net, tanszy telefon. ja jeszcze mam BSA Netii, ale za chwile zmienie na 4x szybszy..., generalnie polecam

  • 0

    7. ~Boczi  2008-07-31 16:16:16  host: f142-202.opera-mini.net

    Ja też niedawno zmienilam kablowkę na netię... Może bylem okraglym klientem;-) wlasnie czekam az przyślą mi sprzęt.

  • 0

    8. ~;]  2008-07-31 18:27:06  host: 87-205-252-103.adsl.inetia.pl

    @1, czy ja wiem, wątpię, TP musiałaby się postarać, żebyś nie miał tyle internetu. Pamiętacie okres kiedy można było zrezygnować z neo i wchodziła netia? Zrezygnowałem i na starcie wziąłem netię, co najlepsze - internetu nie miałem tylko 1 dzień!! Bardzo krótko, w dodatku to był pierwszy okres gdzie się "wszyscy rzucili" :)

  • 0

    9. ~Chrome_TP  2008-07-31 19:20:35  host: 212.160.172.70

    Czyli miałeś farta ze znalazłeś się na początku kolejki realizacji... i samo przełączanie nie było problemem (przynamniej na twojej centrali). Pozdrawiam.

  • 0

    10. ~dt  2008-07-31 19:28:38  host: wap.plusgsm.pl

    samo przejscie troche moze potrwac ale naprawde warto. Ja od 1,5 roku nie mialem zadnych problemow z netem z Neti.

  • 0

    11. ~uzytkownik  2008-07-31 19:44:52  host: 77-253-86-124.adsl.inetia.pl

    ja w ostatnim tygodni przezylem dwie awarie ktore trwalu po pol dnia. dzwoniac do dok czeka sie po 10 minut i twierdza ze awarii nie ma a jak sie ich przycisnie to mowia ze tak faktycznie jest i to cala strefa warszawskia i lodzka

  • 0

    12. ~Nigger  2008-07-31 20:15:56  host: 217.153.171.130

    Arniak kupuje, reklamuje i eksperymentuje z web 2.0. Czlowiek renesansu ;)

  • 0

    13. ~J  2008-07-31 20:21:50  host: cca171.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ..co do awarii w TP to oni wciskają klientowi że to coś w kompie u klienta, i podają komendy roman, piotr, izabela, hildegarda... i jak ja se skopie system to konsultant wpada na pomysł żeby sprawe skierować do techników i co sie okazuje?, jakieś porty u nich się wieszały.. za jakiś czas znowu to samo, i tym razem sie nie dałem, z błękitnej lini zrobiła sie czerwona linia, koleś zaczyna gadke: " ..niech pan wpisze cmd i da ok, potem p jak piotr, h jak hilda" a ja "nie nie, nie mam czasu na głupoty, skoro normalnie wyłączam kompa a na drugi dzień neta nie ma to coś jest u was, ja nie będe niczego pisał.." i wogoole zaczynałem gościa opier$%lać, koleś zmiękł, skierował sprawe do techników i teraz wszystko chodzi zajebiście, prędkość tyle ile ma być, niziutkie pingi i jestem zadowolony :)

  • 0

    14. ~xyz  2008-07-31 21:27:04  host: ckf141.neoplus.adsl.tpnet.pl

    TPSA nie jest głupia, już nie tak łatwo przejść do Netii, pozwalają na przeniesienie telefonu ale nie neta - problemy techniczne. I do tego ściemniają, że to Netia powinna abonentowi powiedzieć dlaczego nie może przejść do niej. Szkoda gadać, w centrach miast nie ma problemu z alternatywnymi operatorami ale na obrzeżach robi się problem. Albo TPSA albo radiówka.

  • 0

    15. ~nestor  2008-07-31 23:34:43  host: 87-205-64-129.adsl.inetia.pl

    Sam net jest na godziwym poziomie, niestety o obsłudze nie można tego powiedzieć - jednym słowem: burdel!!! Przedłużanie umowy jest istnym dramatem, a ponadto netia ceni nowych, a nie starych (uczciwych) klientów!!!

  • 0

    16. ~RaideR  2008-08-01 10:24:37  host: 213.25.189.50

    ja na internet Netii nie narzekam, ale narzekam na TP... co jakiś czas problem po stronie TP. A to, że reorganizacja sieci, a to aktualizacja systemów itp. (informacje te trzeba ostro wyciągnąć, a konsultanci nic wam nie powiedzą bo się na tym nie znają). Natomiast na przejście z Neo na N24 nie miałem problemów bo byłem bez neta przez 9 dni (bez wymiany modemu) i osobiście polecam Netie. Jeszcze teraz wymienie tel na Netie i żegnaj TP :D

  • 0

    17. ~RaideR  2008-08-01 10:30:54  host: 213.25.189.50

    dodam jeszcze że mam 1mbit i zapomniałem o problemach z prędkością. Problemy z TP sporadycznie ale jednak sie zdarzają czasem 2-5 razy w miesiącu na kilka minut/godzin. Praktycznie trzeba co jakiś czas wtedy resetować modem bo to problem na liniach i bedzie ok ;P

  • 0

    18. ~kilus2008  2008-08-01 16:52:19  host: ip-94-42-6-145.multimo.gtsenergis.pl

    racja, tez sprzedawalem uslugi tej super sieci i wiecie co... nawet regulaminow do tej oferty nie mielismy, co smieszne... nawet infolinia netii nie wiedziala, gdzie to jest u nich w necie... masakra, wole placic wiecej, ale miec spokoj i porzadna usluge.

  • 0

    19. ~Faramir  2008-08-01 20:33:23  host: aaxu153.neoplus.adsl.tpnet.pl

    sąsiad ma net w netii i spoko mu działa wszystko. nie miał żadnych problemów z przejściem i prędkości ma takie jak trzeba - cały czas oscylują w okolicach 1Mb/s. wiadomo, nie wszędzie netia będzie chodzić idealnie, bo trzeba konserwować sieć, a im ona wieksza tym trudniej, ale niech nikt mi nie wmawia, że u tepsy się net nie wiesza, bo się wiesza, tylko ludzie się na tej netii jakoś uwzięli.

  • 0

    20. ~  2008-08-02 21:18:56  host: chi188.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Sporo sporo, a bedize wiecej. Faramir - czy ja wiem, ze sie ludzie uwzieli? Chyba nie do konca. Dyletanci zawsze sie znajda. Netia jest zdecydowanie tansza, a tak samo solidna tak jak TP. Choc wiadomo, ze problemy tez sie czasami zdarzaja. Choc wcale nie czesto.

  • 0

    21. ~wlek  2008-08-05 14:14:51  host: 86-98-n1.aster.pl

    Netia dopiero co weszla tak silnie na rynek do tej pory kojarzono ja i porównywano do TP.Ale naszczescie to sie po malu zmienia i jak widze o zadnych porównaniach tu nie ma mowy bo Netia idzie śmialo do przodu.

  • 0

    22. ~Faramir  2008-08-05 21:34:33  host: aaxs170.neoplus.adsl.tpnet.pl

    kiedyś ludzie wieszali koty na tepsie, dziś im się chyba znudziło, bo ciągle atakowana jest Netia. usługa jest ta sama właściwie, tylko Netia chce ją świadczyć taniej i lepszy BOK zapewnia. dlatego nie wiem czego się ludzie czepiają. tepsa też w wielu miejscach nie chodzi jak trzeba, ale to są normalne problemy operatorów. nie wszystko jest idealnie w świecie.

  • 0

    23. ~Trocki  2008-08-06 00:26:11  host: cir140.neoplus.adsl.tpnet.pl

    E luzik, zawsze komus nie bedzie cos pasowac. To normalne. Ale fakt jest taki, ze w Netii faktycznie jest sporo taniej. Do tego teraz coraz wiecej idzie po kablu Netii wiec...

  • 0

    24. ~fafik  2008-08-24 14:03:12  host: civ73.neoplus.adsl.tpnet.pl

    coz, podobnym przyrostem moglaby sie pochwalic tepsa, ghdyby wprowadzila net na socjale, a tak jedyna firma, ktora bedzie odnosic na naszym rynku znaczace sukcesy bedzie netia

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-211-200-222.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.