Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Netia ma 175 tys. klientów usług szerokopasmowych

Netia ma 175 tys. klientów usług szerokopasmowych

WitekT 10 Października 2007 09:45

0 0

Liczba użytkowników stałego dostępu do Internetu Netii przekroczyła 175 tys. - podała firma w komunikacie. Usługi szerokopasmowego dostępu do Internetu są świadczone przez Netię z wykorzystaniem własnej sieci, infrastruktury Telekomunikacji Polskiej oraz lokalnych sieci osiedlowych przejętych ostatnio przez Netię.

Obecnie 100% abonentów TP znajduje się w zasięgu usług dostępu do Internetu świadczonych przez Netię i już 74 tys, klientów korzysta z usług szerokopasmowych Netii za pośrednictwem sieci TP. Około 78 tys. klientów korzysta z usług świadczonych na bazie własnej infrastruktury dostępowej Netii, a ponad 23 tysiące to klienci lokalnych sieci osiedlowych.




Cieszą nas dobre wyniki w pozyskiwaniu klientów i pozwala nam to myśleć pozytywnie, że wyznaczony przez nas cel zdobycia do końca roku ponad 200 tys. klientów usług szerokopasmowych zostanie osiągnięty - powiedział Mirosław Godlewski, prezes Netii.

Źródło tekstu: Netia     

Dodaj do:
w sumie: 28
  • 0

    9.  2007-10-10 11:51:46

    i co z tego? jak sytuacja jest taka, że klient występuje z wnioskiem, przysyłają umowę, potem wypowiadają ją bo rzekomo Tepsa nie ma możliwości technicznych... Żeby iuch nie było, to może i nie byoby problemu, ale Tepsa jak najbardziej potwierdza możliwość instalacji neostardy na linii!! Pytam, dlaczego Netia nie egzekwuje w takim razie tego co powinna?? Z tego samego powodu co Tepsa - jak nie ten to inny, szkoda energii i czasu na jednego klienta itd. itp. ;-)

  • 0

    10.  2007-10-10 12:07:54

    #9 - potwierdzam mialem to samo w kilku lokalizacjach - Netia brak mozliwosci technicznych ze strony TP to swiadczenia uslugi. TP jak najbardziej jest mozliwosc na neostrade

  • 0

    11. ~  2007-10-10 14:05:59  host: krajan.fm.net.autocom.pl

    #9,10 nie zawsze tam gdzie TP może świadczyć usługę (neostradę) netia może ją także uruchomić. Nie jest to jednoznaczne.

  • 0

    12.  2007-10-10 14:16:02

    11. - a to z jakiego powodu? "Obecnie 100% abonentów TP znajduje się w zasięgu usług dostępu do Internetu świadczonych przez Netię..." co to wg Ciebie znaczy?

  • 0

    13.  2007-10-10 14:17:07

    Aha! Zapomniałem... Sąsiad mieć Netię może a obok na działce już nie? Tepsa może tylko swoją Neostardę mu oferować?

  • 0

    14. ~poznaniak  2007-10-10 17:06:01  host: 213-238-99-37.adsl.inetia.pl

    Mam łącze netii na ich własnych liniach. Pod względem jakości to nawet w miarę porządne, jednakże mają olew w stosunku do stałych klientów. Paradoksem netii była sytuacja jeszcze sprzed paru miesięcy, kiedy net na łączu TPSA był tańszy niż na ich własnym. Ostatnio wprowadzili limity na "bezpłatnych wieczorach" itp.

  • 0

    15. ~poznaniak  2007-10-10 17:07:34  host: 213-238-99-37.adsl.inetia.pl

    Co bym Wam polecał: opłaca się korzystać (porównując inne oferty) z BSA i WRL, jadnak nigdy w życiu nie popełniajcie mojego błędu i nie przechodźcie fizycznie (lub LLU) do netii! Tracicie możliwość odwrotu!

  • 0

    16. ~  2007-10-10 19:17:10  host: cjo253.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Moja siostra korzysta z lacza Netii i jest bardzo zadowolona. Zerwala umowe z TP i teraz placi ze 20-30% mniej niz ja [nie mowie juz o bezplatnych miesiacach]. Takze kalkulacja dla mnie prosta, tez bede zmienial.

  • 0

    17. ~  2007-10-10 19:54:58  host: chello089078087168.chello.pl

    Kożystam z neti w domu u rodziców i bardziej mi się podoba od mojego chello. Usługa jest świadczona na lini tp i nie ma z nią żadnych problemów. Raz tylko przez 5 min się nie chciał modem połączyć i to wszysko. Sami konsultanci podsuwają pomysł podzielenia łącza. Zupełnie inna rzeczywistość niż tp. Co było państwowe nigdy nie będzie dbać o klijentów

  • 0

    18. ~j_misio  2007-10-10 19:57:05  host: 87-205-240-100.adsl.inetia.pl

    Przez rok mialem neo 512 gdyz nie bylo mozliwosci na bsa, teraz mam netie 1mb jakosc uslugi dobra jedyna roznica to cena :-).Jedynym minusem bylo to ze zakladanie internetu z netii trwalo ponad miesiac!!!

  • 0

    19. ~MZ  2007-10-10 20:21:17  host: abpp224.neoplus.adsl.tpnet.pl

    -wlo - weź tak na logikę - nie wszyscy abonenci tepsy maja dostep do neostray wiec jak 100% klientow tepsy może mieć dostęp do usługi Netii. Chyba, że mowa o wyposażeniu central, ale dochodzą jeszcze możliwości sieciowe, które mogą być poważnym ograniczeniem.

  • 0

    20.  2007-10-10 20:41:30

    ja korzystam wlasnie z jednej sieci osiedlowej wykorzystujacej Netie - drozyzna niewiarygodna, dalabym duzo za neostrade

  • 0

    21. ~ukenamuniu  2007-10-10 21:09:20  host: nat-go2.aster.pl

    MZ: jak wiesz centrale TP nie mają nic wspólnego z Neostradą (no może przełącznicę i splittery). Netii pewnie chodzi o to, że jak ktoś jest abonentem Neostrady TP, to może stać się abonentem Netiastrady. Czyli jest OK - Netia ma przez swoje PDU dostęp do 100% abonentów Neo/TP.

  • 0

    22.  2007-10-10 21:48:02

    ~MZ - nie przyjmuję na logikę bo na logikę, jeśli do jednej cyfrowej i w mirę nowej centrali są linie sąsiadów podłączone (zresztą "ciągnięte" w ramach tej samej inwestycji do obu sąsiadów) to nie wiem gdzie Ty widzisz coś nielogicznego? Dodam, że ten mój kolega ma dwie linie podciągnięte do domu - starą sprzed kilkudzisięciu lat i nówkę sprzed kilku lat, do której niedawno się przełączył ;-) Na linii sąsiada są możliwości a na jego nie? Dodatkowo wyjaśnie, że na tej starej nawet neostardy nie można założyć... Ale nie o starą chodzi - dlatego wcześniej o niej nie mówiłem.

  • 0

    23.  2007-10-10 21:50:20

    I nie chodzi tu o możliwości, ale o to, że Netia tak naprawdę na tak samo gdzieś klientów jak Tepsa... Bo nic kompletnie nie robi, żeby wyjaśnić przyczyny odmowy. A powinni reklamować czy protestować w imieniu klienta... Jeśłi im nie zależy, na pewno klient skorzysta z Neostrady - nie jest wiele droższa od dsl-a Netii ;-) A na pewno nie jest gorsza.

  • 0

    24.  2007-10-10 21:56:09

    Odmowe przyłączenia czy przełączenia przeniesienia itp. ze względu na brak możliwości technicznych ja nie traktuję poważnie. Sam przenosiłem telefon ze starego mieszkania do nowego... Wiesz jaka byłą prawdziwa przyczyna? Brak kilku metrów kabelka... Moja siostra ma poblem z pzełączeniem z radiowego na kablowy telefon i zakupu neostrady. Wiesz jaka jest techniczna przyczyna? Brak kilkunastu metrów położonego kabelka... Mój kolega wprowadził się donowego domu. Wiesz jaka była przyczyna przeniesienia telefonu ze starego lokalu? Brak kilkunastu metrów kabelka. A wiesz jak to załatwił? Syna sąsiada poprosił, ten w nocy przekopał rowek głęboki na metr, wsadzili kabel jaki kupili od ekipy pracującej dla tepsy (przez drogę na dodatek, fakt, że prawie polną jeszcze wtedy), ta przyjechała, przyjęła zlecenie i wieczorem miał czynny numer ;-) Pieprzenie o braku możliwości technicznych jest więc pieprzeniem zwykle.

  • 0

    25. ~MZ  2007-10-10 21:58:06  host: azz85.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ~wlo - pisząc o logice miałem na myśli 100% dostępności. W tej chwili Netia ma 175 tys. klientów (Internetu) i jak widzisz nie wszystkimi się przejmuje. Co będzie jak osiągnie swój wymarzony milion? Tepsa nie jest święta, ale ma więcej klientów, do tego dochodzi czarny PR UKE i jakieś wpadki (jak w każdej firmie).

  • 0

    26. ~Chrome)TP  2007-10-10 23:29:36  host: brl159.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Mnie ciekawi co innego - jaki jest czas realizacji usterek net24 po łączach od TP - to idzie w miesiące czy lata ??? Ciekawi mnie to bo siedzę przy neo i tam się całkiem nieźle orientuję ale z czysto zawodowej ciekawości chciałbym wiedzieć jak to tam wygląda pod kątem owej obsługi uszkodzeń...

  • 0

    27. ~konrad  2007-10-11 15:19:18  host: dtb118.neoplus.adsl.tpnet.pl

    no ładnie tam osób z tepsy przejeli hehe. mojego szefa w pracy narazie nie udało się im, choć dzwonili pare razy:D ja też się nie dałem, zarzuciłem strategie wyczeiwania: gdy netia wprowadziła super promocje ja poczekałem na ruchy konkurencji: i co? tele 2 też wprowadziło coś fajnego, netia przedłużyła, nawet tepsa sięruszyła:) ale ja wybrałem gts i ich multimo easy. podpisuje mowe na czas nieokreślony, zrywam kiedy chce i nie płace nic za to! teraz jak tylko sie pojawi cos fajniejszego to bez problema moge sobie przejsć na korzystnijeszą umowę:)

  • 0

    28. ~bajkał  2007-10-11 17:05:55  host: 192.88.212.34

    tylko korzystniejsza umowa może już nie być bezterminowa :) dlatego ja w domu mam Netię. zadzwonili i zaoferowali najlepsze warunki z jakimi się do tej pory spotkałem. średnio za 2Mb mi wychodzi baaardzo mało ;P (ale nie zdradzę ile :) pozdrawiam

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-162-152-232.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.